Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@02:33:25 GMT

کشف بیش از ۱۷۹ کیلوگرم تریاک در شهریار

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۴۲۱۳

کشف بیش از ۱۷۹ کیلوگرم تریاک در شهریار

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف بیش از ۱۷۹ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهریار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری راه مبین از کشف بیش از ۱۷۹ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهرستان شهریار خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در این رابطه گفت: با آگاهی ماموران پلیس از گزارشی مبنی بر قاچاق مقدار قابل توجهی ماده مخدر تریاک از استان کرمان به شهرستان شهریار، پلیس اقدامات ویژه به منظور کشف و ضبط محموله مورد نظر را در دستور کار خود قرار داد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس موفق به شناسایی و ردیابی این محموله در محورهای مواصلاتی شهرستان شهریار شدند.

سردار محسن خانچرلی افزود: با ردیابی محموله مواد مخدر ماموران پلیس به منظور کشف و ضبط آن به محورهای مواصلاتی شهرستان شهریار اعزام شدند.

وی بیان کرد: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از متوقف کردن خودرو حامل مواد مخدر، متهم را دستگیر و وی را به منظور بررسی اطلاعات بیشتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران انتقال دادند.

خانچرلی بیان کرد: طی بازرسی های صورت گرفته از این خودرو، ۱۷۹ کیلو و ۱۲۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود را کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان گفت: طی بازجویی ها صورت گرفته از متهم، وی به بارگیری این محموله از استان کرمان و انتقال و فروش آن در شهرستانهای غرب استان تهران، اعتراف کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ابراهیمی اظهار داشت: در پیگیری‌های اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد یک قاچاقچی مواد افیونی قصد دارد از طریق یک دستگاه کامیون حامل تره بار، محموله مواد مخدر را از یک استان جنوبی به قزوین منتقل کند، بنابراین بررسی موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان به محور مواصلاتی مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروها، کامیون موصوف با بار خیار، پیاز و گوجه فرنگی را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با انتقال خودرو به یگان و در نتیجه بازرسی از آن، ۱۰۱ کیلو گرم تریاک در قالب ۱۱ بسته کشف و راننده دستگیر شد.

ابراهیمی در پایان با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های مأموریتی پلیس است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6081428

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد