Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - موسيقي ما – «اين روزها حالِ جسماني پدر خوب است؛ اما خب هر کسي در اين مدتِ طولاني در بيمارستان بماند، از لحاظ روحي آسيب مي‌بيند. بيمارستان يک جورهايي مثلِ زندان است؛ اما به شکلي ديگر. شما نمي‌توانيد بيرون برويد، نمي‌توانيد هر ساعتي که دوست داريد، غذا بخوريد، نمي‌توانيد حتي هر زمان که دلتان مي‌خواهد بخوابيد و خب اين اتفاقِ خوبي نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
اينها را «نادر مشايخي» - آهنگساز و فرزندِ استاد جمشيد مشايخي- درباره‌ي حال و روزهاي اين روزِ پدر مي‌گويد؛ استادِ بازيگري که نقش‌آفرينِ بسياري از نقش‌هاي ماندگارِ سينماي ايران است و حالا چند وقتي است که در بيمارستان بستري است؛ فرزندِ آهنگسازش اما با همان ادبياتِ خاصِ خودش از اين روزهاي پدر مي‌گويد: «قبول کنيد که اين مدت طولاني در بستر بيماري حال‌گيري است ديگر.»
او مي‌گويد: «پزشکان از وضعيتِ جسمي پدر رضايت دارند و مي‌گويند که او مراحلِ بهبود را به خوبي طي مي‌کند؛ اما زماني مشخص را براي ترخيصِ او از بيمارستان نمي‌دهند؛ درست است که حضورِ او در بيمارستان خيلي خوشايند نيست؛ اما مهم‌تر از هر چيز سلامتي اوست و بنابراين نه ما و نه ايشان اصرارِ زيادي براي اينکه زودتر از بيمارستان مرخص شوند، نداريم. ما مي‌خواهيم سلامت از بيمارستان مرخص شوند.»
«نادر مشايخي» اما در واکنش به حاشيه‌هايي که اين روزها در فضاي مجازي رخ داده و انتشارِ عکسي که منجر به اعتراضِ برادرش – سام- شده است، نيز مي‌گويد: «اين عيادت‌ها هميشه براي پدر دل‌پذير است و خوشحال مي‌شود؛ من خودم شاهدِ بهبودِ روحيه‌ي ايشان زماني که ديگران به عيادتش مي‌آيند، مي‌شوم. اصولا پدر هميشه آدمِ مهمان‌نوازي بوده است؛ خب روزانه چندين نفر براي ديدارِ با او به بيمارستان مي‌آيند و گاهي هم از اين حاشيه‌ها رخ مي‌دهد که گريزي از آن نيست؛ ما هميشه از ديدنِ همکارانِ پدر و حتي مردمِ عزيزي که براي ملاقاتِ او مي‌آيند، خوشحال مي‌شويم؛ اما ممکن است پدر خودشان از انتشارِ اين عکس‌ها رضايت نداشته باشد؛ «جمشيد مشايخي» هميشه به ظاهرِ‌ خود اهميتِ بسيار زيادي مي‌دادند و برايش مهم بود که هميشه آراسته باشد و خب وقتي آدم در اين مدت طولاني بيمارستان است، روي ظاهر و آراستگي‌اش تاثير مي‌گذارد؛ نمي‌دانم اما من اگر جاي آن دوستان بودم، اين عکس‌ها را منتشر نمي‌کردم.»
او اما تاکيد مي‌کند که اين به معناي آن نيست که استادِ‌ بازيگري از حضورِ مهمانان و عيادت‌کنندگان بر بالينش ناراحت مي‌شود: «پدر هميشه از حضورِ مهمانان خوشحال مي‌شده و در اين روزها هم بيشتر؛ مثلِ هر کسي که درگير بيماري است و زماني که ديگران به عيادتش مي‌آيند، احساس مي‌کند که فراموش نشده است.»

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است

 بازیکن تیم فوتبال سپاهان مدعی است این تیم اصفهانی در دو سال گذشته قهرمان واقعی لیگ برتر بوده است.

به گزارش تسنیم، امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آنها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعارها علیه او در بازی امروز گفت: آنها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

بازیکن سپاهان عنوان کرد: در لیگ کمی فاصله ایجاد شده است. ما بازی با پیکان و همچنین سه امتیاز مقابل نساجی را از دست دادیم. واقعاً اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند. شما رسانه‌هایی هستید که مطمئناً باید از پرسپولیس و استقلال حمایت کنید و هیچ خُرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود. اگر آنها را کنار بگذاریم، سپاهان یکی دو سال است که واقعاً قهرمان لیگ است، اما باز هم همه می‌دانند که استقلال و پرسپولیس از سوی خبرنگاران و دولت‌مان باید حمایت شوند و این یک واقعیت است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پادکست| تحلیل بازار طلا و ارز در هفته دوم اردیبهشت/ روند بازار‌ها در هفته آینده چگونه است؟
  • هویت شهید «مجتبی نادر طهرانی» شناسایی شد
  • تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان
  • بیک زاده: پیشنهاد منچسترسیتی به خسرو حیدری؟ من اگر جای او بودم می پذیرفتم! / فیلم
  • ۲۴کشته در اثر ریزش بزرگراه
  • یک برنامه رادیویی مرا به زندگی برگرداند
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است