Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-19@06:16:34 GMT

انتقاد شدید آقای بازیگر از عروس سفیر دانمارک

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۳۶۸۱

انتقاد شدید آقای بازیگر از عروس سفیر دانمارک

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،   بازیگر مرد از صحبت های عروس سفیر دانمارک انتقاد های تندی کرد.سیاوش مفیدی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: واقعا با دیدن این ویدئو چی میشه گفت.اون موقعی که رفقای ما برادرای ما و پدران این مملکت داوطلبانه روی میدون مین میرفتن به چی فکر میکردن،اون موقع که سینه شون رو جلوی گلوله سپر میکردن،اونموقع که وسط پیشونیشون گلوله میکاشتن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به چی فکر میکردن.به هر چیز جز موضع طلبکارانه ژنهای خوب.چی فکر میکردن و چی شد.چی فکر میکردیم و چی شد.عروس خانم ببخشید که ما غربتی ها رنگ ها رو نمیشناسیم.ببخشید که ما کج سلیقه ایم،که اگه نبودیم شما الان اینجا نبودید،عروس خانم ببخشید که تو این مملکت گل وبلبل همه چی هست جز برند و شما مجبوری این همه راه برای خرید برید دیار کفار و خرید کنید،شما هم سهمت رو از سفره انقلاب بردار،گور بابای اون کارگر اخراجی که یک ساله حقوق نگرفته،گور بابای اون جانبازی که یک عمره داره درد میکشه،ا گور بابای اون پدری که دست خالی میره خونه.اصلا گور بابای دل ما،دل تو شاد عروس خانم.شما هم سهمت رو از سفره انقلاب بردار و برو.

 

 

رکنا

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سیاوش مفیدی گوناگون بازیگر عروس جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این کشور سربازی را برای زنان اجباری می‌کند

دولت دانمارک با توجه به جنگ روسیه علیه اوکراین و به منظور بهبود وضعیت دفاعی خود در این شرایط طرح خدمت اجباری سربازی برای زنان مانند مردان را در دستور کار قرار می دهد.

 بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در دولت دانمارک حقوق برابر بین زن و مرد در حمل اسلحه اتخاذ می‌شود.

به گزارش تسنیم، بر این اساس با توجه به جنگ اوکراین زنان دانمارکی قرار است برای اولین بار در آینده به خدمت سربازی فراخوانده شوند. مته فردریکسن، نخست وزیر دانمارک اکنون این برنامه‌ها را اعلام کرده است. وی در این باره گفت: ما دوباره مسلح نمی‌شویم زیرا خواهان جنگ هستیم بلکه ما خود را مسلح می‌کنیم زیرا می‌خواهیم از آن اجتناب کنیم.

فردریکسن درباره این طرح‌ها توضیح داد که دولت خواهان "برابری کامل بین جنس‌ها" است. بر این اساس از سال ۲۰۲۶ سالانه ۵۰۰۰ سرباز وظیفه اعم از زن و مرد برای سربازی فراخوان می‌شوند. همچنین مدت خدمت سربازی از چهار ماه به یازده ماه افزایش می‌یابد.

سال گذشته حدود ۴۷۰۰ نفر در دانمارک خدمت سربازی خود را انجام دادند که در آن زنان فقط به صورت داوطلبانه و معمولاً به مدت چهار ماه خدمت کردند.

البته این برنامه‌ها هنوز قطعی نشده است. در ژوئن سال گذشته، اکثریت قریب به اتفاق در پارلمان دانمارک توافقنامه دفاعی مربوطه را تصویب کرده بودند که برابری بیشتری را در خدمت سربازی اجباری فراهم می‌کند.

وزارت دفاع دانمارک هم اعلام کرد که نیروهای مسلح دانمارک به یک "تقویت تاریخی" نیاز دارند که نیازمند بازنگری در مدل خدمت اجباری است، زیرا نگرانی‌ها در مورد توانایی دفاعی اروپا در برابر جنگ روسیه افزایش یافته است.

ترولز لوند پولسن، وزیر دفاع دانمارک هم در این باره گفت که وضعیت امنیتی در اروپا به طور فزاینده‌ای جدی شده است. وی افزود: زمانی که به دفاع آینده فکر می‌کنیم باید این را در نظر بگیریم. یک خدمت اجباری قوی تر، از جمله برابری کامل جنسیتی، باید به عملکرد نیروهای مسلح، بسیج ملی و کارکنان نیروهای مسلح ما کمک کند.

وی در این باره گفت: وقتی ما باید دفاع دانمارک را تقویت کنیم، بسیار مهم است که در دانمارک طرح سرباز اجباری قوی‌تری داشته باشیم. به همین دلیل است که ما به مبنای گسترده‌تری برای استخدام نیاز داریم که شامل همه جنسیت‌ها باشد.

"مته فردریکسن" نخست‌وزیر دانمارک اخیرا همچنین از کشورهای اروپایی خواست تا بودجه دفاعی و امنیتی اتحادیه اروپا را برای جلوگیری از «تهاجم بیشتر روسیه» افزایش دهند.

درخواست نخست‌وزیر دانمارک برای افزایش هزینه‌های دفاعی در بحبوحه هشدارهای پایتخت‌های اروپایی درباره تسلیح مجدد سریع روسیه، که تهدیدی بالقوه برای کشورهای ناتو است، مطرح می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعتراف شوکه‌کننده خانم بازیگر مقابل مهران مدیری (فیلم)
  • آزادی ۹ زندانی جرائم غیر عمد درزاوه با کمک بازیگر سینما
  • تصویری جدید از تیپ علی دایی و همسرش کنار خانم بازیگر
  • جنجال در وزن ۸۶ کیلوگرم؛ انتقاد شدید از کامران قاسمپور!
  • انتقاد شدید نویدکیا از مسئولان شرکت مس
  • انتقاد شدید مربی حسن یزدانی از کامران قاسمپور
  • انتقاد شدید مربی حسن یزدانی از احتمال بازگشت کامران قاسمپور به ۸۶ کیلوگرم
  • لرد فوتبال اروپا، گزارشگر و بازیگر شد!
  • انتقاد شدید «فتح» و «حماس» از یکدیگر در پی انتصاب نخست‌وزیر جدید در رام‌الله
  • این کشور سربازی را برای زنان اجباری می‌کند