Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ میر هاشمی سرپرست اورژانس شهرستان زرندیه گفت:ساعت حدود ۱۵ دقیقه بامداد امروز برخورد یکدستگاه کامیون با خودرو سواری پژو در محور ساوه به بوئین زهرا روبروی کارخانه سیمان یک فوتی و۳مصدوم برجای گذاشت.

میر هاشمی افزود: پس از اطلاع ازاین حادثه سریعا ۳ کد عملیاتی از پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵شهر‌های مامونیه؛ خشکرود و امانیه به محل اعزام، اما پس از تریاژ مصدومین توسط تکنسین‌های اورژانس متاسفانه یکی از هموطنان عزیزمان جان خودش را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ۳ مصدوم دیگر پس از اقدامات لازم درمانی پیش بیمارستانی به مرکز درمانی شهید مدرس ساوه انتقال داده شد.

علت حادثه توسط پلیس در دست بررسی ست.

انتهای پیام / ج

برخورد کامیون با سواری در محور ساوه- بوئین زهرا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران‌زمین، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵۴ فوتی در تصادفات هفته آخر فروردین/ ۱۱ فوتی بر اثر غرق‌شدگی
  • ۸ مصدوم در برخورد سواری با بنز در کرمان
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه
  • حادثه رانندگی در آذربایجان شرقی یک نفر فوتی درپی داشت