Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بیمارستان سینای سمنان از انعقاد قرارداد با تمام بیمه‌های پایه و تکمیلی به‌جز ایران خبر داد و گفت: ۳.۵ میلیارد تومان از بیمه‌ها مطالبه داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حمیدرضا همتی در نشست خبری خود با بیان اینکه بیمارستان خصوصی سینا با پنج هزار و 431 مترمربع در شش طبقه و 9 هزار ‌مترمربع زیربنا  در حال فعالیت است گفت: از تیرماه سال گذشته تا کنون به 9 هزار و پنج بیمار خدمات پزشکی ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تعداد بیماران دربخش های بستری را چهار هزار و 205 بیمار وتعداد بیماران سرپایی را چهار هزار و 800 بیماردر این بیمارستان  اعلام کردوگفت: دو هزار و 715 بیمار طی این مدت در این بیمارستان تحت عمل جراحی قرار  گرفته اند.

 

همتی به اشاره به  راه‌اندازی حدود 60 تخت در این بیمارستان اظهارداشت: بخش ویژه بیمارستان نیز آماده تخت‌گذاری است.

 

مدیرعامل بیمارستان سینای سمنان با تأکید بر اینکه تمام سیاست‌گذاری این بیمارستان در چارچوب ضوابط  ومقررات تعیین شده است گفت: در طی آئین نامه با پزشکان مشغول فعالیت دربیمارستان سینا مقرر شده که  تمامی ارتباط مالی به‌طور مستقیم با بیمارستان باشد و گرفتن هرگونه وجه از بیمار خلاف مقررات است.

 

وی با تاکید بر اینکه بیمارستان سینا تنها یک صندوق دارد و بیمار مبالغ را به صندوق پرداخت می‌کند افزود:  با پزشکانی که بابت خدمات‌دهی در بیمارستان از بیمار پول بگیرند، برخورد خواهد شد.

 

به گفته این جراح داخلی پزشکان به بهانه تبلیغ برای این بیمارستان حق ندارند خدمات خود در مراکز دولتی کم کنند و اگر با مواردی در این بحث مواجه شویم، با آنان برخورد می شود.

 

همتی میزان رضایتمندی بیماران و مردم از این بیمارستان در بحث کادر درمانی، 95 درصد و در بحث انتظامات، 98 درصد ذکر کردوادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری خالص در این بیمارستان 600 میلیارد ریال بوده وبرای تجهیز سایر بخش‌ها، 150 تا 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز می باشد.

 

مدیرعامل بیمارستان سینای سمنان با اشاره به اینکه در قیمت داروها تغییری ایجاد نشده است اذعان داشت: تجهیزات و فروش داروها در این مرکز به قیمت گذشته است.

 

وی هویت‌سازی برای جامعه پزشکی، ارائه خدمات خصوصی به بیماران، خلوت شدن بیمارستان‌های دولتی و جلوگیری از خروج نیروی متخصص را  از اهداف اصلی راه اندازی بیمارستان سینا درسمنان عنوان کرد.

 

 

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس امام رضا ع شانزدهمین جشنواره امام رضا ع ایران مراسم اختتامیه ترامپ شورای شهر تهران آمریکا مشهد برخورد با پزشکان متخلف بیمارستان سینا سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/

محمد سنادی‌زاده متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری در گفتگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری علم وفناوری آنا، در رابطه با پیشرفت‌های علم پزشکی در حوزه پیوند کلیه اظهار کرد: بنده اولین پیوند کلیه را در ایران با همکاری تیم پیوند کلیه در سال ۱۳۴۷ در بیمارستان نمازی دانشگاه علوم پزشکی شیرازانجام داده‌ام.

وی ادامه داد: در آن سال‌ها امکانات پزشکی بسیار محدود بود، کلیه مصنوعی، آنتیژن‌های مخصوص HLL و دارو‌های جدیدی که الان در اختیار است را نداشتیم. پیشرفت علم و تجهیزات پزشکی اصلا قابل مقایسه با سال‍‌های گذشته نیست.

متخصص جراحی کلیه افزود: در گذشته سعی می‌شد کلیه را از افراد نزدیک به بیمار پیوند دهیم درحالی که اکنون روش پیوند و راه‌های دریافت کلیه تغییر کرده است. ما در بیمارستان نمازی از دو جسد کلیه گرفته و به دو بیمار که در انتظار دریافت کلیه بودند پیوند زدیم. یک بیمار حدود ۱۶ سال با همان کلیه زندگی کرده و علائم طبیعی داشت.

سنادی‌زاده گفت: حدود ۹ پیوند کلیه برای ۷ بیمار در بیمارستان نمازی شیراز و ۵۰ پیوند هم در بیمارستان شهدای تجریش تهران انجام داده‌ام.

وی به پیشرفت‌های پزشکی اشاره و مطرح کرد: خوشبختانه امکانات بسیار خوبی در اختیار جراحان پیوند کلیه قرار گرفته است. ایران جز اولین کشور‌هایی بود که جراحی پیوند کلیه را آغاز کرد. تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است که این آمار بسیار خوب نشان دهنده پیشرفت‌های کشورمان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج