Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- زلاتان ابراهیموویچ این بار طی مصاحبه ای از هواداران منچستریونایتد به خاطر این که زودتر به این باشگاه ملحق نشده بود، عذرخواهی کرده است. زلاتان معتقد است اگر وقتی جوانتر بود راهی اولدترافورد می شد، هواداران شیاطین سرخ یک "شیر متفاوت" را مشاهده می کردند.

ابراهیموویچ طی فصل اول حضورش در منچستریونایتد، نمایش های درخشانی ارائه کرده بود و به این تیم در راه کسب قهرمانی در لیگ اروپا و جام اتحادیه کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در فصل 17-2016، با 28 گل توانست بهترین گلزن منچستریونایتد باشد. مصدومیت شدید این مهاجم سوئدی در اواخر آن فصل، ادامه حضورش در منچستریونایتد را کمرنگ کرد و او آخرین بار در دسامبر 2017 برابر برنلی پیراهن یونایتد را بر تن کرد.

به گزارش اسکای اسپورتس، مهاجم کنونی باشگاه لس آنجلس گلکسی در خصوص دوران حضورش در منچستریونایتد گفت:

برای هواداران منچستریونایتد ناراحتم زیرا اگر آن ها مرا وقتی جوانتر بودم می دیدند، شاهد یک "شیر متفاوت" بودند. البته در این صورت برای تیم های لیگ برتر یک خطر محسوب می شدم زیرا آن ها را به عنوان صبحانه ام می خوردم اما در نهایت مجبور شدم سایر تیم های لیگ را به عنوان وعده ناهار میل کنم! مهم این است که بالاخره به لیگ برتر آمدم زیرا منچستریونایتد مرا می خواست و من نیز خودم را در اختیار این تیم قرار دادم و در این لیگ حضور یافتم.

برای توضیح احساساتم به زمان بیشتری نیاز دارم اما می خواهم از همه تشکر کنم و امیدوارم آن ها به اندازه من از حضورم در منچستریونایتد خوشحال بوده باشند. مادامی که در توانم بود، بهترین عملکردم را ارائه دادم و وقتی مصدوم شدم، به گونه متفاوتی از من حمایت شد. هواداران منچستریونایتد همواره از من و سایر هم تیمی هایم حمایت کردند.

هواداران منچستریونایتد خاص هستند و همه جا آن ها را می بینم و به این باشگاه فکر می کنم. حضور من در منچستریونایتد، در سابقه بازیگری ام و تاریخ باقی خواهد ماند. هنگامی که به دوران حضورم در یونایتد فکر می کنم، لبخندی روی لبم می نشیند و برای این باشگاه بهترین ها را در آینده آرزو می کنم.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیانگلستانلیگ جزیرهمنچستریونایتدبرچسب‌ها: زلاتان ابراهیموویچ برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر ابراهیموویچ: هواداران منچستریونایتد خاص هستند؛ متاسفم که آن ها مرا زودتر در تیم شان ندیدندایجنت روگانی: چلسی به موکلم علاقه دارد اما او در یوونتوس خوشحال استغیر رسمی؛ الکساندر گولووین به موناکو پیوسترسمی؛ آلفونسو دیویس به بایرن مونیخ پیوست اولین واکنش جهانبخش پس از پیوستن به برایتون (عکس)بارسلونا عملکرد دومینگوس کینا را زیر نظر داردزانتی: ایکاردی در اینتر خواهد ماند؛ متقاعد شده بودیم که لائوتارو مارتینز به اتلتیکو مادرید می رودامیرحسین فتحی: هواداران نخواهند با هر قیمتی بازیکن را نگه داریم؛ تیام نخواهد بماند آخر دنیا نیستواکنش باشگاه آلکمار به حضور علیرضا جهانبخش در برایتون؛ تو را هرگز فراموش نخواهیم کرداستیو بروس در استون ویلا ماندنی شد؛ خبری از آنری نیستدانلود؛ پیغام علیرضا جهانبخش به هواداران برایتون (زیرنویس فارسی)شروع هیجان انگیز ماجراجویی جهانبخش در برایتون؛ دیدار با منچستریونایتد و لیورپول در هفته های دوم و سومرسمی؛ جانی کاسترو پس از پیوستن به اتلتیکومادرید، به مدت یک فصل به وولورهمپتون قرض داده شداعتراض باشگاه ذوب آهن به نحوه میزبانی نساجی مازندران؛ قطعی برق مانع تمرین شاگردان نمازی شدهاتن، سرمربی برایتون: به شدت مشتاق کار کردن با جهانبخش هستم؛ چند سالی بود که علی را زیر نظر داشتیمباشگاه برایتون با انتشار این ویدیو، پیوستن علیرضا جهانبخش به این تیم را تایید کردرسمی؛ لئوناردو مدیر فنی جدید میلان شدکارواخال: رائول گونزالس برجسته ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید استدانلود؛ برترین لحظات کوین دی بروین، هافبک باشگاه منچسترسیتی (2018)رسمی؛ علیرضا جهانبخش به برایتون آلبیون پیوست بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه یوونتوس به بازگشت بونوچی تمایل دارد، اما نه به قیمت معاوضه با کالدارا؛ موراتا گزینه جدید میلان به جای گونزالو هیگواینمورینیو: از وضعیت راضی نیستم؛ شرایط لیورپول و چلسی نسبت به ما بهتر استمالکوم در پیراهن بارسلونا (عکس)رم به دلیل شکست در انتقال مالکوم، در‌ صدد شکایت از بوردو استتوتو اسپورت: کاهش دستمزد و عذرخواهی از هواداران، دو شرط یوونتوس برای بازگرداندن بونوچیکاریکاتور؛ ایکر کاسیاس، تردیدها به فتح کره‌ی ماه و استنلی کوبریک! (عمر مومنی)اکیپ: ناصر الخلیفی روی فروشی نبودن رابیو اصرار می‌کندرسمی؛ علیرضا جهانبخش به برایتون آلبیون پیوستمالکوم: از انتقال به بارسلونا بسیار خوشحالم؛ به بهترین باشگاه جهان آمده امزمانی: اگر کمیته استیناف، رای سوپرجام را تایید کند موضوع کناره گیری از مسابقات را مطرح خواهم کردرسمی؛ ژلسون مارتینز به اتلتیکو مادرید پیوستکالدارا: بازی در کنار رونالدو مایه افتخارم است؛ در یوونتوس خوشحالم و می خواهم بمانممونچی: برخلاف میل ما، بوردو درخواست کرد انتقال مالکوم را در توئیتر اعلام کنیم؛ از اتفاقی که افتاد بسیار متاسفمکارواخال: رائول گونزالس برجسته ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید استکارواخال: رائول گونزالس برجسته ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید است 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال

تیم هندبال صنعت مس کرمان در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ برتر جشن قهرمانی گرفت.

به گزارش ایسنا، در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

صنعت مس کرمان در این هفته با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود با نتیجه ۳۲ بر ۲۴، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

سایر رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال در حال برگزاری است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی آرتروز ۸ سال زودتر، با هوش مصنوعی و یک آزمایش خون
  • محققان: با هوش مصنوعی می‌توان آرتروز را ۸ سال زودتر پیش‌بینی کرد
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!