Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@19:02:37 GMT

افزایش ۳۶ نرخ ارز مرجع/ دلار ۴۳۹۵۰ ریال شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۸۸۷۹

به گزارش اکوفارس؛ براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (پنجشنبه چهارم مردادماه) با ۷۰ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۴۳ هزار و ۹۵۰ ریال قیمت خورد.
 
همچنین نرخ هر پوند انگلیس با ۳۵۳ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۵۸ هزار و ۱۴ ریال و هر یورو نیز با ۳۱۳ ریال رشدنسبت به مدت زمان مشابه ۵۱ هزار و ۵۶۲ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
براین اساس، هر فرانک سوئیس ۴۴ هزار و ۳۳۷ ریال، کرون سوئد ۵ هزار و ۲۲ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۴۰۴ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۹۲۰ ریال، روپیه هند ۶۴۰ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۹۶۷ ریال، دینار کویت ۱۴۵ هزار و ۱۹۲ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۴ هزار و ۸۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۶۶۸ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۶۰۱ ریال، ریال عمان ۱۱۴ هزار و ۲۹۶ ریال و دلار کانادا ۳۳ هزار و ۷۰۳ ریال قیمت خورد.
 
افزون بر این، نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۳۵۰ ریال، لیر ترکیه ۹ هزار و ۱۸۰ ریال، روبل روسیه ۷۰۰ ریال، ریال قطر ۱۲ هزار و ۷۴ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۶۸۶ ریال، لیر سوریه ۸۶ ریال، دلار استرالیا ۳۲ هزار و ۶۸۱ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۷۲۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۶ هزار و ۸۸۱ ریال، دلار سنگاپور ۳۲ هزار و ۳۲۲ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۷۶۲ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۹ هزار و ۷۹۴ ریال تعیین شد.
 
نرخ یکصد درام ارمنستان ۹ هزار و ۱۴۰ ریال، دینار لیبی ۳۱ هزار و ۹۹۵ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۴۹۴ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۲هزار و ۲۶۵ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۸۳۸ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۹ هزار و ۲۱۶ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۲ هزار و ۷۰۷ ریال، افغانی افغانستان ۶۰۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۲ هزار و ۱۰۸ ریال، منات آذربایجان ۲۵ هزار و ۸۳۵ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۶۶۶ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۴۰۱ ریال ارزش‌گذاری شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت طلا بالاتر از سطح حمایتی ۲۳۰۰ دلار در اولین ساعات تجارت در روز جمعه قرار دارد. ارزش دلار آمریکا و اوراق قرضه خزانه داری این کشور پس از گزارش بالا رفتن تولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول سال جاری میلادی افزایش یافته است. بدین ترتیب احتمال به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری میلادی کاهش می‌یابد.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۳ درصد افزایش به ۲۳۳۰ دلار و ۷ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰.۱۳ درصدی به ۲۳۴۵ دلار و ۵۰ سنت رسیده است.

به گزارش رویترز، بالا رفتن نرخ تورم در آمریکا ترس از افزایش دوباره نرخ بهره را تشدید کرده است. بالا رفتن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • گردش مالی اوراسیا از مرز ۸.۷ میلیارد دلار عبور کرد
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • نرخ ارز امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • ارز روسیه پیشتاز شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین