Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@18:09:45 GMT

انگیزه نساجی، رقیب اصلی ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۳۶۷۱

انگیزه نساجی، رقیب اصلی ذوب آهن

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، دو تیم نساجی و ذوب آهن فردا (پنج‌شنبه) در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

امید نمازی سرمربی تیم ذوب آهن در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: خوشحالیم که مقابل یک تیم خوب و یک مربی خوب و هواداران پرشور تیم نساجی قرار است بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار ما مقابل نساجی سخت است و انگیزه بالایی برای تیم نساجی مقابل تیم ما وجود دارد. ما با توجه به این که سابقه زیادی در حضور در لیگ برتر داریم باید متوجه این انگیزه باشیم و بتوانیم مقاومت کنیم تا نتیجه را به نفع خودمان به پایان برسانیم.

وی افزود: مازندران از لحاظ شرایط آب و هوایی وضعیت خاص خودش را دارد. معمولا بازیکنان مازندرانی بازیکنان پرتوانی هستند و ما این مساله را می‌دانیم و به بازیکنان خودمان گوشزد کردیم و به خاطر همین این بازی، بازی سختی خواهد بود، ولی ما تیم را طوری تمرین دادیم که بتوانیم آمادگی لازم را برای این بازی به دست آوریم.

نمازی به مصدومان تیمش اشاره کرد و گفت: فقط مسعود حسن‌زاده که تازه به جمع ما اضافه شده دچار مصدومیت شده و قادر نیست تیم ما را همراهی کند. محمدباقر صادقی هم در این بازی به علت مصدومیت جزئی که دچارش شده، قادر نیست ما را همراهی کند.

نمازی گفت: تیم ذوب آهن سال پیش با هدایت آقای قلعه‌نویی شروع نسبتا خوبی نداشت، ولی توانستند یک روند خوبی را پیدا کنند و در نهایت به رده دوم صعود کنند و سهمیه آسیایی بگیرند و فاصله‌ای تا قهرمانی هم نداشتند، ولی امسال با تغییراتی که انجام شده، مطمئنا شیوه بازی و فلسفه‌ای که من در فوتبال مد نظر دارم، با سال پیش تفاوت خواهد داشت.

او درباره مصاحبه‌ای که کی‌روش درباره او انجام داده گفت: درباره صحبت‌هایی که کی‌روش انجام داده باید از خودش پرسید که علت این صحبت‌ها چه بوده است، اما من عقیده خودم را می‌گویم. من در چند سالی که با آقای کی‌روش کار کردم، شاید نزدیک‌ترین شخص به او بودم. در کادر فنی و حتی در مسائل فنی از نظرات و عقاید بنده بسیار استفاده می‌کردند، اما تا یک جایی به آقای کی‌روش حق می‌دهم.

وی افزود: صحبت‌های کی‌روش از روی ناراحتی بود، چون وقتی من این قدر با او در تمام مسائل نزدیک بودم، وقتی از تیم ملی رفتم باعث ناراحتی شدم. آذری هم فقط از کی‌روش برای انتخاب من یک مشورت ساده گرفته بود.
انتهای پیام/آ

مصاف دو تیم نساجی و ذوب آهن فردا در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار، سرمربی ملوان در کنفرانس خبری پیش از بازی با هوادار حاضر شد و در ابتدا گفت: بازی مثل همه بازی‌ها سخت است و امسال بازی آسان وجود ندارد و نتایج هفته‌های اخیر این را ثابت می‌کند. تیم‌های در خطر سقوط و مدعی در نیم فصل تقویت شدند. در هفته‌های اخیر هم ما با تیم‌های مدعی و در خطر سقوط بازی داشتیم و کار سختی بود.

تشنه برد هستیم
برای بازی فردا زمان زیادی برای تمرینات تاکتیکی نداشتیم ولی بازیکنان شناخت کافی را از هم دارند و فقط بحث‌های آنالیزی داریم. بعد از سه هفته نبردن تشنه برد هستیم. کاملا برای بازی آماده هستیم و از هواداران می‌خواهم ما را تنها نگذارند. هواداران ما از نظر اخلاقی و فرهنگی فدق العاده هستند، هم آقایان و هم بانوان‌. فردا هم دوست داریم کنار ما باشند‌.

بازیکنان بی انگیزه در ترکیب جایی ندارند
ما در هفته‌ گذشته جلسات آنالیزی و توجیهی برگزار کردیم و خواستیم با تمرکز بالا بازی کنند و انگیزه گذشته را از دست ندهند. اگر غفلت کنیم همین جایگاه هم از دست می‌دهیم. ما از بازیکنانی استفاده می‌کنیم که انگیزه کافی را داشته باشند وگرنه در ترکیب ما سخت قرار می‌گیرند. باید بدانند جایگاه چهارم بهتر از پنجم است. هرچقدر تنزل داشته باشیم در آینده کاری همه‌مان تاثیر منفی دارد. باید مصمم باشیم و با تمام وجود بازی کنیم. وقتی اختلاف یک گل هست هر لحظه ممکن است بازی مساوی شود. در بازی برگشت با استقلال خوزستان همه چیز برعکس شد و آنها گل مساوی را به ما زدند. بازی با استقلال خوزستان ضعیف‌ترین بازی فصل ما بود.

باید برای رتبه چهارمی تلاش کنیم
سخت است ولی دور از دسترس نیست. اگر ما غفلت نکنیم تیم‌های پایین‌تر به ما نمی‌رسند. ما نیم نگاهی به رتبه چهارم داریم و روی کاغذ شانس سومی هم داریم‌. ما باید برای چهارمی تلاش کنیم و این کار بزرگ را انجام بدهیم. ما کوتاه نمی‌آییم. من خودم جاه طلبم و از بازیکنانم هم این را می‌خواهم.

مصدومیت‌های جزئی داریم
ما محروم نداریم ولی مصدومیت‌های جزئی داریم چون بازی‌ها نزدیک است و باید با آن کنار بیاییم.

اهدای خون یک روز پیش از بازی
در انزلی این مشکل هست و من هم اُ منفی هستم و خواستم یک قدم کوچک بردارم و انشاالله که قبول باشد و خدا بپذیرد. از همه انزلی‌چی‌ها می‌خواهم که به هم‌نوعان‌شان کمک کنند.

دیگر خبرها

  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • اوزونیدیس: شاید فرودگاه سیرجان برای تیم رقیب باز می‌شود نه ما!
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!