Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری فارس استان البرز در کرج، پیام تیرانداز عصر امروز در دیدار صمیمی با خبرنگاران و اعضای تحریریه خبرگزاری فارس استان البرز به تبیین اهداف خبرگزاری فارس در سطح کشور پرداخت و گفت: در این دوره از مدیریت سعی داریم به بررسی ابعاد دقیق یک موضوع خبری دست پیدا کنیم و بتوانیم خواسته های مردم را مطرح کرده و شاهد پیامدهای خوب این طرح موضوع میان جامعه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل خبرگزاری فارس تصریح کرد: مطالبه گری معضلات مردم در دستور کار مجموعه خبرگزاری فارس قرار دارد تا با مطرح کردن این مباحث، رفع مشکلات سطح جامعه حاصل شود و در این راستا به زودی شاهد  راه اندازی سامانه مطالبات مردمی در خبرگزاری فارس خواهیم بود.

وی بیان کرد: نکته مهم این است که بتوانیم موضوعات و مشکلات مردم را پیگیری کنیم و تریبونی یکطرفه برای مسئولین نباشیم.

تیرانداز افزود: این سامانه جدید خبرگزاری فارس برای بازگو شدن مطالبات مردم تشکیل خواهد شد تا عموم هموطنان در سراسر کشور بتوانند مسائل خود را از طریق این خبرگزاری مورد مطالبه قرار داده و پاسخ آن را هم از همین طریق دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه برای مجموعه خبرگزاری فارس مهم است که مطالب خیلی صادقانه، دقیق و فارغ از باند بازی های نوظهور در فضای رسانه ای منتشر شود گفت: باید فارغ از هر چیزی با کمک مطالبه‌گری رسانه‌ای به پیشرفت کشور کمک کنیم و کمتر از این نباید ما را راضی کند.

مدیرعامل خبرگزاری فارس تأکید کرد: باید از قدرت رسانه استفاده کنیم تا ایران به موفقیت برسد که در این راه مجهز کردن خود به برترین تکنیک ها و آموزش ها ضرورت بسیار دارد.

تیرانداز از خبرنگاران فارس استان البرز خواست، پیگیری مسائل مردم و اعلام نتیجه این پیگیری ها به خود آنان را در اولویت نخست کارهای خود قرار دهند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس

ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز از آغاز عملیات لوله گذاری داکتیل قطر۵۰۰ میلیمتر در خروجی مخزن جهان نما، جهت اتصال به زون p فردیس خبر داد.

حمیدرضا نامداری افزود: تحقق این مهم به صورت مستقیم در بهبود آبرسانی به شهروندان فردیس به ویژه در محدوده شهرک وحدت، منظریه، انبار نفت و رزکان نو با افزایش ظرفیت تولید آب در تابستان سال جاری اثربخش خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از آبفای البرز، نامداری در ادامه بیان کرد: اجرای خط انتقال آب از مخزن منطقه جهان نما به فردیس به طول ۵۴۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تا خرداد سال جاری به اتمام می رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در پایان تاکید کرد: اصلاح، توسعه و بهبود زیرساخت های فنی و مهندسی به منظور مدیریت منابع آب و دفع بهداشتی فاضلاب در اولویت اقدامات مجموعه در راستای گذر هرچه بهتر از تابستان سال جاری و ایجاد شرایط مطلوب برای شهروندان قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد یک رسانه
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد