Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@22:59:03 GMT

ماجرای ۱۰ هزار دلار در جیب‌های شلوار کردی در ساحل

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۸۴۷۰

ماجرای ۱۰ هزار دلار در جیب‌های شلوار کردی در ساحل

پیدا شدن ۱۰ هزار دلار در جیب‌های یک شلوار کردی بدون صاحب در ساحل تالش گیلان ماجرای عجیبی رقم زد.

نوداد: پیدا شدن ۱۰ هزار دلار در جیب‌های یک شلوار کردی بدون صاحب در ساحل تالش گیلان ماجرای عجیبی رقم زد.

شهردار شهر چوبر تالش- در این باره گفت: روز دوشنبه همراه با مدیر طرح ساحلی منطقه در حال بازدید از سواحل بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین موقع یک شلوار کردی سیاه رنگ که کنار ساحل روی ماسه‌ها افتاده بود توجهمان را جلب کرد. ابتدا خواستیم بی اعتنا از کنار آن رد شویم، اما بعد تصمیم گرفتیم شلوار را داخل سطل زباله بیندازیم.

سنگینی وزن شلوار کنجکاوی ما را زیادتر کرد. داخل جیب شلوار انگار چیزی قرار داشت. وقتی محتویات داخل جیب را بررسی کردیم از آنچه دیدیم بشدت تعجب کردیم. حدود ۱۰ هزار دلار داخل جیب شلوار کردی جا سازی شده بود.

شلوار را به شهرداری برده و سایر جیب‌های آن را نیز به دقت مورد بررسی قرار دادیم که چند برگه فیش بانکی نیز پیدا کردیم. با توجه به این یافته‌ها از طریق بانک توانستیم نشانی از صاحب فیش‌ها به دست آوریم. او از اهالی استان اردبیل و معلم بود.

وقتی با او صحبت می‌کردیم منکر ماجرا شد و اصرار داشت که اصلاً هیچ پولی گم نکرده است. تلفن را که قطع کرد چند دقیقه‌ای نگذشته بود که آن مرد خودش زنگ زده و با دلهره و نگرانی ماجرای پول‌ها را برایمان تشریح کرد. او می‌گفت: معلم مجرد و بازنشسته‌ای از ساکنان استان اردبیل است. مدتی قبل ۳۰ میلیون تومان وام گرفته و همه این پول را به همراه مبلغی که از قبل پس انداز داشته، دلار خریداری کرده است. شب قبل از پیدا شدن دلار‌ها او به سواحل تالش آمده بود، چون در خانه کسی نبوده دلار‌ها را در جیب شلوار کردی گذاشته بود. اما صبح هنگامی که ساحل را به مقصد اردبیل ترک می‌کرد اطلاع نداشت که دلار‌ها را با شلوارش در آنجا جا گذاشته است. با توجه به این ادعا‌ها بود که استعلامات لازم از دستگاه قضا و پلیس گرفته شد و با تأیید اظهارات این معلم دلار‌های سرگردان به صاحبش بازگردانده شد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Yzu

منبع: فردا

کلیدواژه: ساحل گیلان شلوار کردی گیلان دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمار روانی مادرش را در خانه آتش زد

به گزارش خبرآنلاین،دقایقی بعد ناگهان صدای زن همسایه خاموش شد اما استشمام بوی شدید سوختگی که کل ساختمان را پر کرده بود همسایه‌ها را از خانه‌هایشان بیرون کشید.

به‌دنبال بوی دود و سوختگی، آنها به طبقه سوم رسیدند و دریافتند این بو از خانه مادر و پسر می‌آید. بلافاصله آنها با آتش‌نشانی و پلیس تماس گرفتند. وقتی همسایه‌ها پشت در خانه رسیدند پسر جوان فریاد می‌زد: «بروید! اگر از اینجا دور نشوید خودم را با اسید می‌سوزانم.»

لحظاتی بعد مأموران کلانتری وردآورد و آتش‌نشانی وارد محل شده و از پسر جوان خواستند تا در را باز کند. اما تهدیدهای او ادامه داشت و فریاد می‌زد: اگر کسی نزدیک شود خودم را با اسید می‌سوزانم.از آنجایی که صدایی از زن صاحبخانه به گوش نمی‌رسید، مأموران احتمال دادند که بلایی سر پیرزن آمده باشد.با این احتمال موضوع به بازپرس کشیک قتل و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد.

با حضور تیم جنایی در محل و پس از دقایقی صحبت با پسر جوان، او تسلیم شد و در را باز کرد. با ورود تیم جنایی به محل آنها با جسد پیرزن جلوی در آپارتمان روبه‌رو شدند که در حال سوختن بود. خانه بهم ریخته و کنار جسد چاقو، پیچ گوشتی و ظرفی افتاده بود که پسر جوان مدعی بود داخل آن اسید است و می‌خواسته با آن، خودش را بسوزاند. امدادگران آتش‌نشانی، بلافاصله جسد را خاموش کردند.

یکی از همسایه‌ها در تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت گفت: این پسر مشکل روحی و روانی دارد و حتی مدتی هم در مرکز درمانی بستری بود. شب حادثه صدای مشاجره او و مادرش را شنیدم که مادرش می‌خواست او قرص‌هایش را بخورد اما وی امتناع می‌کرد.

اعتراف به قتل
پسر جوان که وضعیت روحی خوبی نداشت در رابطه با جنایتی که مرتکب شده بود، گفت: مادرم مدام می‌گفت تو دیوانه‌ای و باید قرص‌هایت را بخوری. این کلمات مرا تحریک کرد. حس بدی به من دست داده بود و صداهایی می‌شنیدم که از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم. وقتی داخل آشپزخانه بود به سمتش رفتم و چاقو و پیچ گوشتی را از آشپزخانه برداشتم و به او حمله کردم. مادرم فرار کرد و من دنبالش دویدم و او را زدم بعد روی جسد بنزین ریختم و آن را به آتش کشیدم. با دیدن شعله‌های آتش تازه متوجه شدم که چه‌کار کرده‌ام. پشیمان شدم و تصمیم گرفتم با اسید خودم را بکشم. به سراغ ظرفی رفتم که داخل آن اسید بود. من نمی‌توانستم بدون مادرم زندگی کنم.
در بررسی محتویات بطری، مشخص شد که داخل بطری جوهر نمک بوده اما متهم تصور می‌کرده که داخل آن اسید است. پسر جوان که وضعیت روحی مناسبی نداشت به دستور بازپرس جنایی بازداشت و برای بررسی سلامت روانی به پزشکی قانونی منتقل شد.

21302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903295

دیگر خبرها

  • بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو
  • خانم ژیلا صادقی، این صحبت‌هایت را فراموش کردی؟!
  • پسر جوان مادرش را در خانه آتش زد
  • بیمار روانی مادرش را در خانه آتش زد
  • آموزش روز پنجم، مرغ خامه‌ای
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • ببینید | لحظه دلخراش سقوط یک زن طبیعت‌گرد به داخل دره در لوه گلستان
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • دیدنی‌های رایگان دبی؛ معرفی تفریحات رایگان دبی