Web Analytics Made Easy - Statcounter

۴ کشته و مجروح در تصادف محور اصفهان به شهرکرد، دستگیری سارق داخل خودرو با ۱۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه و کشف محموله کالای قاچاق در سمیرم از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش ایمنا، سرهنگ سعید سلیمیان، رییس پلیس آگاهی استان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وصول خبری مبنی بر دپو و توزیع کالای خارجی قاچاق در یک انبار تخلیه بار اطراف شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی از محل مورد نظر بازرسی شد که تعداد ۳۳۱ جفت کفش،۳ کیسه البسه و ۷۰۰ بطری شیشه مایع شکلات خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی از دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد و بیان داشت: ارزش محموله کشف‌شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام‌شده است.

۴ کشته و مجروح در تصادف محور اصفهان به شهرکرد

سرهنگ حسین پور قیصری، رییس پلیس راه استان اصفهان اظهار کرد: روز گذشته مأموران پلیس‌راه "اصفهان-شهرکرد" از تصادف یک سواری پژو پارس و ۲ دستگاه ۴۰۵ با یکدیگر در منطقه "سپیددشت" این محور مطلع و جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این حادثه رانندگی یکی از سواری‌های ۴۰۵ با پژو پارس برخورد و دیگر ۴۰۵ نیز با این ۲ خودرو تصادف کرده بود که متأسفانه راننده و سرنشین پارس و سرنشین یکی از سواری‌های ۴۰۵ دردم فوت شدند.

سرهنگ پور قیصری از مجروح شدن یکی از سرنشین‌های دیگر سواری پژو ۴۰۵ نیز خبر داد و بیان کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده‌ای انحراف به چپ توسط سواری پارس اعلام‌ شده است.

دستگیری سارق داخل خودرو با ۱۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه

سرهنگ علی جعفری نژاد، فرمانده انتظامی خمینی شهر، گفت:در پی اعلام سرقت داخل خودرو ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی تحقیقات خود را برای دستگیری سارق یا سارقان احتمالی آغاز کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات گسترده و اقداماتی تخصصی با توجه به نحوه سرقت و بررسی خودروهای مسروقه، اکیپ های گشتی را در مناطق مختلف شهرستان مستقر کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی مؤثر وهدفمند خود سارق را حین سرقت لوازم خودرو شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد : متهم که از سارقان حرفه ای می باشد طی بازجویی های پلیس به سرقت ۱۰۰ میلیون ریال قطعات و اموال داخل خودرو اعتراف که در این خصوص پرونده تشکیل، و مالباخته گان شناسایی و متهم برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

پرونده سارق ۱۷ ساله با ۷ فقره سرقت بسته شد

سرهنگ حسن نیکبخت، فرمانده انتظامی فلاورجان اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت از مغازه های شهرستان "فلاورجان" بررسی موضوع به صورت ویژه دردستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند سارق را که فردی ۱۷ ساله بود شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ نیکبخت بیان کرد : سارق دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۷ فقره سرقت از مغازه های شهرستان "فلاورجان" اعتراف کرد.

 کشف محموله کالای قاچاق در سمیرم

سرهنگ سهراب قرقانی، فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "رییسیان" شهرستان "سمیرم" یک دستگاه اتوبوس مسافربری ولوو را جهت بررسی و بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی ازاین خودرو تعداد ۵ دستگاه کولر گازی دو تکه و تعداد ۲۴ عدد چمدان مسافرتی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است .

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرقت قاچاق کالا اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نجم‌الدین سهرابی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف موتورسیکلت در شهرستان خرمشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ با کار اطلاعاتی توانستند ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و در بازسازی صحنه سرقت با حضور مال‌باختگان انجام شد، اظهار کرد: متهمان در بازجویی پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6085530

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان