Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-03@08:43:03 GMT

نمی‌دانیم با گسترش فولاد بازی داریم یا ماشین سازی

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۴۹۵۷

به گزارش وانانیوز، 

داریوش یزدی در گفت‌وگویی، در مورد اینکه چه زمانی به تبریز می‌روند، تصریح کرد: فردا برای دیدار ابتدایی لیگ برتر عازم تبریز می‌شویم.

وی در مورد اینکه آیا توانستند قرارداد ببندند و برای بازی اول تیمشان به حد نصاب می‌رسد، تصریح کرد: چرا این اتفاق نیفتد. ما 20 بازیکن داریم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه سازمان لیگ اعلام کرده این تیم هنوز قرارداد خود را ثبت نکرده است، اظهار داشت:  قرارداد بازیکنان طی دیروز و امروز تنظیم شده و ما الان 20 بازیکن داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند بازیکن هم مصدوم هستند که به بازی اول نمی‌رسند. نفرات ما مشخص است و فردا عازم تبریز می‌شویم.

یزدی در مورد اینکه آیا قرار است فردا با گسترش فولاد بازی کنند یا ماشین سازی، خاطرنشان کرد: خودمان هم هنوز این مسئله را نمی‌دانیم. ما می دانیم با همان تیم گسترش فولاد با همان اکیپ و تشکیلات بازی و فقط احتمالا نامش تغییر کرده است.

وی در مورد اینکه در شرایطی که استقلال یونس دلفی را در اختیار تیم امید قرار داده برخی باشگاه‌ها از همکاری با تیم امید سر باز زدند، اظهار داشت: قطعا بین ما و فدراسیون صحبت‌هایی رد و بدل شد که اگر دروغ بوده باشد خیلی بد است. ما به خاطر خود بازیکن و منافع ملی بازیکن را در اختیار تیم امید قرار دادیم. آقایان گفتند هر بازیکنی  در تمرینات و اردوی تیم امید شرکت نکند در سه بازی اول تیمش محروم خواهد بود و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. اگر این حرف دروغ بوده باشد دیگر نمی‌توانیم روی هیچ صحبتی حساب کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه عدالت برای همه تیم‌های باید به صورت یکسان اجرا شود و اگر قرار است به تیم امید بازیکن داده شود همه باید این کار را انجام دهند، عنوان کرد: بله همینطور است. شرایط ما بسیار حساس بود. تک بازیکن‌مان که از نفرات خوب و تاثیر گذارمان است را در اختیار تیم امید قراردادیم. اعتقاد داریم که باید عدالت به صورت یکسان انجام شود و اگر قرار بر این باشد که همه همکاری نکنند ما هم دیگر همکاری نخواهیم کرد.

وی در پایان، گفت: تیم ما آماده است و فقط از دو منظر نگران هستیم. اول اینکه امیدواریم بازیکنان مدنظرمان جذب شوند و موضوع دوم هم عدم زمان کافی برای آماده سازی تیم است که شاید این دو موضوع کارمان را با سختی بیشتری رو به رو کند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی امروز میزبان فولاد خوزستان است که روحیه بالایی برای این دیدار خانگی دارد و برتری در دیدار اخیرشان برابر پرسپولیس موجب شده تا انگیزه خوبی برای این بازی پیدا کنند.

بازیکنان آلومینیوم اراک که روز گذشته برای گرامیداشت روز کارگر در محل کارخانه شرکت ایرالکو حضور یافتند، امروز هم با انتشار پوستری که مرتبط به این روز است، به استقبال دیدار مقابل فولاد خوزستان رفتند.

باشگاه آلومینیوم برای دیدار مقابل فولاد خوزستان، تصویری از سید مهران موسوی به نمایندگی از بازیکنان این تیم در کنار یکی از کارگران شرکت ایرالکو منتشر کرده و تصویری مرتبط با روز کارگر را برای بازی با فولاد خوزستان انتشار داده است.

شاگردان سید مجتبی حسینی امیدوار هستند با کسب پیروزی در بازی خانگی امروز مقابل فولاد خوزستان شرایط خود را در جدول لیگ برتر بهتر کنند و بالاتر بروند.

دیگر خبرها

  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها