Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان ایرانشهر از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر و دبیر ستاد شاهد و ایثارگر این دانشگاه با اهدای لوح سپاس قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه واحدهای دانشگاه آزاد خبرگزاری آنا از ایرانشهر، جلسه بنیاد شهید و ایثارگران ایرانشهر با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد ابراهیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر در این جلسه از زحمات مسئولان بنیاد شهید در راستای رشد و تعالی فرزندان شهدای بزرگوار جنگ تحمیلی قدردانی و اعلام کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر هر مشکلی در دانشگاه داشته باشند با راهنمایی و مشاوره قسمت آموزش و دبیر ستاد شاهد و ایثارگر برطرف می‌شود.

اسماعیل شفیعی دبیر ستاد شاهد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر هم اطلاعاتی درباره آمار تعداد دانشجویان شاهد و طرح مشاوره دانشجویی و مشاوره آموزشی رایگان در راستی حل مشکلات دانشجویان شاهد ارائه کرد.

احمد رمروری جوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ایرانشهر همراه معاون فرهنگی این بنیاد از زحمات مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر قدردانی کردند.

انتهای پیام/4062

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان که با حضور خسروی مشاور حوزه ایثارگران استاندار ایلام صورت گرفت، با ابراز رضایت از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، افزود: عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در اجرای برنامه‌های فرهنگی، پرداخت تسهیلات مسکن، اشتغال و خدمات ارائه شده به جامعه ایثارگران استان رضایت بخش است.

وی عنوان کرد: خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شهدا افتخار بزرگی برای مسئولان است که این خدمات باید در طول سال استمرار داشته باشد.

بهرام نیا بیان کرد: از برنامه‌ها و اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای خدمات رسانی مطلوب به خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران استان حمایت خواهیم کرد.

استاندار ایلام، بر برگزاری جلسات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با حضور شخص ایشان و پیگیری کامل و جامع مصوبات تاکید کرد و افزود: توجه جدی به ساخت زائر سرا در شهرستان‌های ایلام و مهران و اجرای پروژه ساختمان اقامتی و ایثار شهر ایلام ضروری است.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز با تقدیر از حمایت‌های استاندار ایلام از برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، گفت: در سال جاری برنامه ریزی خوبی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه هدف از جمله در دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، پرداخت تسهیلات مسکن و اشتغال درنظر گرفته است، افزود: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام امسال درصد اجرای برنامه‌های ماندگار فرهنگی در استان است.

وی تصریح کرد: در همین ارتباط تقویم برنامه‌های فرهنگی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در حال تدوین است.

وی از اجرای کامل مصوبات دوره اول سفر ریاست محترم جمهوری در حوزه بنیاد شهید استان خبر داد و گفت: در قالب طرح نهضت ملی مسکن به جامعه ایثارگران استان نیز زمین واگذار شده است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از برگزاری آزمون مختص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد خبر داد و بیان کرد: این آزمون فرصت بزرگی برای اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد است.

کد خبر 6088534

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید