Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@03:44:22 GMT

فروش شیشه در فلافلی

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۸۳۷۶

رئیس کلانتری 121 سلیمانیه از دستگیری مالک یک مغازه فلافل فروشی که در این پوشش اقدام به توزیع مواد مخدر شیشه کرده بود، خبر داد.

به گزارش آرمان، سرهنگ محمود مالمی، در این باره گفت: درپی دریافت شکایت‌های ارائه شده از سوی برخی از شهروندان و ساکنان محدوده چهارراه میثم درباره توزیع مواد مخدر در یک مغازه ساندویچی رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 121 سلیمانیه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه صحت اظهارات شکات مورد تایید قرار گرفت، تصریح کرد: پس از چند شبانه‌روز تحقیقات و تعقیب و مراقبت نامحسوس، مشخص شد که مالک این مغازه در پوشش فروش فلافل اقدام به توزیع مواد مخدر کرده است که در ادامه با اخذ مجوز از مقام قضائی تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

رئیس کلانتری 121 سلیمانیه با اشاره به عملیات ماموران در این محل گفت: در این عملیات ضربتی، مالک مغازه ساندویچی و شاگردش به اتهام توزیع مواد مخدر بازداشت و در بازرسی از محل نیز 117 گرم شیشه که در پشت یخچال جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

مالمیر با بیان اینکه مالک مغازه در کلانتری خود را به بی‌اطلاعی زده بود، افزود: این فرد در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت و سرانجام به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر اعتراف کرد.

همچنین شاگرد این فرد نیز به همدستی با وی اقرار کرد.به گفته رئیس کلانتری 121 سلیمانیه، هر دو متهم پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم به پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم رحیمی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر خوزستان افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیف شده مقدار ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این ارتباط نیز سه نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6087005

دیگر خبرها

  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲