Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:40:48 GMT

«آلفابت» به مکزیک و آمریکا سفر می کند

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۸۲۸۷

«آلفابت» به مکزیک و آمریکا سفر می کند

به گزارش خبرنگار مهر، انیمیشن کوتاه «آلفابت» ساخته کیانوش عابدی به چهارمین دوره جشنواره «موسترا موویمنتو» در مکزیک راه پیدا کرد. جشنواره «موسترا موویمنتو» از ۱۷ تا ۲۹ سپتامبر برابر با ۲۶ شهریور تا ۷ مهرماه در گواداخارای مکزیک برگزار می شود.

همچنین این فیلم به تازگی از میان هزاران فیلم شرکت کننده به بخش مسابقه چهارمین دوره جشنواره فیلم میامی آمریکا با عنوان «اسکرین فست» راه پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره فیلم میامی از ۳ تا ۵ آگوست برابر با ۱۲ تا ۱۴ مرداد در بخش های مستند، داستانی، انیمیشن دانشجویی و تلویزیونی برگزار می شود.

«آلفابت» زندگی انسان‌هایی را روایت می‌کند که زندگی کردن را فراموش کرده و از آگاهی و حقیقت دور مانده‌اند. به طور کلی این فیلم در مورد مردمانی است که سال‌ها است الفبای زیستن را از یاد برده‌اند، نمی‌بینند، نمی‌شنوند و سخنی بر لب نمی‌سرایند، ولی کلمات بی‌قرار در انتظارند.

عوامل ساخت این انیمیشن عبارتند از کارگردان: کیانوش عابدی، انیماتور: فرنوش عابدی، رندر و کامپوزیت: مرتضی نیتی، ویژوآل: حامد پورکرمان، طراح: امیرحسین نوروزی، بک‌گراند: محدثه پیله‌وران، موسیقی: سروش عابدی، محصول: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

کد خبر 4356684 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: انیمیشن آلفابت ایالات متحده آمریکا مکزیک کیانوش عابدی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی فیلم کوتاه سینمای مستند برنامه تلویزیونی سریال ایرانی رادیو جشنواره سینمایی کنسرت موسیقی رادیو نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴ تیم برگزیده جشنواره ملی لکوکاپ ایران شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،   ۱۰۰۰ تیم در ۳۰ لیگ و ۱۵ رشته، در جشنواره خلاقیت‌های علمی - پژوهشی شرکت داشتند که در نهایت ۸۴ تیم حائز مقام‌های برتر شدند.

تیم‌های برگزیده می‌توانند در مسابقات جهانی عمان که در آذرماه امسال برگزار خواهد شد، شرکت کنند.


 

دیگر خبرها

  • چهره‌هایی که نمی‌دانستید صداپیشگی هم کرده اند
  • کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • انیمیشن‌هایی متفاوت برای بزرگتر‌ها؛ انیمیشن‌هایی مفرح برای بچه‌ها
  • ۸۴ تیم برگزیده جشنواره ملی لکوکاپ ایران شدند
  • بیماری مخفی هیتلر / لحظه انفجار تنها نبردناو انگلیسی در جنگ جهانی / خاکسپاری امیلیانو زاپاتا قهرمان مکزیک / تصاویری از زندگی و اعدام موسولینی
  • انیمیشن‌هایی متفاوت برای بزرگترها ؛ انیمیشن‌هایی مفرح برای بچه‌ها
  • تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی
  • ویدیو/ عمیق‌ترین چاله آبی جهان در مکزیک پیدا شد
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان