Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر سومین دوره جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از برگزاری سومین دوره جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از ۲۲ تا ۲۶ مرداد در مشهد مقدس خبر داد. محمد زادمهر دبیر سومین دوره جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری از جمله اشاره ایشان به تخاطب واقعی، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با هدف ترغیب و تشویق دفاتر این اتحادیه در دانشگاه‌های سراسر کشور مبنی بر تلاش برای انتشار منظم و با برنامه به همراه محتوای مناسب اقدام به برگزاری سومین دوره جشنواره نشریات این اتحادیه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این جشنواره در بخش‌های مختلف از جمله خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، تیتر، صفحه آرایی، سرمقاله، لوگو برگزار و به بهترین نشریه در هر بخش تندیس و لوح سپاس به همراه جایزه نقدی اهداء خواهد شد.
زادمهر بیان کرد: سومین دوره جشنواره نشریات از فروردین ماه امسال کلید خورد و مهلت ارسال آثار تا ۳۰ خرداد ماه بود که با تمدید یک ماهه هم اکنون به پایان رسیده است.
وی افزود: با پایان مهلت ارسال آثار مرحله دوم یعنی داوری آغاز شده که برای داوری سعی کردیم از متخصصان و فعالان حوزه مطبوعات و رسانه و مدیران فرهنگی استفاده کنیم.

وی افزود: محمد کریمی سردبیر خبرگزاری تسنیم، رضا رسولی عضو هیئت مدیره انجمن قلم ایران، مجدالدین معلمی دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و رئیس حوزه هنری استان قم و مسعود رشید سردبیر سابق نشریه هم شاگردی داوران این جشنواره هستند.
دبیر سومین دوره جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: با پایان داوری و قطعی شدن نتایج و مشخص شدن برگزیدگان هر بخش اختتامیه همزمان با کنگره سراسری اتحادیه در تاریخ ۲۲ تا ۲۶ مرداد ماه ۱۳۹۷ در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب تیتر گزارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۳۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه

مراسم رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • جشنواره گیلاس اشنویه به ایستگاه هفتم رسید
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود