Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود آن که شهرهای سوئیسی به گرانی معروفند اما برای زندگی در ماه اول در شهر دبی باید ۱.۵ برابر بیشتر از شهر زوریخ هزینه کرد!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبر آنلاین، در رده بندی ۱۰ شهر گران قیمت جهان برای شروع زندگی، دبی در صدر قرار دارد. در این رده بندی شاخصه های هزینه صدور ویزا برای اقامت حداقل یک ساله، متوسط اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، هزینه تخمینی غذا و هزینه حمل و نقل مد نظر قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسسه " نستپیک" که این تحقیق را انجام داده است ۸۰ شهر گران قیمت جهان را بر این اساس رده بندی کرده است.

۶ شهر از ۱۵ شهر گران قیمت جهان در آسیا قرار گرفته اند. ۵ شهر اروپایی و ۴ شهر نیز در آمریکا قرار گرفته‌اند. بر این اساس گران ترین شهرهای جهان برای شروع زندگی در ماه نخست به ترتیب عبارت اند از:

۱-دبی-امارات: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۴۲۵۸.۶۸ دلار تخمین زده شده است که ۲۱۲۵.۷۲ دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۱۳۴۱.۴۹ دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۵۳۱.۵۱ دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۶۹.۱۴ دلار هزینه حمل و نقل است.

۲-اوکلند-نیوزلند: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۴۰۰۲.۷۶ دلار تخمین زده شده است که ۲۱۵۹.۴۶ دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۹۲۴.۷۲ دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۶۹۴.۳۴ دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۱۰۴.۶۶ دلار هزینه حمل و نقل است.

۳- سان فرانسیسکو-آمریکا: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۳۷۶۸.۶۸ دلار تخمین زده شده است که ۱۸۸.۷۵ دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۲۳۷۹.۵۴ دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۱۰۱۳.۵۳ دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۷۴.۰۴ دلار هزینه حمل و نقل است.

۴- نیویورک- آمریکا: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۳۳۷۴.۲۱ دلار تخمین زده شده است که ۱۸۸.۷۵ دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۲۰۰۴.۶۲ دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۹۴۰.۷۲ دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۱۲۳.۲۳ دلار هزینه حمل و نقل است.

۵- لندن- انگلیس: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۳۲۰۷.۴۱ دلار تخمین زده شده است که ۸۱۰.۱۳ دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۱۵۹۶.۹۰ دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۵۵۹.۸۲ دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۱۶۸.۷۱ دلار هزینه حمل و نقل است.

۶- سیدنی- استرالیا: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۳۰۰۰.۲۷ دلار تخمین زده شده است که ۵۳۴.۵۷ دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۱۵۰۵.۵۲ دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۷۲۳.۶۹ دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۱۲۷.۷۱ دلار هزینه حمل و نقل است.

۷- اسلو- نروژ: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۲۹۲۱.۹۰ دلار تخمین زده شده است که ۶۵۹.۹۸ دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۱۱۸۴.۵۰ دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۹۰۸.۷۳ دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۸۹.۵۲ دلار هزینه حمل و نقل است.

۸- زوریخ- سوئیس: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۲۸۹۹.۹۸ دلار تخمین زده شده است که ۷۰.۱۳ دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۱۳۸۳.۶۷ دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۱۱۹۳.۹۶ دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۹۲.۱۶ دلار هزینه حمل و نقل است.

۹- تل آویو- اسرائیل: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۲۸۹۱.۸۵ دلار تخمین زده شده است که ۱۰۸۱.۳۷ دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۱۰۷۹.۰۵ دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۶۱۳.۸۲ دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۶۶.۸۵ دلار هزینه حمل و نقل است.

۱۰- آمستردام- هلند: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۲۷۲۹.۵۱ دلار تخمین زده شده است که ۶۸۰.۲۲ دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۱۲۶۵.۳۴ دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۵۹۳.۹۷ دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۱۰۲.۶۲ دلار هزینه حمل و نقل است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: زوریخ سوئیس هزینه زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز

مراسم‌های فرش قرمز هالیوود همواره تداعی گر ثروت، تجمل و لباس‌های حیرت انگیز بوده اند. سلبریتی ها، استایلیست‌ها و طراحان لباس سخت تلاش می‌کنند تا استایلی فراموش نشدنی بسازند که نه تنها نگاه‌ها را به سمت خود بچرخاند، بلکه برای سال‌های پیش رو ترندساز شود.

به گزارش روزیاتو، در ادامه با گران قیمت‌ترین استایل‌هایی که زنان هالیوودی با آن‌ها روی فرش قرمز حاضر شدند، آشنا خواهیم شد. فهرست زیر از کم به زیاد مرتب شده است.

۱۰- گوئینت پالترو در مراسم اسکار سال ۲۰۱۲ – ارزش تخمینی: یک میلیون دلار

گوئینت پالترو در سال ۲۰۱۲ با استایلی به یاد ماندنی در مراسم اسکار حاضر شد. او لباس سفید رنگی از برند تام فورد به تن کرده بود که چشم‌ها را به خود خیره ساخت.

او از جواهراتی هم استفاده کرده بود که جلوه‌ی درخشان تری به استایل او داده بود. او دستبندی از برند Anna Hu Haute Joaillerie به دست کرده بود که از ۲،۳۶۸ الماس درست شده بود. این اکسسوری که قیمت آن یک میلیون دلار قیمت داست، درخشش بیشتری به ظاهر پالترو داده بود.

۹- بلیک لایولی در مراسم مت گالای سال ۲۰۱۸ – ارزش تخمینی: ۲ میلیون دلار

بلیک لایولی در مراسم کت گالای سال ۲۰۱۸ با لباسی خیره کننده از برند ورساچه حضور پیدا کرد. دوخت این لباس که گلدوزی‌های ظریف و دنباله‌ای آبشاری داشت، ۶۰۰ ساعت زمان برده بود. لایولی این لباس را به همراه جواهراتی از برند Lorraine Schwartz، از جمله یک جفت گوشواره‌ی زمرد به ارزش ۲ میلیون دلار به تن کرده بود.

۸- ریانا در مراسم مت گالای سال ۲۰۱۵ – ارزش تخمینی: ۳/۹۷ میلیون دلار

لباس به یادماندنی ریانا از برند Guo Pei در مراسم مت گالای سال ۲۰۱۵ به یک پدیده‌ی فرهنگی تبدیل شد. این لباس زرد رنگ پرزرق و برق که دنباله‌ی حجیمی و گلدوزی‌های ظریفی داشت، توجه میلیون‌ها نفر در دنیا را به خود جلب کرد. گفته می‌شد این لباس ۳/۹۷ میلیون دلار قیمت داشت.

۷- جنیفر لوپز در مراسم مت گالای سال ۲۰۱۹ – ارزش تخمینی: ۹ میلیون دلار

جنیفر لوپز در سال ۲۰۱۹ در مراسم مت گالا با لباسی فراموش نشدنی شرکت کرد که از مهره‌های براق ظریفی درست شده بود. او این لباس را به همراه اکسسوری‌های لوکسی از جمله یک سربند جواهرکاری شده و گردنبندی به ارزش ۸/۸ میلیون دلار به تن کرده بود.

۶- آن هاتاوی در مراسم اسکار سال ۲۰۱۱ – ارزش تخمینی: ۱۰/۱ میلیون دلار

آن هاتاوی در مراسم اسکار سال ۲۰۱۱ با لباس قرمز رنگی از برند ولنتینو حاضر شد که قیمت آن ۱۰۶،۰۷۵ دلار تخمین زده شده است. او گردنبند الماسی از برند تیفانی هم به قیمت ۱۰ میلیون دلار به گردن انداخته بود.

۵- ایمی آدامز در مراسم گلدن گلوب سال ۲۰۱۴ – ارزش تخمینی: ۱۰/۶ میلیون دلار

ایمی آدامز در مراسم گلدن گلوب سال ۲۰۱۴ با لباسی از برند ولنتینو حاضر شد که از تور ظریفی درست شده بود و یقه‌ی باز آن گردبند الماس او را به رخ می‌کشید.

۴- بیانسه در مراسم گرمی سال ۲۰۱۷ – ارزش تخمینی: ۱۲ میلیون دلار

بیانسه در سال ۲۰۱۷ با لباس پرزرق و برقی از برند Peter Dundas در مراسم گرمی حضور پیدا کرد. اما در حقیقت، آن گردبند الماس ۱۲ میلیون دلاری اش از برند Lorraine Schwartz بود که نگاه‌ها را به خود خیره ساخت. او انگشتر‌های الماسی هم در دستانش داشت.

۳- کیت بلانشت در مراسم اسکار سال ۲۰۱۴ – ارزش تخمینی: ۱۸ میلیون دلار

کیت بلاتشت در مراسم اسکار سال ۲۰۱۴ با لباسی از برد Armani Privé حضور پیدا کرد که به صد‌ها کریستال سواروسکی مزین بود. او این لباس را به همراه یک جفت گوشواره‌ی الماس به تن کرده بود.

۲- لیدی گاگا در مراسم اسکار سال ۲۰۱۹ – ارزش تخمینی: ۳۰ میلیون دلار

لیدی گاگا در سال ۲۰۱۹ با لباسی از برند الکساندر مک کویین و گردنبندی از برند تیفانی حضور پیدا کرد که یکی از بزرگ‌ترین الماس‌های زرد دنیا را دارد. این گردنبند ۳۰ میلیون دلاری استایل لیدی گاگا را به خوبی تکمیل کرده بود.

۱- کری آندروود در مراسم گرمی سال ۲۰۱۳ – ارزش تخمینی: ۴۱ میلیون دلار

کری آندروود، خواننده‌ی مشهور آمریکایی در مراسم گرمی سال ۲۰۱۳ با لباسی از برند روبرتو کاوالی حضور پیدا کرد که گلدوزی‌های ظریفی داشت. او یکی گردنبند الماس نیز به قیمت ۳۱ میلیون دلار به گردن انداخته بود.

دیگر خبرها

  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز