Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم جنوبی کشورمان در هفته اول لیگ برتر به مصاف هم می روند.

طرفداری- در هفته اول لیگ هجدهم از ساعت 20:45 دقیقه فردا تیم های فولاد خوزستان و پارس جنوبی جم

فولاد خوزستان- پارس جنوبی جم- ساعت : ‏۲۰:۴۵‏ /ورزشگاه: غدیر اهواز خوزستان

حسن اکرمی – محمدرضا مدیرروستا – محسن سلطانی – جواد محمدی ناظر: محمدعلی فروغی

پیش بازی

 تیم های فولاد خوزستان و پارس جنوبی در حالی فردا در اولین هفته لیگ برتر به مصاف هم می روند که ترکیب هر دو تیم نسبت به فصل قبل تغییر زیادی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم با همان سرمربی فصل قبل پای به این رقابت ها می گذارند اما مسلما تغییراتی که ایجاد کرده اند باعث شده است که ناشناخته به مصاف هم بروند.

هر دو تیم دو سه بازیکن کلیدی فصل قبل خود را از دست داده اند اما چند بازیکن خوب نیز جذب کرده اند فولادی ها همین چند روز پیش با سروش رفیعی قرارداد بستند تا با این خرید خوب نقل و انتقالات خود را به پایان برسانند.

در آن سوی تارتار که فصل گذشته تیمش عملکرد بسیار خوبی داشت امیدوار است حتی با توجه به از دست دادن چند مهره کلیدی با اضافه کردن بازیکنان جایگزین به مانند فصل قبل تیمش برای استان بوشهر نماینده خوبی باشد.

فولادی ها با پورموسوی می خواهند لیگ را در خانه مقتدرانه شروع کنند و در آن سوی میدان تارتار نمی خواهد تیمش با شکست رقابت ها را آغاز کند مسلما می توانیم فردا شاهد دیدار زیبایی باشیم.

کنفرانس مربیان

 پورموسوی: امیدوارم یک فصل خوب را برای هواداران رقم بزنیم؛ سروش رفیعی به زودی با تیم هماهنگ می شود
 

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار ایرانلیگ خلیج فارسفولاد خوزستانپیش بازی و گزارشبرچسب‌ها: پارس جنوبیفولاد-پارس جنوبیسیدسیروس پورموسویمهدی تارتار برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر پیش بازی فولاد خوزستان-پارس جنوبی جم؛ جنگ جنوبی ها در شروع لیگ!تکراری ترین داستان این روزهای استقلال؛ تیام و جپاروف فردا به تهران می‌آیند!اوریه: باید از غیبت تریپیر نهایت استفاده را بکنم؛ خواستار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس هستمدانلود؛ 10 گل برتر جام جهانی 2018 روسیه به انتخاب FIFAبازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال ایران مشخص شدنددانلود؛ پلی به گذشته - اولین هتریک کریستیانو رونالدو با پیراهن منچستر یونایتد (2008)نکونام: به دلیل شرایط یارگیری مبارزه نابرابری با کل لیگ داریم؛ بعد از 24 سال نباید ورزشگاه قائم شهر تجهیز شود؟پتر چک: اوزیل از حمایت هم تیمی هایش در آرسنال برخوردار استگل بنجامین پاوارد به آرژانتین به عنوان بهترین گل جام جهانی 2018 روسیه انتخاب شددانلود؛ حواشی سفر پاری سن ژرمن به سنگاپورمحمدرضا خلعتبری مشکلی برای همراهی پدیده مقابل پرسپولیس نداردرسمی؛ ماریو پاشالیچ هافبک چلسی به آتالانتا پیوستاضافه شدن وولورهمپتون به فهرست مشتریان یری میناپیش بازی پدیده مشهد-پرسپولیس تهران؛ استارت هت تریک از خراسان؟ (به همراه نظرسنجی)پیش بازی سایپا - سپیدرود رشت؛ رقابت دو رفیق دیرینهرومنیگه: آینده ویدال به خودش بستگی دارد؛ پاوارد؟ فعلا بازیکنان با کیفیتی در خط دفاع در اختیار داریمپورموسوی: امیدوارم یک فصل خوب را برای هواداران رقم بزنیم؛ سروش رفیعی به زودی با تیم هماهنگ می شودعملکرد درخشانی که نظر برایتون را جلب کرد؛ جهانبخش و یک فصل خاطره انگیز در اردویژه دانلود؛ تیزر تبلیغاتی جدید نایک با حضور کوین دی برویندانلود؛ اشتباهات عجیب بازیکنان روی پرتاب اوت در بوندس لیگا بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه رسمی؛ مالکوم به بارسلونا پیوستیوونتوس به بازگشت بونوچی تمایل دارد، اما نه به قیمت معاوضه با کالدارا؛ موراتا گزینه جدید میلان به جای گونزالو هیگواینمورینیو: از وضعیت راضی نیستم؛ شرایط لیورپول و چلسی نسبت به ما بهتر استمالکوم در پیراهن بارسلونا (عکس)رم به دلیل شکست در انتقال مالکوم، در‌ صدد شکایت از بوردو استتوتو اسپورت: کاهش دستمزد و عذرخواهی از هواداران، دو شرط یوونتوس برای بازگرداندن بونوچیکاریکاتور؛ ایکر کاسیاس، تردیدها به فتح کره‌ی ماه و استنلی کوبریک! (عمر مومنی)مالکوم: از انتقال به بارسلونا بسیار خوشحالم؛ به بهترین باشگاه جهان آمده اماکیپ: ناصر الخلیفی روی فروشی نبودن رابیو اصرار می‌کندزمانی: اگر کمیته استیناف، رای سوپرجام را تایید کند موضوع کناره گیری از مسابقات را مطرح خواهم کردمورینیو: دوست دارم دو بازیکن دیگر به خدمت بگیریم؛ والنسیا دیگر جوان نیست و باید از او مراقبت کنیمکالدارا: بازی در کنار رونالدو مایه افتخارم است؛ در یوونتوس خوشحالم و می خواهم بمانمرسمی؛ رابین اولسن به آاس رم پیوسترسمی؛ ژلسون مارتینز به اتلتیکو مادرید پیوسترسمی؛ ژلسون مارتینز به اتلتیکو مادرید پیوست 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار شدید باران از فردا شروع می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی در پی ادامه فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های همرفتی از روز فردا جمعه (۷ اردیبهشت) تا شنبه (۸ اردیبهشت)، هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.

این سامانه مخاطراتی از قبیل رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ را به همراه خواهد داشت.

همچنین سامانه مذکور در روز جمعه استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب خراسان رضوی و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و در روز شنبه استان‌های کرمان، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و شمال و شرق هرمزگان را در برخواهد گرفت.

احتمال آب‌گرفتگی معابر، احتمال جاری‌شدن روان آب، تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید، لغزندگی و کاهش دید به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه‌های موقت و احتمال خسارت به نهال، درختان آسیب‌پذیر و محصولات باغی و زراعی از جمله اثراتی است که این سامانه می‌تواند به همراه داشته باشد.

در این راستا به احتیاط در سفرها به‌ویژه برون‌شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابه‌جایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها و تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی توصیه می‌شود.

کد خبر 6088811 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان