Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هند با غذاهای تند، جمعیت زیاد، قطارهای شلوغ و ساری‌های مخصوص کشور خود مشهور است اما امروز لحظه وحشتناک گیر کردن ساری یک زن هندی به درب قطار شلوغی که از آن در حال پیاده شدن بود و باعث شد قطار او را روی زمین ایستگاه بکشد، توسط دوربین‌های مداربسته شکار و در فضای مجازی خبرساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئو که در فضای مجازی دست به دست شده است، نشان می‌دهد این خانم در حال پیاده شدن از قطار در ایستگاه مقصد است اما گوشه ساری (لباس بلندی که زن‌های هندی در کشور خود می‌پوشند) اش به درب قطار گیر کرده و او متوجه این موضوع نیست و تا زمانی که متوجه آن شود، حرکت قطار وسرعت گرفتن آن باعث می‌شود که این زن هندی روی زمین به طول چند متر در جایگاه کشیده شود.

لحظه‌ای بعد یکی از نگهبانان امنیتی ایستگاه قطار به کمک این خانم می‌آید اما به دلیل بالا رفتن سرعت قطار، به زمین می‌خورد. با توجه به سر و صدای ایجاد شده در قطار دیگر مسافران حاضر در ایستگاه هم به کمک این زن می‌آیند و یکی از مسافران شجاع او را با قدرت کنار می‌کشد؛ دیگران هم با کمک به او مانع از رفتن پای زن هندی بین جایگاه و قطار می‌شود و در نهایت این زن رهایی پیدا می‌کند.

گفتنی است، این حادثه روز گذشته در ایستگاه کانجورمارگ شهر ماهاراشترای هند اتفاق افتاد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست وحشتناک زمین؛ پراید در زمین فرو رفت

خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

به گزارش تسنیم، احمد رجبی با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان‌آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان‌آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه، خوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد.

دیگر خبرها

  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • فرونشست وحشتناک؛ پراید در زمین فرو رفت
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • فرونشست وحشتناک زمین؛ پراید در زمین فرو رفت
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • فیلم | گذر از ریل های دیرینه بُن کوه گرمسار
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی