Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، مینا مقیمی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خاش اظهار داشت: در سال گذشته ۹ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان خاش برگزار شد و تلاش بر این بوده تا جلسات مصوبات اجرایی داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر ۴ سمن رسمی در شهرستان خاش وجود دارد که با اخذ اعتبار نامه رسمی و ارائه توجیهات طرح های خود به آنها اعتبار اختصاص داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: سال گذشته در خصوص غنی سازی اوقات فراغت ۳۱۰ ویژه برنامه از سوی ادارات عضو ستاد اوقات فراغت شهرستان خاش اجرا شده است که گزارشات برگزاری این ویژه برنامه ها به اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال شده است.

وی گفت: تهدیدات فضای مجازی به صورت گسترده بنیان خانواده ها را مورد هدف قرار داده و برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان در راستای کاهش این آسیب ها در جامعه ضروری است.

مقیمی با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی برای خانواده ها و فرزندان در خاش گفت: به زودی ۲ دوره آموزشی برای معرفی و شناسایی آسیب ها و استفاده صحیح از این ظرفیت توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر ویژه برنامه های ارائه شده توسط اداره ورزش و جوانان خاش کانون های مساجد، کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پایگاه های بسیج نیز از جمله پایگاه ها و مراکز غنی سازی اوقات فراغت به شمار می روند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان اوقات فراغت جامعه رشد سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 

کیومرث هاشمی به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دستور داد برگزاری مراسم‌های پس از درگذشت استاد اسکویی گوینده رادیو ورزش را بصورت ویژه پیگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پی درگذشت استاد اسکویی از گویندگان قدیمی رسانه و رادیو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای دستور داد پیکر این پیشکسوت عرصه رسانه‌های ورزشی در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از سید محمد شروین اسبقیان معاون قهرمانی خواست بصورت ویژه پیگیر برگزاری مراسم‌های این چهره شناخته شده ورزش ایران باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس