Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع پایدار استاندار یزد گفت: حمایت از بخش خصوصی، اولویت اجرایی ما در راستای توسعه استان یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علی زینی وند، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع پایدار استاندار یزد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: رسانه ها امروز در دنیا خط، ربط و توسعه کشورها را ترسیم می کنند و با نقادی های شفاف و علمی  جایگاه خود را در افکار عمومی و جامعه باز می کنند که این نشان از تاثیر گذاری رسانه ها در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ما استان صنعتی با اقلیم خاص حساب می شویم که توسعه استان در این اقلیم تعریف می شود و در این جهت نیز دارای تنوع معدنی، حضور بخش های مختلف صنعتی در استان هستیم.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع پایدار استاندار یزد خاطرنشان کرد: بیش از 3 هزار و 500 واحد صنعتی در استان داریم که نشان از ظرفیت بالای استان است.

 

زینی وند تصریح کرد: استان یزد با این که یک و دو دهم جمعیت کشور را دارد بیش از 4 درصد تولید کشور را دارد و 800 نوع کالای متنوع یزدی در این استان تولید می شود.

 

وی گفت: ما در حوزه سیاست و امنیت تمرکز زدایی داریم  که ما حتی در جنگ نیز امنیت را به مردم واگذار کردیم و الان نیز اگر بخش های مختلف را به مردم واگذار نکنیم وظیفه خود را به خوبی انجام نداده ایم و هرچه سریع تر وارد این قضیه شویم موفق تر خواهیم بود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع پایدار استاندار یزد بیان کرد:ما سعی کرده ایم تا بخش های خصوصی را با دستگاه ها هماهنگ کنیم و در این راستا نیز در کنار بخش خصوصی هستیم.

 

زینی وند گفت:در سال 96 جلسه تخصصی کارگاه رفع موانع تولید داشتیم که یک هزار و 225 مورد مصوبات داشته است که خیلی از مشکلات را حل کرده است اما بخش عمده ای از افرادی که منصرف از حمایت ها شده اند به دلیل سود بالای بانک ها است.

 

وی ادامه داد: مدیران وظیفه دارند که به صورت شفاف به رسانه ها پاسخگو باشند و رسانه ها نیز باید تلاش کنند که عده معدود فضا را مسموم نکنند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع پایدار استاندار یزد خاطرنشان کرد:اولویت اصلی ما در راستای حمایت از بخش هایی است که دچار بحران شده اند.

 

زینی وند بیان کرد: الان هیچ مجوزی به صنایع آب بر و آلاینده نداریم ولی مجوزهایی که قبلا صادر شده را حمایت می کنیم و در این راستا به سمت صنایع هایتک در حال حرکت هستیم.

 

وی افزود:شفافیت و صادق بودن با مردم باید اولویت مسئولان و ارتباط با مردم باشد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع پایدار استاندار یزد خاطرنشان کرد:وضع ما وقتی خوب است که بیکاری آن نرخ صفر داشته باشد.

 

زینی وند تصریح کرد:آنچه برای یک مدیر نیاز است عزم جدی و خط کردن امکانات دولت برای پیشرفت جامعه است.

 

وی گفت: ما سعی داریم تا اجازه دهیم تا همه حرف خود را بزنند و ما در کنار کارگران خواهیم بود و امکانات و آبروی خود را برای آنها می گذاریم.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس امام رضا ع شانزدهمین جشنواره امام رضا ع مراسم اختتامیه ایران ترامپ امام رضا شورای شهر تهران آمریکا معاون استاندار یزد وضعیت اقتصادی شبستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است

«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولویت اساسی مجلس دوازدهم از نظر دولت چیست اظهار کرد: اولویت اساسی همه، چه دولت و چه مجلس، توجه به معیشت مردم است؛ امروز اولویت مردم مسائل اقتصادی است و بر همین اساس، شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام شد.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا زمینه‌های تحقق شعار سال فراهم شود افزود: ایجاد زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در حوزه‌های مولد اقتصادی، امکان ایجاد رقابت و شرایط مناسب برای تولید اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های زاینده و سازنده اقتصادی و عدم رقابت منفی دولت و نهادهای دولتی و حاکمیتی با بخش خصوصی از جمله اقداماتی است که وجه مشترک میان دو قوه مجریه و مقننه است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: نظارت مؤثر بر بازار، مهار مؤثر تورم و حمایت بیش از پیش از فعالیت‌های مولد اقتصادی، باید زبان مشترک مجلس و دولت باشد تا ان شاء الله بتوانیم خدمت‌رسانی موثرتری برای مردم و کشور انجام دهیم.

کد خبر 6090316

دیگر خبرها

  • بخش خصوصی می تواند از فروپاشی اقتصادی افغانستان جلوگیری کند
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند