Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@06:24:52 GMT

رویت یوفو حین پخش زنده گزارش هواشناسی! +فیلم

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۶۲۲۰

رویت یوفو حین پخش زنده گزارش هواشناسی! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رویت یک یوفو حین پخش زنده گزارش هواشناسی خبرساز شد. کارشناس هواشناس زن که با استفاده از یک دوربین هواشناسی (وزر کم) در حال اعلام وضعیت هوا و پیش بینی آن بود ناگهان با دیدن یک یوفو متعجب شد. او در حالی که غافلگیر شده بود به همکارانش گفت: "خیلی سریع حرکت می کرد می تواند یک پهپاد یا یک هلی کوپتر باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

بیشتر بخوانید : لحظه سقوط دکل برق در اتوبان +فیلم 

ویدئویی که منتشر شده است یک شی درخشان بزرگ را نشان می دهد که با سرعتی زیاد از آسمان عبور می کند. این شی پرنده دارای بال یا چراغ های شبیه به هواپیما نبود. انتشار این ویدئو با واکنش "اسکات سی. وارینگ" محقق مشهور در زمینه یوفو همراه بود. او در این خصوص گفت: "همه نشانه ها حاکی از آن است که شی پرنده دیده شده یک یوفو بود. به باور من فرازمینی ها هر روز در زمین به گشت و گذار می پردازند تا انسان را برای رویارویی با خود آماده کنند."

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

تعجب کارشناس هواشناسی از رویت یک یوفو حین پخش زنده!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یوفو گزارشگر هواشناسی یوفو شی پرنده ناشناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۳۷ میلیمتر بارندگی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر کل هواشناسی لرستان گفت: با فعالیت سامانه بارشی در روز‌های اخیر بیشترین میزان بارش با ۹۱.۲ میلیمتر در رومشکان و کمترین بارش با میزان ۹ میلیمتر در سیلاخور ثبت شده است.

بهروز مرادپور افزود: میزان بارندگی در خرم آباد ۴۲.۴، بروجرد ۱۱.۱، کوهدشت ۵۵.۱، الیگودرز ۱۶.۵، پلدختر ۵۱.۸، دورود ۱۱، الشتر ۳۶.۴ و نورآباد ۳۸.۵ میلیمتر ثبت شده است.

همچنین بنابر این گزارش میزان بارندگی در ازنا ۱۱.۲، ایمان آباد ۳۱.۵، سپیددشت ۴۴، ریمله ۵۸ و شول آباد ۳۸.۵ میلیمتر ثبت شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی با تأکید بر تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها، سامانه جدید بارشی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت وارد کشور می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده! + ویدئو
  • ببینید | شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده!
  • آب‌های ساحلی خزر مواج و متلاطم
  • هوای مازندران از فردا گرم می‌شو‌د
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده در لرستان
  • تداوم بارش‌ها در خوزستان
  • ثبت ۳۷ میلیمتر بارندگی در لرستان
  • باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟