Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > لرستان - مدیر کل زندانهای لرستان از قسمتهای مختلف زندان مرکزی بروجرد بازدید بعمل آورد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، رضا محمدی اصل مدیر کل زندان های استان به همراه القاصی سرپرست اداره حفاظت و اطلاعات اداره کل زندانهای لرستان از فعالیت ها و خدمات پرسنل زندان بروجردبازدید به عمل آوردند.
در این بازدید مدیر کل زندانهای لرستان ضمن دیدار چهره به چهره با مددجویان ،از نزدیک پیگیر اقدامات انجام شده در حوزه کاهش جمعیت کیفری و همچنین ایجاد اندرزگاه دارالقرآن در این زندان شده و از اقدامات انجام شده در این زندان قدردانی وتاکید کرد: ما در گسترش دو حوزه فرهنگ قرآنی و کاهش جمعیت کیفری هرچه تلاش کنیم در واقع کمک به بهبود شرایط و مهیا نمودن زمینه اصلاح و تربیت مددجویان است که امیدواریم با عنایت خداوند متعال و همت کارکنان و همکاری خوب مراجع قضائی روز به روز شاهد نتایج مثبت آن در مجموعه زندانهای استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

46

کلید واژه‌ها : سازمان زندان ها - زندان - حبس - زندان - قوه قضاییه - استان لرستان -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان زندان ها زندان حبس زندان قوه قضاییه استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر شرکت خصوصی در اردبیل به اتهام زمین‌خواری روانه زندان شد

محمود قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از کشف یک مورد زمین خواری در اراضی ملی در منطقه هیر خبر داد و اظهار کرد: بعد از گشت زنی و کنترل مسؤول منابع طبیعی شهر هیر و به دنبال مشاهده اقدامات عمرانی در حوزه منابع طبیعی و استعلام یو. تی. ام و مختصات محل اجرا این زمین‌خواری مشخص شد.

وی افزود: در پی این اقدام فردی که مدیریت یکی از شرکت‌های خصوصی در سطح استان را دارد با سو استفاده موقعیت خود و آشنایی به محل اقدام به فروش سه قطعه زمین به متراژهای ۱۸۵ متر و ۲۰۰ متر و ۱۲۰ متر کرده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: مستندات نشان می‌دهد خریداران این زمین‌ها کاملاً از کلاهبرداری بودن این موضوع بی‌اطلاع هستند که موضوع در اسرع وقت تشکیل پرونده شد و به دادسرای عمومی و انقلاب ارجاع شد.

قلی‌زاده خاطرنشان کرد: از همه افرادی که زمین‌های مشکوکی بدون استعلام از منابع طبیعی و اطمینان از غیر ملی بودن اراضی خریداری کردند جهت اطلاع از وضعیت زمین مورد معامله استعلامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: از دوستداران طبیعت تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخریب در اراضی ملی مراتب را به شماره تلفن‌های رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ به صورت شبانه روزی اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6063450

دیگر خبرها

  • برگزاری محافل جزء خوانی قرآن در بروجرد
  • استفاده از ظرفیت قانونی برای کاهش جمعیت کیفری در زندان‌های بوشهر
  • مرخصی ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر با مراقبت پابند الکترونیک
  • بازدید ۴۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری بروجرد
  • تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد
  • دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • مدیر شرکت خصوصی در اردبیل به اتهام زمین‌خواری روانه زندان شد
  • کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان بوشهر
  • بازدید بیش از ۱۹ هزار گردشگر از قلعه «فلک‌الافلاک» لرستان