Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -

انگليسي، انگليسي بازرگاني، آيلتس، تافل، فرانسه، آلماني، اسپانيايي، هلندي، سوئدي، ايتاليايي، چيني، ترکي استانبولي، روسي، کره اي، عربي، ژاپني، ارمني، پرتغالي، دانمارکي، بلغاري، نروژي، فارسي به غير فارسي زبانان
ارائه مدرک بين المللي TTC

ويژگي ها آموزشگاه زبان گات |بهترين آموزشگاه زبان
✅ مصاحبه و ارزيابي همه جانبه در هنگام جذب اساتيد
✅ پرکردن فرمهاي ارزشيابي در هر ترم توسط زبان آموزان
✅برگزاري آزمونهاي رنکينگ تست و ارزيابي سطح علمي اساتيد
✅ارائه دهنده بهترين کيفيت و روش هاي روز براي آموزش موثر
✅ ارزيابي اساتيد بوسيله observe منظم روش تدريس استاد در طول ترم
✅ برگزاري امتحان speaking يا oral توسط سوپروايزر و يا حتي مدير آموزشگاه به منظور ارزيابي نحوه تاثير روش تدريس استاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وجه تمايز آموزشگاه گات:
✅تنها برگزارکننده کلاس هاي تخصصي تاپيک زبان کره اي در ايران
✅تنها برگزارکننده کلاس هاي تخصصيHSK زبان چيني
✅نماينده رسمي برگزاري دوره هاي آزمون SWEDWX
✅ تنها برگزار کننده کلاسهايTTC ويژه کاريابي با اعطاي مدرک بين المللي از سازمان فني و حرفه اي کشور
✅برخورداري از کارشناسان مجرب آموزش
✅استفاده از جديدترين متد ها براي يادگيري زبان هاي گوناگون

ارتباط صميمانه زبان آموزان، اساتيد، پرسنل و مسئولين آموزشگاه زبان گات بصورت حضوري و نيز از طريق بخش ارتباط با مديريت در سايت آموزشگاه و همچنين پاسخگويي مستمر از طريق تلگرام پشتيباني، مهمترين عامل در ارائه بهترين کيفيت آموزش در آموزشگاههاي مرکز زبان گات مي باشد
آيلتس | IELTS
اگر نمي دانيد کدام پکيج آيلتس برايتان مناسب است، از تماس با مشاورين ما دريغ نکنيد. انها مي توانند بهترين گزينه را برايتان معرفي کنند.
• آموزش آيلتس آنلاين ( مجازي )
در تمامي اين سال ها به خود افتخار کرده ايم که اولين موسسه در برگزاري دوره هاي آيلتس آنلاين در ايران بوده ايم. ما با سيستم آموزش آنلاين خود ( Skype, Imo) مدرس را به صورت خصوصي به منزل و يا محل کار شما مي آوريم و در هر جاي دنيا مي توانيد از کلاس هاي ما استفاده کنيد. در اين سيستم آموزشي ديگر نيازي به هيچ نرم افزار آموزش آيلتس وجود نخواهد داشت و همه موارد را برايتان فراهم مي کنيم.

• داراي اعتبار بين المللي
• آزمون هاي پايان ترم منظم و باکيفيت
• اساتيد ممتاز: مرکز زبان گات به عنوان قويترين مرکز تخصصي برگزاري دوره هاي IELTS در کشور ايران، شرايط بسيار سختگيرانه و در عين حال علمي را براي استخدام اساتيد خود در نظر گرفته است تا بتواند در بالاترين سطح علمي در ميان مؤسسات آموزش زبان انگليسي ايران قرار گيرد.
• منابع آموزشي: منابع آموزشي گات، تماماً با نظر و همفکري اعضاي هيأت علمي گات متشکل از اساتيد نخبه آيلتس و ممتحين آزمون رسمي IELTS و پس از سالها تجربه تخصصي اين مرکز مشخص مي¬شوند. بنابراين در گات گزينه اي تحت عنوان تدريس سليقه اي اساتيد وجود ندارد! به اين معني که با وجود از پيش مشخص بودن سيلابس دقيق و منابع آموزشي توسط تيم مديريت آموزشي گات، هريک از اساتيد روش تدريس و نحوه اجراي مختص به خود را دارند. جهت مطالعه شرح دقيق اين چرخه، ميتوانيد فلوچارت نحوه جذب و ارزيابي اساتيد گات را در اين سايت مشاهده نماييد.
• برگزاري کلاس هاي خصوصي مقدماتي تا پيشرفته
• محيط مناسب و مجهز
بهترين آموزشگاه زبان براي کودکان و نوجوانان
مرکز زبان گات برگزار کننده دوره هاي آموزش زبان کودکان در سطح هاي مختلف آموزشي مي باشد. بسياري از کار‌شناسان بر اين باورند هرچه زبان دوم در سنين پايين‌تري به کودک آموزش داده شود احتمال اين‌که کودک در سال‌هاي بعد در يادگيري اين زبان موفق‌تر باشد، بيشتر است. بررسي‌هاي بيشتر در مورد يادگيري زبان در سنين پايين نشان داد کودک نه تنها با يادگيري زبان، برخورد اجتماعي‌اش تقويت مي‌شود، حتي در ارتباط با ديگر بچه‌ها موفق‌تر عمل مي‌کند.

خوشبختانه آموزشگاه زبان گات با برگزاري دوره ttc و ارائه مدرک بين المللي تربيت مدرس گام هاي بزرگي در تربيت مدرس براي اين رده سني برداشته است تا کودکان و نوجوانان از يادگيري زبان لذت ببرند و هر چه بيشتر مشتاق يادگيري زبان تا سطوح پيشرفته گردند.

***آدرس شعب:
گات 1 : بلوار آيت ا... کاشاني . تقاطع باکري . پلاک 630
گات 2 : جنت آباد جنوبي . نبش خيابان باهنر . پلاک 239
گات 3 :ميدان پونک.روبروي درب شرقي مجتمع تجاري بوستان.ساختمان پونک
گات4: جردن. نبش تنديس.پلاک151.واحد9
گات 5: ضلع جنوب شرقي ميدان وليعصر ابتداي کوچه شقايق جنب پاساژ ايرانيان پلاک 46 طبقه دوم
گات6: ضلع جنوب غربي ميدان رسالت. ابتداي خيابان شهيد مدني. کوچه اسلام پناه. نبش يوسفي. پلاک 20 طبقه 3 واحد4

***شماره تماس هاي مشاوره:
گات 1: تلفن : 44154940-44154950
گات 2 : تلفن : 44892657-44892653
گات 3: تلفن : 44462332-44462331
گات4:تلفن: 26290519-26290528
گات 5: تلفن: 88931877- 88931975
گات 6:تلفن: 77212352
آدرس سايت:
www.higlc.ir
آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/gaatcenter
آدرس صفحه اينستاگرام:
https://www.instagram.com/gaat_languagecenter


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده

 

 

 

 

 

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین ارکان هر جامعه پویا است که اگر این نیروی انسانی ماهر و توانمند باشد به جهش تولیدی کشور می‌تواند کمک چشم گیری داشته باشد.

موضوعی که امسال به نام شعار سال برگزیده شده و برای تحقق جهش تولیدی باید نیروی کار در جامعه ماهر و توانمند شوند که این موضوع جز با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای امکان پذیر نیست.

هر چند با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های نوین در دنیا باید این آموزش‌ها به روز و مطابق با سرعت پیشرفت علم و تکنولوژی در جهان باشد.

بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط دانشگاه‌های معتبر جهان تا چند سال آینده میلیون‌ها شغل از بین خواهد رفت و شغل‌های جدید جای آن‌ها را خواهد گرفت.

مهرداد عظیمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: تعداد مجوز‌هایی که برای تأسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در سال گذشته صادر شده ۱۷ هزار و ۶۵۰ مجوز است و تعداد مجوز‌های صادره یا تمدید شده برای تأسیس آموزشگاه در دولت سیزدهم تا کنون به ۴۱ هزار و ۷۹۳ مجوز رسیده است که این آمار‌ها نشان دهنده رشد ۱۱۹۴ درصدی صدور مجوز تأسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در دولت سیزدهم است.

وی در ادامه با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب در واگذاری امور به بخش خصوصی گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز بازار، مأموریت اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است که رشد ۱۱۹۴ درصدی صدور مجوز آموزشگاه آزاد و ارائه بیش از ۶۰ درصد از آموزش‌های مهارتی توسط بخش خصوصی نشان از مشارکت مردم در امر مهارت آموزی و واگذاری حقیقی مأموریت اصلی این مجموعه به مردم دارد. 

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای عضو سازمان بین المللی کار (ILO) می‌باشد اظهار کرد: حدود ۸۰ میلیون شغل از مشاغل و مهارت‌های موجود در چند سال آینده دچار تغییر شده و یا از بین خواهند رفت و بیش از ۹۰ میلیون حرفه در حوزه فناوری‌های نو جایگزین مشاغل گذشته خواهند شد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با اشاره به عصر پیشرفت شتابان تکنولوژی و فناوری اطلاعات، گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با داشتن ۶۵۸ مرکز، ۴۸۰۰ کارگاه، بیش از ۴۰ هزار مربی دولتی و غیر دولتی، ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد فعال، بیش از ۴ هزار مرکز جوارکارگاهی، سهم زیادی در توانمندسازی مردم و مطالبات آنان در حل مسأله اشتغال دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • امسال میراث مکتوب علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی ثبت می‌شود
  • تعداد اساتید بعد از انقلاب رشد مناسبی پیدا کرده است
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده
  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره ملی تدریس خلاق در دانشگاه کردستان
  • ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی