Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-19@03:21:24 GMT

بابا پنجعلی این روزها چه می کند؟

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۶۸۵۱

بابا پنجعلی این روزها چه می کند؟

به گزارش پارس نیوز، 

رحمان رضایی تهیه‌کننده سینما، درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «چارلی در تهران»،  گفت: با برخی از عوامل و بازیگران این اثر به توافق رسیدیم و قرارداد‌ها منعقد شده و به زودی فیلمبرداری آغاز می‌شود.

وی با اشاره به بازیگران این فیلم عنوان کرد: علیرضا خمسه، امیر غفارمنش، ناهید معارف وند، سیامک اشعریون و بهمن بهمن دار در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

قصه فیلم در مورد شخصی به نام سلیم (چارلی) است که بازیگری قدیمی است و به واسطه یکسری اتفاقات با لباس چارلی چاپلین در مکان‌های مختلفی ظاهر می‌شود و ...

سایر عوامل این فیلم عبارتند از:

تهیه کننده: رحمان رضایی، کارگردان: مهدی آقابابایی، مجری طرح: اصغر توانگر، مدیر تولید: محمدرضا راستگو، نویسنده فیلمنامه: افسر شایان، طراح فیلمنامه: حسن ایمانی، دستیار اول و برنامه ریز: آرمان رضایی، طراح صحنه و لباس: حمیدرضا صادق‌زاده، منشی صحنه: مهناز درودی.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ساخت فیلم چارلی چاپلین چارلی چاپلین ساخت فیلم فیلم پارس بابا روزها پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آوارگان غزه در اوج جنگ و قحطی، رمضان را جشن گرفته اند/ صدای موسیقی عربی در اردوگاه آوارگان/ زن فلسطینی: برای افطار غذا نداریم

به گزارش خبرآنلاین سی‌ان‌ان، گزارش دردناکی منتشر کرده و در آن اشاره کرده است که مردم غزه در ماه رمضان امسال، روزه خود را با ضایعاتی که در زباله‌ها یافت می‌شود، افطار می‌کنند. خبری که می‌تواند جای خالی مداخلات دیگر کشورهای مسلمانان را عیان کند و نشان از کم‌کاری آنها برای کمک به مردم غزه داشته باشد.

روزنامه شرق نوشت: در این مطلب از کودک نوپایی که دمپایی قرمز پوشیده و در حال تزیین چادر برای آغاز ماه رمضان است، روایت شده است. هرچند این گزارش نیز روایتگر تصاویر زیبا از مردم فلسطینی است، زنانی که در آستانه غروب در حال پختن نان در زیر سایه درختان خرما هستند و صدای موسیقی عربی در اردوگاه پیچیده است. مردم آواره به گزارشگر می‌گویند برایشان مهم بوده که چادرشان را برای جشن رمضان امسال تزیین کنند. زمزمه پهپادهای اسرائیلی جشن را قطع می‌کند تا یادآوری کند که این روزها یک ماه رمضان معمولی در غزه برقرار نیست.

فلسطینی‌ها به سی‌ان‌ان گفته‌اند که جنگ، امید آنها برای برگزاری یک ماه روزه‌داری همراه با صلح، جشن‌ و عبادت در سال جاری را از بین برده است. برخی با این واقعیت دست و پنجه نرم می‌کنند که رزق و روزی کافی برای افطار پیدا نکنند.

بر اساس گزارش‌ها، کمبود مواد غذایی در شمال غزه بیشتر است. برخی می‌گویند از طلوع تا غروب آفتاب از خوردن غذا و آب خودداری می‌کنند نه به خاطر ماه رمضان، بلکه به این دلیل که چاره دیگری ندارند. کودکان ناامیدانه در زباله‌ها جست‌وجو می‌کنند و به دنبال تکه‌های غذا می‌گردند. در جنوب نیز فلسطینی‌ها می‌گویند که در انتظار حمله زمینی هستند. محمد حموده، یک از اعضای کادر درمان که در رفح آواره است، به سی‌ان‌ان گفت: «بسیاری از دوستان و عزیزان ما زیر آوار زنده به گور شدند. برخی از آنها قبلا مرده‌اند و برخی دیگر منتظر مرگ هستند. این روزها فوق‌العاده سخت است. ما احساس گناه می‌کنیم که هنوز زنده‌ایم».

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885466

دیگر خبرها

  • روزهای ناخوش احوال نماینده فوتسال قم
  • آوارگان غزه در اوج جنگ و قحطی، رمضان را جشن گرفته اند/ صدای موسیقی عربی در اردوگاه آوارگان/ زن فلسطینی: برای افطار غذا نداریم
  • بابا «جان» داد!
  • منتفی شدن تولید سینمایی «پایتخت»
  • اجاره روزانه خودرو برای مسافرت نوروزی مردم ایران!
  • پخش «اکازیون»به اولین روز نوروز رسید/ لیست بازیگران تکمیل شد
  • اجاره خودرو برای مسافرت عید/ پراید: روزی ۴۰۰ تومن!
  • در ماه رمضان چطور به مردم غزه کمک کنیم؟ + عکس و فیلم
  • (ویدئو) تیزر فیلم سینمایی «بی بدن» + معرفی بازیگران و عوامل تولید
  • بازار استان این روزها رنگ و بوی عید گرفته