Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیفا بهترین گل جام جهانی 2018 روسیه را اعلام کرد.

طرفداری - با اعلام سایت فیفا، بهترین گل به ثمر رسیده جام جهانی 2018 روسیه، گل پاوارد به آرژانتین انتخاب شد.

اطلاعات تکمیلی به زودی...

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجینقل و انتقالات خارجیمسابقات ملیجام جهانی 2018 روسیهفرانسهآرژانتینبرچسب‌ها: فرانسه-آرژانتین برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر دانلود؛ حواشی سفر پاری سن ژرمن به سنگاپوروولورهمپتون به جمع تیم های خواهان یری مینا پیوستمحمدرضا خلعتبری مشکلی برای همراهی پدیده مقابل پرسپولیس نداردرسمی؛ ماریو پاشالیچ هافبک چلسی به آتالانتا پیوستاضافه شدن وولورهمپتون به فهرست مشتریان یری میناپیش بازی پدیده مشهد-پرسپولیس تهران؛ استارت هت تریک از خراسان؟ (به همراه نظرسنجی)پیش بازی سایپا - سپیدرود رشت؛ رقابت دو رفیق دیرینهرومنیگه: آینده ویدال به خودش بستگی دارد؛ پاوارد؟ فعلا بازیکنان با کیفیتی در خط دفاع در اختیار داریمپورموسوی: امیدوارم یک فصل خوب را برای هواداران رقم بزنیم؛ سروش رفیعی به زودی با تیم هماهنگ می شودعملکرد درخشانی که نظر برایتون را جلب کرد؛ جهانبخش و یک فصل خاطره انگیز در اردویژه دانلود؛ تیزر تبلیغاتی جدید نایک با حضور کوین دی برویندانلود؛ اشتباهات عجیب بازیکنان روی پرتاب اوت در بوندس لیگارسمی؛ یوردی کلاسی به فاینورد پیوستاقدام کریستال پالاس برای جذب کویاته از وست هممردان بزرگ فوتبال (7)؛ خدایی یونانی در بدن یک فوتبالیست، در قامتِ پائولو مالدینی دورتموند و پاری سن ژرمن وضعیت ویتسل را دنبال می کنند؛ هافبک بلژیکی خواهان ترک لیگ چینامید نمازی: تا جایی که بتوانم از تبریزی استفاده می کنم؛ تفکراتم با کی روش متفاوت استتوضیحات مباشری درباره آخرین وضعیت تیام و جپاروف؛ بدقولی سه باره مهاجم سنگالیروح الله باقری، مهاجم آماده این روزهای استقلال؛ امید اول برای گلزنی برابر پیکان (عکس)پیش بازی نساجی مازندران-ذوب آهن اصفهان؛ تقابل دو اندیشه جدید در اولین ماجراجوییِ قائم شهر‌ی‌ها بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه رسمی؛ مالکوم به بارسلونا پیوستیوونتوس به بازگشت بونوچی تمایل دارد، اما نه به قیمت معاوضه با کالدارا؛ موراتا گزینه جدید میلان به جای گونزالو هیگواینادعای اسپورت ایتالیا: یوونتوس آماده معاوضه ماتیا کالدارا با لئوناردو بونوچی استمورینیو: از وضعیت راضی نیستم؛ شرایط لیورپول و چلسی نسبت به ما بهتر استمالکوم در پیراهن بارسلونا (عکس)رم به دلیل شکست در انتقال مالکوم، در‌ صدد شکایت از بوردو استتوتو اسپورت: کاهش دستمزد و عذرخواهی از هواداران، دو شرط یوونتوس برای بازگرداندن بونوچیکاریکاتور؛ ایکر کاسیاس، تردیدها به فتح کره‌ی ماه و استنلی کوبریک! (عمر مومنی)مالکوم: از انتقال به بارسلونا بسیار خوشحالم؛ به بهترین باشگاه جهان آمده امزمانی: اگر کمیته استیناف، رای سوپرجام را تایید کند موضوع کناره گیری از مسابقات را مطرح خواهم کردمورینیو: دوست دارم دو بازیکن دیگر به خدمت بگیریم؛ والنسیا دیگر جوان نیست و باید از او مراقبت کنیمکالدارا: بازی در کنار رونالدو مایه افتخارم است؛ در یوونتوس خوشحالم و می خواهم بمانمرسمی؛ رابین اولسن به آاس رم پیوستجزییات انتقال مالکوم به بارسلونا؛ هزینه انتقال مجموعا 43 میلیون یورو، بند فسخ قرارداد 400 میلیون یوروجزییات انتقال مالکوم به بارسلونا؛ هزینه انتقال مجموعا 43 میلیون یورو، بند فسخ قرارداد 400 میلیون یورو 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم قهرمان ایران با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، جامعه ورزش کشور و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ایران در سالن همایش‌های صداوسیما، در حال برگزاری است.

بنابر روایت ایسنا، در بخش اول این مراسم بهترین‌های ورزش ایران از نگاه مردم انتخاب شدند که به ترتیب در ادامه اسامی آن‌ها آمده است:

گل برتر: گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی

میرجلیلی پس از کسب این جایزه، گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

صحنه ماندگار ورزشی: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا

وحید امیری که به نمایندگی از ملی‌پوشان فوتبال ایران این جایزه را دریافت کرد، گفت: از مردم تشکر می‌کنم که این صحنه ماندگار را رقم زدند و برای مردم عزیز کشورم آرزوی توفیق روز افزون دارم.

برترین تیم ملی (دیپلم افتخار) : تیم ملی هاکی بانوان

سنایی، کاپیتان تیم ملی هاکی بانوان ایران در این رابطه، بیان کرد: خوشحالیم که دختران خود را دیدید از مردم، وزیر ورزش و صداوسیما که به دیدن شدن ما کمک کردند، تشکر می‌کنیم و زنانه جنگیدیم تا توانایی زنان را نشان دهیم و همیشه به این مسئله افتخار می‌کنیم.

برترین تیم ملی: تیم‌ملی فوتبال ساحلی

منصور بیک‌وردی پس از دریافت جایزه تیم ملی فوتبال ساحلی، گفت: امیدوارم وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به پا برهنه‌های فوتبال ساحلی داشته باشد.

جایزه افتخار تاریخی: کاوران فرزندان ایران زمین

برترین چهره پارالمپیک: رزا ابراهیمی

رزا ابراهیمی پاراتکواندوکار ایران با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم که لایق این مهم شدم، گفت: از هموطنان عزیزم تشکر می‌کنم و شرمنده آن‌ها هستم.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899294

دیگر خبرها

  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • تفاوت کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین کیبورد
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند