Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@17:56:16 GMT

یا منو ببر به خونه تون یا بیا به دادگاه ما!

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۵۸۹۱

یا منو ببر به خونه تون یا بیا به دادگاه ما!

خبر اول این که خبرآنلاین در گزارش دادگاه پرونده ثامن الحجج تیتر زده: «متهم فراری پرونده ثامن‌الحجج در منزلش در تهران است» همایون حسینیان

ایران آنلاین / در بخشی از این گزارش اومده بهروز صفری تالار پشتی به عنوان وکیل متهم ردیف سوم در جایگاه قرار گرفت و گفت: «موکل من از روند این پرونده مطلع بود اما از اینکه نام وی در روزنامه ذکر شده اطلاع نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» همچنین صفری گفت: «حتی در روزنامه شرق نام فامیلی موکلم به درستی بیان نشده بود». صفری در مورد وضعیت متهم ردیف سوم توضیح داد: «موکلم در منزل خود در تهران خیابان گاندی حضور داشته و یک خط تلفن هم دارد و تقاضا می‌کنم وی در اسرع وقت در دادگاه حاضر شوند.» والا من که اصلاً سر درنیاوردم ایشون منظورش چی بود بنده خدا قاضی چی می‌کشه! خب اگه ایشون از روند پرونده مطلع بوده و تو خیابون گاندی با یه خط تلفن حضور داره واسه چی دادگاه نیومد؟ یعنی حتماً باید از ذکر شدن نامش تو روزنامه شرق خبردار می‌شد تا بیاد؟ نکته دوم اینه که الآن روزنامه شرق اسم متهمو اشتباه نوشت باید ازش شکایت کنن یا تشکر؟ نکته آخر این که اگه ایشون تو خونه شه و یه خط تلفن هم داره پس واسه چی وکیل ایشون تو دادگاه علنی از ایشون تقاضا می‌کنه بیاد دادگاه؟ می‌گم چطوره یه گروهو از پرسنل قضایی و قاضی دادگاه و هیأت منصفه و عده‌ای از مردم و چند تن از وکلارو جمع کنیم بریم گاندی دم در خونه متهم ازش خواهش کنیم یه تُک پا تشریف بیارن دادگاه! یه نسخه از روزنامه شرقو هم ببریم بهش نشون بدیم شاید ایشون دلش به رحم اومد و نظر لطفی به کشور داشتن و تشریف آوردن!

خبر بعدی این که حسین مقصودی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس گفت: «دولت و مجلس رویکرد مثبتی در جلوگیری از به کارگیری بازنشستگان در پست‌های مدیریتی دارند. طبق آمار غیررسمی حدود 17 استاندار، نزدیک به 80 معاون استاندار و 1200 مدیربازنشسته باید از پست‌های مدیریتی خود کنار روند. البته لابی‌های بسیاری توسط مدیران بازنشسته درمجلس برای جلوگیری از تصویب این قانون صورت گرفت اما مجلس تحت تأثیر این فضا قرارنگرفت» با توجه به این آماری که حسین مقصودی گفته با کنار رفتن این افراد یه تحول اساسی در کشور ایجاد می‌شه و فکر کنم برنامه ایران1400 سه سال زودتر از پیش‌بینی‌ها تحقق پیدا می‌کنه!  

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی

به گزارش خبرآنلاین،‌ دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است.

در همین‌باره مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

براساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طول المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد.
قابل ذکر است سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضایی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899327

دیگر خبرها

  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • جزییات تازه حکم توماج صالحی؛ تخفیف اعدام، حبس طویل‌المدت است
  • جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف
  • جزییات حکم اعدام توماج صالحی ؛ احتمال تبدیل به حبس طول المدت
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی