Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: طبق سنوات گذشته در سالجاری نیز ۱۰ هزار دانش آموز زیارت اولی از استان فارس به مشهد مقدس اعزام می شوند.

عبدالرسول احمدی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به برنامه های دهه کرامت ویژه دانش آموزان مقاطع مختلف استان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: با توجه به تعطیلات فصل تابستان مدارس و آموزشگاه ها، اجرای برنامه بزرگداشت ایام دهه کرامت در ادارات و پایگاه های تابستانی دنبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مصاحبه با دانش آموزان دختر موفق در عرصه های مختلف، ارسال پیام تبریک و آذین بندی محیطی، حضور دست جمعی فرهنگیان و همکاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) همراه با گلباران و برگزاری محافل قرآنی از برنامه های دهه کرامت بود.

 

احمدی ضمن اعلام آمادگی برگزاری اردو های سایر استان های کشور در ایام دهه کرامت به میزبانی شیراز، گفت: طبق سال های گذشته در سالجاری نیز 10 هزار دانش آموز زیارت اولی از استان فارس به مشهد مقدس اعزام می شوند.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس امام رضا ع شانزدهمین جشنواره امام رضا ع مراسم اختتامیه ایران شورای شهر تهران ترامپ امام رضا آمریکا شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت آموزش و پرورش فارس دهه کرامت در فارس امام رضا ع جشن های دهه کرامت امام رضا دهه کرامت شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فاطمه هاشمی دانش آموز پایه پنجم ابتدایی پاسارگاد در مسابقات دومیدانی رده استانی عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

این ورزشکار دونده، در ماده ۶۰۰ متر در بین ۱۸ شرکت کننده با دریافت حکم قهرمانی و جام مخصوص نایب قهرمانی به مسابقات کشوری این دوره از مسابقات راه یافت.

این رقابت ها با حضور  ورزشکارانی از ۱۵ شهرستان در شیراز برگزار شد .

شهرستان پاسارگاد در شمال فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم