Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، به گفته یک منبع در فرماندهی ارتش سوریه، خلبان هواپیمای جنگی su-۲۲ سوریه که هدف موشک‌های پاتریوت رژیم صهیونیستی قرار گرفت، برای آنکه اسیر نظامیان این رژیم نشود، از بیرون پریدن از هواپیما خودداری کرد.

 به گفته همین منبع خبری، نظامیان ارتش سوریه به چنین خلبانی افتخار می‌کنند که در چنین شرایطی، برای آنکه اسیر نظامیان رژیم صهونیستی نشود از پریدن از هواپیما خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع نظامی سوریه نیز در گفتگو با اسپوتنیک اعلام کرد سیستم دفاع موشکی اسرائیل جنگنده‌ای را هدف قرار داده است که قصد داشت به مواضع داعش حمله کند.

به گفته یک منبع دیگر، این هواپیمای جنگی سوریه در هیچ شرایطی به فضای هوایی جولان وارد نشده است و قصد داشت به تروریست‌ها حمله کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوریه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست

به گزارش بامداد دوشنبه الجزیره، در پی حمله موشکی مقاومت فلسطین به پایگاه نظامیان صهیونیست در منطقه کرم ابوسالم که با گذرگاه این منطقه که به همین نام است حدود ۲ کیلومتر فاصله دارد، ارتش رژیم صهیونیستی این گذرگاه را به روی کمک‌های بشردوستانه به غزه بست.

پیش‌تر دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حمله موشکی به پایگاه نظامیان این رژیم در کرم ابوسالم سه نظامی این رژیم کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام عصر یکشنبه اعلام کرد که تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه کرم ابوسالم و محوطه آن در نوار غزه را با راکت‌های «رجوم» هدف قرار داده است.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی به زخمی شدن دست کم ۱۱ نظامی صهیونیست در جریان این حمله گردان‌های القسام اذعان کردند. برخی از این رسانه‌ها نیز به کشته شدن چهار نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله اعتراف کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • الازهر مصر حمله اسرائیل به رفح را جنایت جنگی تمام عیار خواند
  • آیا خیزش مردمی در غرب ماشین جنگی اسرائیل را متوقف می‌کند؟
  • ۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت
  • آرایش جنگی تانک‌های اسرائیل در ۲۰۰ متری گذرگاه رفح
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم