Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

برنامه 13 قسمتی «محرمانه خانوادگی» که یک برنامه ترکیبی با آیتم‌های متنوع است، روزهای فرد با موضوع ازدواج پخش می‌شود. فصل اول این برنامه به موضوع رازهای انتخاب همسر می‌پردازد و شامل موضوعاتی مانند سن مناسب ازدواج، شیوه خواستگاری، ازدواج فامیلی، ازدواج دانشجویی، ازدواج اینترنتی، ازدواج عاشقانه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. خواهد بود.

«محرمانه خانوادگی» مجله تصویری است که سعی کرده با استفاده از فرم‌های نو و با لحنی نرم و با چاشنی رازآلود کردن هجوآمیز جزئیات زندگی به بررسی نکات ریز و کاربردی در موضوع ازدواج بپردازد. این برنامه به دنبال پیچیدن یک نسخه واحد برای همه مخاطبان نبوده و سعی سازندگان برنامه این بوده که نشان دهند برای هر موضوع مهم زندگی مثل انتخاب همسر نسخه‌های متعددی به عدد آدم‌ها وجود دارد. در برنامه «محرمانه خانوادگی» ضمن روایت تعدادی از این نسخه‌های شخصی، با استفاده از فرم‌های مختلف تلاش شده نکات کاربردی لازم به بیننده منتقل شود تا او هم بتواند نسخه شخصی خودش را برای انتخاب همسر پیدا کند.

روایت محرمانه، رازهای محرمانه، شاهدان عینی، شواهد پرونده، بایگانی محرمانه، راز مادربزرگ‌ها و دایره کارشناسان عناوین آیتم‌های برنامه «محرمانه خانوادگی» هستند. در همه قسمت‌های برنامه مرحوم حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی و دکتر محمود گلزاری به عنوان کارشناسان مذهبی و مشاور ازدواج به سوالات مجری‌های برنامه درباره موضوع آن قسمت پاسخ می‌دهند.

این برنامه با طرحی از نفیسه مرشدزاده، سردبیری محمد جباری، تصویرسازی محمدرضا دوست‌محمدی، گویندگی حمید محمدی، نویسندگی سیداحسان عمادی و اجرای ایمان جلیلی، محمد اشعری، زهرا صالحی‌زاده، زهرا الوندی، سیداحمد واحدی، فاطمه جناب و علی سیف‌الهی روی آنتن می‌رود.

برپایه این گزارش، برنامه «محرمانه خانوادگی» کاری است از خانه مستند انقلاب اسلامی که روزهای فرد، ساعت 19:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ازدواج زهرا انقلاب اسلامی ازدواج انقلاب اسلامی زهرا برنامه پارس محرمانه پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد

دریافت 67 MB

به گزارش خبرنگار مهر، هم زمان با هفته سلامت پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد برگزار شد.

کد خبر 6089814

دیگر خبرها

  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد
  • همسر سرمربی سپاهان کیست؟ این دختر ایرانی دل و دین ژوزه مورایس را برد!