Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@13:28:29 GMT

جشن میلاد امام رضا (ع) در ارومیه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۷۱۷۵

جشن میلاد امام رضا (ع) در ارومیه برگزار شد

به گزارش خبرنگار این جشن باشکوه شامگاه چهارشنبه در محله چی چست ارومیه نیز برگزار شد و دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) سالروز ولادت هشتمین امام شیعیان را گرامی داشتند.
مولودی خوانی، توزیع گل و شیرینی و اهدای جوایز به افرادی که نام رضا داشتند از جمله برنامه های این جشن بزرگ بود.
همچنین به همین مناسبت شیفتگان عصمت و طهارت (ع) در اللرباغی ارومیه و با حضور خادمان رضوی این شب جشن بزرگ را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرستان های مختلف استان نیز با آذین بندی معابر و خیابان ها و توزیع شیرینی و شربت سالروز ولادت امام رضا(ع ) را جشن گرفتند.
در این آیین ها که بیشتر در حسینیه ها، مساجد و با برپایی ایستگاه های صلواتی در میادین و خیابان های اصلی و پارک ها و بوستان های این شهر برگزار شد، سخنرانان ضمن بر شمردن گوشه هایی از فضایل و خصایص هشتمین امام شیعیان جهان بر پیروی از سیره آن حضرت در تمام عرصه های زندگی تاکید کردند.
به گزارش ایرنا فاصله بین ولادت حضرت معصومه (س) در تاریخ (یک ذوالقعده) تا ولادت امام رضا علیه السلام ( ١١ ذوالقعده ) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است؛ این دهه در سال جاری از 24 تیر آغاز شده است و تا سوم مرداد ادامه می یابد.
8135/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام رضا بیت عصمت و طهارت جهان حضرت معصومه شیعیان نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است