Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@10:07:10 GMT

به کجا چنين شتابان؟ - محمدرسول ابراهيمي*

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۸۱۹۶

به کجا چنين شتابان؟ - محمدرسول ابراهيمي*

خبرگزاري آريا - بيرجند- ايرنا- اين روزها با افزايش مشکلات در حوزه هاي مختلف، هرکدام تبري برداشتيم و با ناقوس بران، تيشه به ريشه داشته هايمان مي زنيم که با کمي تامل بايد گفت به کجا چنين شتابان؟

تا جشن 40 سالگي انقلاب اسلامي چيزي نمانده اما ظاهرا براي رسيدن به بلوغ کامل هنوز راهي مانده است.
روز به روز تحت تاثير فضاي مجازي و قالب برگرفته از رسانه هاي معاند نظام قرار مي گيريم و در هر محفلي با اعلام نارضايتي هاي بي مورد و غيرکارشناسي، ماهيت خودمان را زير سئوال مي بريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همواره به دنبال شناسايي مقصر هستيم و خودمان را بي گناه مي دانيم در حالي که ممکن است خودمان بوجود آورنده قسمتي از مشکلات اقتصادي باشيم و در عين سخنوري زيبا، انباري پر از وسايل احتکار شده را مديريت مي کنيم.
تا کي همه کمبود و کاستي ها را مي خواهيم در زمين ديگري پنهان کنيم و کم کاري خودمان را با نواختن طبل رسوايي به دوش بقيه بيندازيم؟
با کمي تفکر و تامل خواهيم فهميد که گوشه اي از مشکلات پيش رو متوجه عملکرد خود ماست پس نبايد ديگري را مقصر اصلي دانست.
انقلابي که با خون شهيدان سيراب و نظامي که با خون دل دلسوزان، بارور شد و تمام مردمي که در نگهداري آن از هيچ تلاشي چشم پوشي نکردند، امروز در چه مسيري قرار گرفته است.
ما را چه شده! نکند درگير سياسي بازي ها شويم و اين همه خون را پايمال کنيم، اين نظام هزينه هاي زيادي را متحمل شده که گوشه اي از آن قلب مادر شهيدي است که با بازگشت هر لاله مي لرزد و بوي يار را از استخواني در هم شکسته مي طلبد.
يادمان نرود اگر هستيم و امروز با اقتدار جلوي ابرقدرت ها سينه سپر مي کنيم، از صدقه سري چه کساني است.
يادمان نرود که هنوز رزمندگان اسلام در فرامرزها جان مي دهند تا تماميت ارضي اين سرزمين کهن حفظ شود.
يادمان نرود زجرهاي جانبازان شيميايي و قطع نخاعي که پس از چندين سال هنوز ميهمان تخت هاي بيمارستان و منازل خود هستند.
آري همه اينها بخشي از هزينه هايي بود که براي تحقق انقلاب اسلامي و ثمره آن نظام جمهوري اسلامي ايران تقديم شد و امروز حفظ آن اوجب واجبات است.
حفظ نظام نيازمند نظم و برنامه است، نظم ملي که تبديل به پويش همگاني شود.
مردم و مسئولان بايد دست در دست هم، جداي از هرگونه جبهه گيري سياسي، نگاهي تازه به وضعيت موجود داشته باشند و به ويژه دستگاه هايي که در خدمت رساني به مردم نقش اساسي دارند، نيازمند تغيير نگرش هستند.
اتحاد بيش از پيش قواي سه گانه و شفاف سازي همه جانبه فعاليت ها و اقدامات از ديگر ملزوماتي است که نظام به آن نياز دارد و بايد به آن توجه شود.
اينها همه زمينه ساز اميد در جامعه خواهد شد و مردم و مسئولان با همراهي و هم افزايي بيش از پيش و با خلق حماسه اي ديگر، جشن چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را خار چشمي بر ديده دشمنان اين مرز و بوم خواهند ساخت.
*خبرنگار ايرنا
3028
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان باحضور در یک مدرسه روستایی روز معلم را گرامی داشت

به گزارش خبرنگار مهر، امروز چهارشنبه با حضور «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان، مراسم گرامیداشت روز معلم در مدرسه حضرت معصومه (س) روستای «دارایی» خرم‌آباد برگزار شد.

ابوطالب شفقت استاندار لرستان در این مراسم، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم روی مسئله‌آموزش و پرورش تأکید و سرمایه‌گذاری ویژه دارد.

وی تعلیم‌وتربیت را یکی از مقوله‌های باارزش و مورد تأکید نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: باید بستری فراهم شود تا غفلت‌های گذشته در خصوص آموزش‌وپرورش جبران شود.

استاندار لرستان، اظهار کرد: فرهنگیان در رفع مشکلات حوزهٔ آموزش‌وپرورش نقش اساسی داشته و باید مشارکت داشته باشند.

شفقت با اشاره به شهید مطهری به‌عنوان بهترین معلم انقلاب اسلامی، گفت: معلمان ما باید سیرهٔ شهید مطهری را بشناسند و آن را به دانش‌آموزان آموزش بدهند.

وی عنوان کرد: باتوجه‌به شرایط استان و رویکرد نظام و دولت سیزدهم در توجه به محرومیت‌زدایی، مراسم گرامیداشت روز معلم را در یک مدرسه روستایی برگزار کردیم.

کد خبر 6094042

دیگر خبرها

  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • استاندار لرستان باحضور در یک مدرسه روستایی روز معلم را گرامی داشت
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند/ برخی برای تکدی‌گری خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند
  • ۴۰ درصد متکدیان معتادند
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند