Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛عصاره آناناس یا ترکیب آن با میوه‌های دیگر در سالاد میوه انتخاب مناسب‌تری است. به هرحال آناناس خواص گوناگونی دارد که باعث می‌شود پزشکان جا دادن آن را در سبد خرید همواره توصیه کنند.در ادامه این مطلب توضیح می‌دهیم چطور آناناس به سلامت مو و ناخن شما کمک می‌کند.

ناخن‌ها:
اگر ناخن‌هایتان خشک می‌شود و ترک می‌خورد، به احتمال زیاد از کمبود ویتامین‌ ای و بی‌ رنج می‌برید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تأثیر شگفت‌انگیز آناناس برای رفع این مشکل می‌تواند شما را حتی از مصرف مولتی ویتامین‌ها بی‌نیاز کند. کافیست یک زرده تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری آب آناناس، 1 قاشق چایخوری آب لیمو و دو قطره روغن زیتون ترکیب کنید.

یک تکه پنبه را به این محلول آغشته کنید و به ناخن‌ها و پوست دور آنها بمالید و بگذارید برای 15 دقیقه بماند. این کار ناخن‌ها را نرم و براق می‌کند. می‌توانید هر شب قبل از خواب این راهکار را استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:خواص شگفت انگیز «دانه کنجد» برای سلامتی +تصاویر 

موها:
ریزش مو یکی از مشکلات بسیار رایج بین افراد است. تغییر رژیم غذایی می‌تواند نقش مهمی در برطرف کردن این مشکل ایفا کند. مصرف آناناس منبع غنی از ویتامین سی و آنتی اکسیدان‌ها که برای جلوگیری از ریزش ضروری است را فراهم می‌کند. اگر کف سرتان زیاد دچار خارش می‌شود و اغلب پوستی ملتهب دارید، مصرف آناناس راهی سریع برای بهبود این وضعیت است.

آنزیم‌های موجود در این میوه خواص ضد التهابی دارند که باعث می‌شود پوست آرام شود. مصرف روزانه آن از بروز مجدد مشکل جلوگیری خواهد کرد. داشتن موهایی ضخیم و قوی آرزوی همه است. آناناس آنزیم‌هایی دارد که باعث ضخیم شدن تار مو می‌شود. همچنین این میوه میزان بالایی ویتامین به فولیکول‌های مو می‌رساند که نرمی و خاصیت ارتجاعی زیادی به مو می‌بخشد.

منبع:سلامت نیوز

انتهای پیام/

خواص شگفت‌انگیز آناناس برای مو و ناخن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت دانستنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهپاد‌های شگفت انگیز

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، گزارش اختصاصی حسین روحانی فرد از پرتاب موشک‌های بالستیک و کروز و شلیک پهپاد‌های شاهد۱۳۶ به سرزمین‌های اشغالی در عملیات وعده صادق.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) زمین شگفت انگیز را از بالا ببینید
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید
  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زرده تخم‌مرغ
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زده تخم‌مرغ
  • معجزه انبه برای سلامت بدن
  • روزی ۸ عدد از این میوه گران بخورید!
  • پهپاد‌های شگفت انگیز
  • تاثیر شگفت انگیز شکلات تلخ برای بیماری‌های روده‌ای
  • ضرورت مصرف مکمل‌ها در زمان‌های مشخص برای بهبود جذب آن‌