Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن عملیات موفقی را علیه مراکز کنترل و سیطره مزدوران در استان البیضاء انجام داد.
 
بر اساس این گزارش؛ پهپادهای ارتش و کمیته های مردمی طی عملیاتی مرکز کنترل و سیطره وابسته به مزدوران را در استان البیضاء هدف قرار دادند.
 
یکشنبه گذشته نیز در عملیات مشابهی اتاق عملیات و کنترل متجاوزان اماراتی در اردوگاه عنبره در ساحل غربی هدف قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در ۱۸ جولای نیز پالایشگاه آرامکو عربستان در ریاض با پهپاد صماد۲ هدف قرار گرفته بود.
 
از سوی دیگر منابع یمنی از عملیات موفق ارتش و کمیته های مردمی ضد مواضع مزدوران در الحدیده خبر دادند.
 
یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد: در عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع مزدوران وابسته به ائتلاف آمریکایی-سعودی با موشک هدایت شونده در الحدیده شمار زیادی از مزدوران به هلاکت رسیدند و برخی دیگر زخمی شدند.

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران

یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

به گزارش مهر، در گزارش روزهای اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • عملیات پهپادی موفق حزب الله علیه مقر‌های فرماندهی صهیونیست‌ها
  • (تصاویر) M۱۰ Booker؛ جدیدترین زره پوش ارتش ایالات متحده
  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید