Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش کشورمان بعد از پیوستنش به تیم برایتون از این انتخاب ابراز رضایت کرد.

طرفداری- علیرضا جهانبخش سرانجام با قراردادی 5 ساله به تیم برایتون انگلیس پیوست تا فصل آینده در لیگ جزیره حضور داشته باشد. وینگر ملی پوش کشورمان در صفحه اینستاگرام خود متن زیر را منتشر کرد:

خدا رو شکر که تونستم این قدم مهم رو تو این روز بسیار زیبا(ولادت امام رضا ع )برای فوتبالم بردارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خوشحالم که به باشگاه برایتون اومدم و امیدوارم که بتونم به موفقیت های بیشتری تو این باشگاه بسیار خوب برسم. ممنونم که تمام این مدت از من حمایت کردید و به امید خدا نماینده خوبی برای ایران تو لیگ برتر باشم و سربلندتون کنم.

 

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیانگلستانلیگ جزیرهنقل و انتقالات خارجیاخبار ایرانفوتبال ملیاخبار لژیونرهابرچسب‌ها: علیرضا جهانبخشبرایتوناینستاگرام برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر واکنش کریم انصاری فرد به پیوستن جهانبخش به برایتون: منتظر درخشش تو هستیمابراهیموویچ: هواداران منچستریونایتد خاص هستند؛ متاسفم که آن ها مرا زودتر در تیم شان ندیدندایجنت روگانی: چلسی به موکلم علاقه دارد اما او در یوونتوس خوشحال استغیر رسمی؛ الکساندر گولووین به موناکو پیوسترسمی؛ آلفونسو دیویس به بایرن مونیخ پیوست اولین واکنش جهانبخش پس از پیوستن به برایتون (عکس)بارسلونا عملکرد دومینگوس کینا را زیر نظر داردزانتی: ایکاردی در اینتر خواهد ماند؛ متقاعد شده بودیم که لائوتارو مارتینز به اتلتیکو مادرید می رودامیرحسین فتحی: هواداران نخواهند با هر قیمتی بازیکن را نگه داریم؛ تیام نخواهد بماند آخر دنیا نیستواکنش باشگاه آلکمار به حضور علیرضا جهانبخش در برایتون؛ تو را هرگز فراموش نخواهیم کرداستیو بروس در استون ویلا ماندنی شد؛ خبری از آنری نیستدانلود؛ پیغام علیرضا جهانبخش به هواداران برایتون (زیرنویس فارسی)شروع هیجان انگیز ماجراجویی جهانبخش در برایتون؛ دیدار با منچستریونایتد و لیورپول در هفته های دوم و سومرسمی؛ جانی کاسترو پس از پیوستن به اتلتیکومادرید، به مدت یک فصل به وولورهمپتون قرض داده شداعتراض باشگاه ذوب آهن به نحوه میزبانی نساجی مازندران؛ قطعی برق مانع تمرین شاگردان نمازی شدهاتن، سرمربی برایتون: به شدت مشتاق کار کردن با جهانبخش هستم؛ چند سالی بود که علی را زیر نظر داشتیمباشگاه برایتون با انتشار این ویدیو، پیوستن علیرضا جهانبخش به این تیم را تایید کردرسمی؛ لئوناردو مدیر فنی جدید میلان شدکارواخال: رائول گونزالس برجسته ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید استدانلود؛ برترین لحظات کوین دی بروین، هافبک باشگاه منچسترسیتی (2018) بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه یوونتوس به بازگشت بونوچی تمایل دارد، اما نه به قیمت معاوضه با کالدارا؛ موراتا گزینه جدید میلان به جای گونزالو هیگواینمورینیو: از وضعیت راضی نیستم؛ شرایط لیورپول و چلسی نسبت به ما بهتر استمالکوم در پیراهن بارسلونا (عکس)رم به دلیل شکست در انتقال مالکوم، در‌ صدد شکایت از بوردو استتوتو اسپورت: کاهش دستمزد و عذرخواهی از هواداران، دو شرط یوونتوس برای بازگرداندن بونوچیکاریکاتور؛ ایکر کاسیاس، تردیدها به فتح کره‌ی ماه و استنلی کوبریک! (عمر مومنی)اکیپ: ناصر الخلیفی روی فروشی نبودن رابیو اصرار می‌کندرسمی؛ علیرضا جهانبخش به برایتون آلبیون پیوستمالکوم: از انتقال به بارسلونا بسیار خوشحالم؛ به بهترین باشگاه جهان آمده امکارواخال: رائول گونزالس برجسته ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید استزمانی: اگر کمیته استیناف، رای سوپرجام را تایید کند موضوع کناره گیری از مسابقات را مطرح خواهم کردرسمی؛ ژلسون مارتینز به اتلتیکو مادرید پیوستکالدارا: بازی در کنار رونالدو مایه افتخارم است؛ در یوونتوس خوشحالم و می خواهم بمانممونچی: برخلاف میل ما، بوردو درخواست کرد انتقال مالکوم را در توئیتر اعلام کنیم؛ از اتفاقی که افتاد بسیار متاسفممونچی: برخلاف میل ما، بوردو درخواست کرد انتقال مالکوم را در توئیتر اعلام کنیم؛ از اتفاقی که افتاد بسیار متاسفم 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی

به گزارش قدس آنلاین رقابت‌های کشتی گزینشی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت در سطح جهانی در استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

علیرضا سرلک تنها نماینده کشورمان در این مسابقات است که برای کسب سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد به مصاف حریفان خود می‌رود.

نتایج قرعه نماینده کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۲۷ نفر حضور دارند، علیرضا سرلک در دور نخست به مصاف پیرودو از ایتالیا می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با روبرتی دینگاشویلی از گرجستان کشتی می‌گیرد.

اسپنسر لی نماینده آمریکا در گروه سرلک حضور دارد و تا مرحله نیمه نهایی با نماینده کشورمان برخورد نخواهد کرد.

در این مسابقات ۲ نفر راه یافته به دیدار فینال و نفر برتر بین نفرات سوم مشترک مجموعا ۳ نفر سهمیه المپیک را بدست می‌آورند.

تیم ملی کشتی آزاد ۵ سهمیه در اوزان ۶۵، ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم کسب کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی
  • کورواسود یوونتوس هم اعتصاب کرد: بازیکن غیرحرفه‌ای نمی‌خواهیم
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • ورزشگاه تیم جدید لیگ برتر ایران ؛ لُر آره‌نا
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • بلانکو: خوشحالم به تیمم کمک کردم
  • اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم
  • تداوم حمایت هواداران یوونتوس از الگری: باید در تیم ما بمانی / عکس
  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد