Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پارس جنوبی پیش از دیدار با فولاد خوزستان در خصوص این بازی صحبت کرده است.

طرفداری- مهدی تارتار، درباره شرایط تیمش در آستانه دیدار با فولاد خوزستان عنوان کرد:

ابتدا جا دارد از خبرنگاران عزیز بابت عدم حضور در کنفرانس خبری قبل از مسابقه عذرخواهی کنم. پرواز ما دیروقت انجام شد و به همین دلیل نتوانستم در نشست خبری حاضر باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت باشگاه پارس جنوبی، وی ادامه داد:

طبیعتاً بازی با تیمی که برای قهرمانی بسته شده، آن هم در هوای گرم اهواز سخت است. کار دشواری داریم، فولاد امسال در نقل و انتقالات و به خصوص در خط حمله خیلی خوب یارگیری کرده و این موضوع کارمان را سخت می‌کند. با این حال ما نیز تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان باانگیزه‌ای داریم که تیم خیلی خوبی را تشکیل داده‌اند. همه نفرات ما کیفیت مطلوبی دارند و نگرانی بابت مسابقه فردا نخواهیم داشت. شک نکنید با شرایطی که داریم در برابر هر تیمی می‌توانیم بایستیم و خوب بازی کنیم.

سرمربی پارس جنوبی جم در پاسخ به این پرسش که آیا جدایی پرتعداد بازیکنان نسبت به فصل گذشته روی تیمش تاثیرگذار نبوده، تأکید کرد:

نمی‌توانیم بگوییم این موضوع تاثیر نداشته، چون 10، 11 بازیکن خوبمان جدا شدند. با این حال اسکلت اصلی تیم را تا حدودی حفظ کردیم و بازیکنان خوبی را هم با توجه به بودجه‌ای که داشتیم، به خدمت گرفتیم. ما طبیعتاً نمی‌توانیم با تیم‌های مدعی قهرمانی در نقل و انتقالات و در طول فصل رقابت کنیم، اما تیم خوبی هستیم و بازیکنان باانگیزه‌ای داریم که با تکیه بر آنها از هیچ حریفی نمی‌ترسیم.

تارتار در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد:

ما در هر بازی با تمام وجود بازی می‌کنیم و برای برد هم به میدان می‌رویم. چیزی برای از دست دادن نداریم و می خواهیم مثل سال گذشته بی‌محابا بازی کنیم و شجاع باشیم تا به موفقیت برسیم.

وی پیش بینی‌اش از نتایج پارس جنوبی در لیگ هجدهم بیان کرد:

کارمان نسبت به سال قبل سخت‌تر شده است. چون الان تیم شناخته شده‌ای هستیم. با توجه به بازی‌هایی که سال قبل انجام دادیم، دیگر تیم‌ها به چشم یک تیم قدرتمند به ما نگاه می‌کنند. مثل سال قبل نیست که تیم‌ها جلوی ما بی‌پروا بازی کنند و ما بتوانیم به آنها ضربه بزنیم. آنها قطعاً هوشیار‌تر و محتاط‌تر بازی می‌کنند و دیگر ما را دست کم نمی‌گیرند.کار ما سخت‌تر شده، اما قول می‌دهیم نماینده خوبی برای استان بوشهر باشیم. 

0000دسته‌بندی: اخبار ایرانلیگ خلیج فارسفولاد خوزستانبرچسب‌ها: فولاد-پارس جنوبیمهدی تارتار برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر تارتار: فولاد خوزستان در خط حمله بسیار خوب یارگیری کرده است؛ اسکلت اصلی تیم را تا حدودی حفظ کردیمدانلود؛ گل به خودی امید عراق مقابل امید ایران روی حرکت زیبای مهدی قائدیفرشید باقری: یک درصد تیمی که خواستیم نشد اما برای سربلندی استقلال می‌جنگیممصدومیت جدی حسین حسینی و دانشگر در تمرین استقلال؛ حضور مقابل پیکان در هاله‌ای از ابهام!رسمی؛ کلودیو گومس، کاپیتان تیم ملی زیر 18 سال فرانسه به منچستر سیتی پیوستگزارش تصویری؛ علیرضا جهانبخش با پیراهن برایتون واکنش مرتضی پورعلی گنجی به پیوستن جهانبخش به برایتون: به امید آقای گلی لیگ برترجهانبخش: خوشحالم به باشگاه برایتون آمدم؛ به امید خدا نماینده خوبی برای ایران در لیگ برتر باشمواکنش کریم انصاری فرد به پیوستن جهانبخش به برایتون: منتظر درخشش تو هستیمابراهیموویچ: هواداران منچستریونایتد خاص هستند؛ متاسفم که آن ها مرا زودتر در تیم شان ندیدندایجنت روگانی: چلسی به موکلم علاقه دارد اما او در یوونتوس خوشحال استغیر رسمی؛ الکساندر گولووین به موناکو پیوسترسمی؛ آلفونسو دیویس به بایرن مونیخ پیوست اولین واکنش جهانبخش پس از پیوستن به برایتون (عکس)بارسلونا عملکرد دومینگوس کینا را زیر نظر داردزانتی: ایکاردی در اینتر خواهد ماند؛ متقاعد شده بودیم که لائوتارو مارتینز به اتلتیکو مادرید می رودامیرحسین فتحی: هواداران نخواهند با هر قیمتی بازیکن را نگه داریم؛ تیام نخواهد بماند آخر دنیا نیستواکنش باشگاه آلکمار به حضور علیرضا جهانبخش در برایتون؛ تو را هرگز فراموش نخواهیم کرداستیو بروس در استون ویلا ماندنی شد؛ خبری از آنری نیستدانلود؛ پیغام علیرضا جهانبخش به هواداران برایتون (زیرنویس فارسی) بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه یوونتوس به بازگشت بونوچی تمایل دارد، اما نه به قیمت معاوضه با کالدارا؛ موراتا گزینه جدید میلان به جای گونزالو هیگواینمورینیو: از وضعیت راضی نیستم؛ شرایط لیورپول و چلسی نسبت به ما بهتر استکارواخال: رائول گونزالس برجسته ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید استرم به دلیل شکست در انتقال مالکوم، در‌ صدد شکایت از بوردو استتوتو اسپورت: کاهش دستمزد و عذرخواهی از هواداران، دو شرط یوونتوس برای بازگرداندن بونوچیاکیپ: ناصر الخلیفی روی فروشی نبودن رابیو اصرار می‌کندکاریکاتور؛ ایکر کاسیاس، تردیدها به فتح کره‌ی ماه و استنلی کوبریک! (عمر مومنی)رسمی؛ علیرضا جهانبخش به برایتون آلبیون پیوستمالکوم: از انتقال به بارسلونا بسیار خوشحالم؛ به بهترین باشگاه جهان آمده امزمانی: اگر کمیته استیناف، رای سوپرجام را تایید کند موضوع کناره گیری از مسابقات را مطرح خواهم کردرسمی؛ ژلسون مارتینز به اتلتیکو مادرید پیوستمونچی: برخلاف میل ما، بوردو درخواست کرد انتقال مالکوم را در توئیتر اعلام کنیم؛ از اتفاقی که افتاد بسیار متاسفمهاتن، سرمربی برایتون: به شدت مشتاق کار کردن با جهانبخش هستم؛ چند سالی بود که علی را زیر نظر داشتیمدرحاليكه جايگاه مولر در جمع ژرمن ها مستحكم است، اوزيل از بازى هاى ملى خداحافظى كرد (کاریکاتور)درحاليكه جايگاه مولر در جمع ژرمن ها مستحكم است، اوزيل از بازى هاى ملى خداحافظى كرد (کاریکاتور) 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد

ناصر فرشباف بازیکن سابق تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خیرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص دیدار مهم تیم‌های استقلال و تراکتور اظهار کرد: رفت و آمد‌هایی که در کادر فنی تراکتور صورت گرفت باعث بی‌ثباتی در مدیریت فنی این تیم شد. بازی سختی پیش روی تراکتور است، نه اینکه استقلال بازی آسانی دارد ولی شرایط به شکلی پیش رفته که تراکتور از شرایط آرمانی فاصله دارد. حمید مطهری نمی‌تواند به عنوان سرمربی تیم را هدایت کند  البته او مربی خوبی است. مطهری به تیم ملی رسید و یکی از مربیان حاضر در جام ملت‌ها بود ولی نمی‌تواند به عنوان سرمربی، تراکتور را هدایت کند.

تراکتور به خط حمله استقلال فضا ندهد

وی ادامه داد: مطهری از گل‌محمدی مشاوره می‌گیرد تا زمانی که شرایط برای حضور گل‌محمدی فراهم شود ولی تجربه‌ای که او در نساجی داشت این موضوع را ثابت کرد تجربه لازم را برای سرمربیگری ندارد و البته با کسب تجربه می‌تواند در آینده سرمربی خوبی باشد. از آن طرف استقلال هفته‌هاست در صدر جدول است و با نتایج خوبی که گرفته مدعی اول قهرمانی است. قطعاً استقلال به تبریز می‌آید تا برنده باشد ولی می‌داند که بازی آسانی ندارد و باید تلاش مضاعفی کند تا به نتیجه دلخواه برسد. به نظرم تراکتور اگر می‌خواهد نتیجه بگیرد باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد. تراکتور همیشه به فوتبال تهاجمی میل داشته و در این فصل هیچ دیداری نبوده که تراکتور بازی تدافعی و بسته‌ای به نمایش گذاشته باشد.

استقلال ناچار به بازی تهاجمی می‌شود

بازیکن سابق تراکتور افزود: سبک بازی پاکو خمز تهاجمی بود و چون مدت زیادی نیست که از تیم رفته، هنوز همان سبک در تیم باقی مانده و بهتر است برای دیدار با استقلال با این روش بازی نکرد، چون استقلال با ارائه یک بازی دفاعی به فکر استفاده از ضدحملات خواهد بود. تراکتور نقاط ضعف خود را پوشش دهد و فشردگی بیشتری در خط دفاعی داشته باشد تا استقلال نتواند از روزنه‌ای استفاده کند. چون استقلال می‌خواهد صدر جدول را از از دست ندهد نیاز به پیروزی دارد و طبیعتاً ناچار به بازی تهاجمی می‌شود. آن وقت این تراکتور است که می‌تواند از فضایی که در خط دفاعی حریف ایجاد می‌شود نهایت استفاده را ببرد و به گل برسد. خط دفاعی استقلال برابر مس رفسنجان و شمس آذر آسیب پذیر نشان داد و تراکتور هم می‌تواند برابر حریف تهرانی به گل برسد.

 تراکتور هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا را دارد

فرشباف یادآور شد: با وجود اینکه تراکتور شانس قهرمانی را از دست داده ولی هواداران این تیم صددرصد ورزشگاه را پر خواهند کرد. تماشاگران همیشه خود را ثابت کرده‌اند و در بازی با استقلال هم حضور خواهند داشت. هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد و نباید آن را از دست داد. اینکه تراکتور با وجود استقبال میلیونی هواداران در بازی‌های داخل و خارج از خانه به نتایج مدنظر نمی‌رسد به خاطر مشاوره‌های غلطی است که به محمدرضا زنوزی مالک باشگاه داده می‌شود. مشاوره‌هایی که در شأن نام تراکتور نیست و تقریباً غیرفوتبالی‌ها برای این تیم تصمیم می‌گیرند که باعث می‌شود تا تیم از قهرمانی جا بماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد