Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان از دستگیری کلاهبرداری که کالا‌های دروغین را در فضای مجازی استان سیستان و بلوچستان تبلیغ و برای فروش می‌گذاشت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبریپلیس، سرهنگ علی سرحدی اظهار داشت: فردی که با درج آگهی فروش "ps۴" در یکی از سایت‌های درج آگهی از شهروندان با دریافت بیعانه کلاهبرداری می‌کرد، توسط پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان شناسای و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان افزود: با بررسی‌ها و پایش‌های اطلاعاتی کارشناسان این پلیس متوجه شدند شخصی به هویت نامعلوم از طریق یکی از سایت‌های درج آگهی اقدام به تبلیغ فروش انبوه دستگاه بازی رایانه‌ای پلی استیشن "ps۴" با قیمت ارزان می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در پیگیری‌های تکمیلی پلیس فتا و همچنین اطلاع‌رسانی شهروندان و هموطنان مشخص شد که فروشنده مبالغی را تحت عنوان بیعانه اخذ و از ارسال دستگاه مورد نظر به مشتریان خودداری می‌کند.

سرحدی بیان کرد: در پی رسیدگی به این کلاهبرداری چند شخص دیگر نیز با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و در خصوص خرید از سایت درج آگهی و عدم وصول دستگاه "ps۴" و پاسخگو نبودن فروشنده شکایت کرده که به دلیل حساسیت موجود و افزایش هر روزه شاکیان، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و تیمی از کارشناسان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی و فنی پلیسی متهم که در یکی از محله‌های شهرستان زاهدان سکونت داشت شناسایی و دستگیر شد که پس از ارائه مستندات به بزه انتسابی خود در استان‌های فارس، اصفهان، هرمزگان، خراسان و خوزستان نیز اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان با اشاره به رصد شبانه روزی پلیس فتا برای کشف جرائم در فضای مجازی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه آگهی فروش در بستر اینترنت و سایت‌های پرطرفدار پس از مشاهده کالا یا خدمات انجام شده در تکمیل فرایند از بستر حقیقی و فیزیکی استفاده کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان استان سیستان و بلوچستان فتا بازی شناسایی و دستگیر شبانه روزی فضای مجازی اینترنت استان سیستان و بلوچستان تبلیغات سیستان و بلوچستان فتا فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۶۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد

 نماینده ولی فقیه در آیین گرامیداشت تلاشگران و حامیان عرصه سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  باتوجه به هم مرز بودن سیستان و بلوچستان با چندین کشور و نیاز مردم این کشور‌ها به خدمات درمانی، گردشگری سلامت باید توسعه یابد

 خداوند در سوره مائده می‌فرمایند هر کس، شخصی را زنده بدارد، پس گویا همه مردم را زنده داشته است، بر همین اساس باید همه افرادی که در عرصه سلامت فعالیت می‌کنند قدر و اهمیت شغل خود را بدانند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد