Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@06:34:53 GMT

رازی که با خواندن پیامک‌های شوهر بخت برگشته لو رفت!

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۸۵۴۷

رازی که با خواندن پیامک‌های شوهر بخت برگشته لو رفت!

ازدواج زوج جوان که با دوستی خیابانی شکل گرفته بود بعد از چند سال زندگی مشترک از هم پاشید و پا در دادگاه خانواده گذاشتند.

نوداد: زن جوان که خودش را بی تقصیر نمی‌داند از همسر خود به خاطر عمل نکردن به قول و قرار‌هایی که بعد از ازدواج با وی گذاشته بود به شدت گلایه دارد. زن ماجرای زندگی اش را این گونه روایت می‌کند: آشنایی من و همسرم از خیابان شروع شد و رابطه مان از این طریق ادامه داشت و رفته رفته شکل جدی به خودش گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوستی خیابانی مان تا جایی پیش رفت که روزی خانواده مان مچ مان را گرفتند و به اجبار به عقد هم درآمدیم. قبل از ازدواج، همسرم دوستان زیادی داشت، برای همین بعد از ازدواج به من قول داد که دور همه آن‌ها خط خواهد کشید و فقط روی زندگی مشترک مان تمرکز خواهد کرد. البته ناگفته نماند که من هم با چند نفر دوست بودم، اما تعداد آن‌ها به دوست‌های همسرم نمی‌رسید. اوایل زندگی، چون همسرم به اجبار با من ازدواج کرده بود تمایل و علاقه زیادی به من نشان نمی‌داد، اما برعکس من به او زیاد توجه می‌کردم تا به نوعی توجه اش را به خودم جلب کنم و همین طور هم شد. همسرم به خاطر این که از طریق دوستی خیابانی با هم ازدواج کرده بودیم خیلی به من بدبین بود و مدام رفتار‌های من را زیر ذره بین قرار می‌داد و به هر صحبت من با افراد غریبه حتی فامیل واکنش نشان می‌داد. یکی از فامیل‌های همسرم که از قبل به من علاقه داشت زیاد به خانه مادرم رفت و آمد داشت و همین موضوع باعث عصبانیت همسرم شده بود و هر بار که من با مرد غریبه در خانه مادرم همکلام می‌شدم همسرم غوغا به پا می‌کرد، چون معتقد بود او مرد چشم چران و هوسرانی است و نباید به خانه مادرم رفت و آمد داشته باشد. رفته رفته کینه همسرم به دلیل جدی نگرفتن تذکرهایش زیاد شد و برای انتقام گرفتن، دوباره راه گذشته اش را که دوستی با دختر‌های غریبه بود از سر گرفت. روزی با خواندن پیامک‌های گوشی همسرم متوجه شدم که او با دختر‌های زیادی رابطه برقرار کرده و زیر همه قول و قرار‌های بعد از ازدواج مان زده است. وقتی به او بابت این کار زشتش اعتراض کردم در کمال گستاخی به من گفت که به نوعی به این کار معتاد شده است و نمی‌تواند عشق‌های خیابانی اش را فراموش کند. بعد از شنیدن این جملات بعد از ۷ سال زندگی مشترک انگار دنیا روی سرم خراب شد و تازه فهمیدم اکثر دوستی‌های خیابانی که منجر به ازدواج می‌شوند عاقبت خوبی ندارند و با خیانت یکی از زوجین زندگی شان از هم می‌پاشد. برای همین به دادگاه خانواده آمده ام تا تکلیف زندگی ام را با همسر تنوع طلب ام هر چه زودتر روشن کنم.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Yzw

منبع: فردا

کلیدواژه: ازدواج زوج دادگاه خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر رهبردین عصر چهارشنبه در بازدید از جاده خوی به رازی اظهار کرد: طرح تعریض و آسفالت محور ترانزیتی خوی به رازی از مصوبات سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی در حوزه راه بود که عملیات اجرایی آن در سه قطعه در دست اجراست.

وی ادامه داد: ۲۲ کیلومتر این محور در سال‌های گذشته و در مدت ۲۰ سال تعریض و آسفالت شده بود که بعد از سفر دولت سیزدهم به آذربایجان غربی ساخت و تکمیل این جاده سرعت گرفت.

رهبردین افزود: این محور به طور ۶۵ کیلومتر از طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی است که قبل از سفر ۳ کیلومتر آن تعریض و آسفالت شده بود.

وی افزود: بعد از سفر رئیس جمهور به استان و در دو مرحله با اختصاص ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار در دوسال گذشته در حال حاضر ۳۰ کیلومتر این محور مهم ترانزیتی تعریض، آسفالت و آماده بهره برداری شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: پیمانکار در حال حاضر در ۱۳ کیلومتر باقی مانده این طرح عملیات اجرایی تعریض و آسفالت را ادامه می‌دهد که برای تسریع در تکمیل این جاده بر ضرورت توسعه جبهه‌های کاری تاکید شد.

وی افزود: در قطعه ۱۳ کیلومتری ۳ پل غیر همسطح نیز احداث می‌شود که مصالح لازم برای اجرای این پل‌ها تأمین شده و کارگاه در حال تجهیز است.

رهبردین با اشاره به اهمیت این محور بر ضرورت آغاز هرچه سریع‌تر ترانزیت زمینی کالا از محور خوی به رازی و ترکیه گفت: با توجه به نیاز استان برای تکمیل طرح‌های منتهی به پایانه‌های استان تکمیل این طرح نیز در اولویت طرح‌های عمرانی استان تا پایان سال جاری قرار دارد.

علی نژاد فرماندار خوی هم در بازدید از این طرح با اشاره به ضرورت حذف نقاط خطر خیز این محور از سرگیری عملیات حفر تونل جدید در این محور با خبر داد و گفت: بیش از ۳۰۰ متر از این تونل ۵۱۰ متری حفر شده و عملیات برای تکمیل آن از سرگرفته شده است.

محور خوی به رازی نزدیک ترین محور از ایران به ترکیه است و نقش بسیار مهمی را در کاهش مصرف سوخت و افزایش تردد مسافر و توسعه صنعت گردشگری ایفا می‌کند.

در یک سال گذشته با وجود نیمه تمام بودن، این جاده بیش از ۱ میلیون ۶۰۰ هزار نفر مسافر از این محور به ترکیه و ایران از طریق پایانه رازی -کاپی کوی تردد کرده‌اند و این محور یکی از پر ترافیک‌ترین محورهای مسافرت بین المللی در مناطق مرزی کشور بود.

کد خبر 6094759

دیگر خبرها

  • اتباع بیگانه و قاچاق سوخت دو مساله اصلی هرمزگان است
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • کورت انگل: فکر می‌کردم راک برگشته تا کمربند را از رومن رینز بگیرد/ اخبار WWE
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان
  • سد طالبان بر مسیر «دوستی»
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر