Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-02@14:43:55 GMT

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۹۵۶۸

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری

به گزارش جهان نيوز، هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهانی در فضای مجازی منتشر می‌شود. در حال حاضر فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگی در سطح جهانی اکران شده‌اند و به فروش خوبی نیز دست پیدا کرده‌اند.

در این گزارش به آخرین وضعیت منتشر شده از فروش فیلم ها، در هفته جاری که مربوط به 26 جولای 2017 ( 4 مردادماه 1397 ) است و به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، خواهیم پرداخت :

رتبه پنجم: فیلم « آسمان‌خراش » / فروش : 11.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی « راسون مارشال » ساخته شده است و در دومین هفته اکران توانست مبلغ 11 میلیون دلار فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز 47 میلیون دلار اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم « دواین جانسون » و « نیوی کمپبل » هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم 125 میلیون دلار است. گفتنی است فیلم‌هایی که دواین جانسون در آن به ایفای نقش می‌پردازد معمولا فیلم های پرفروشی هستند.

داستان فیلم از این قرار است که یک مامور سابق پلیس به نام ویل فورد باید خانواده‌اش را از آتش‌سوزی مهیب و خطرناکی که در بلندترین ساختمان جهان اتفاق افتاده است ، نجات دهد.

 رتبه چهارم: فیلم « شگفت انگیزان 2 » / فروش : 11.8 میلیون دلار
این فیلم به کارگردانی « برد بِرد » ساخته شده است و در ششمین هفته اکران توانست مبلغ 11.8 میلیون دلار فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز 557 میلیون دلار اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم « هولی هانتر » و « سارا واول » هستند. همچنین بودجه ساخت این انیمیشن نیز مشخص نیست. لازم به ذکر است که رکورد بیشترین فروش در طول یک هفته در سال 2018 نیز به انیمیشن شگفت انگیزان 2 تعلق گرفته است.

هنگامی که خانواده آقای شگفت انگیز قصد داشتند در آرامش و راحتی زندگی کنند، سر و کله یک موش کور پیدا می‌شود که با دستگاه عظیمش از دل زمین بیرون می‌آید و تصمیم می‌گیرد که شهر را به تصاحب کند. ولی باز هم شگفت انگیزان تصمیم می‌گیرند لباس‌های خود را بر تن کنند و به نبرد با این موجود خبیث بپردازند.

 رتبه سوم: فیلم « مرد مورچه‌ای و زنبور » / فروش : 16 میلیون دلار
این فیلم به کارگردانی « پیتون رید » ساخته شده است و در سومین هفته اکران توانست مبلغ 16 میلیون دلار فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز 165 میلیون دلار اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم « پاول رود » و « اوانجلینا لیلی » هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم نیز هنوز مشخص نیست.

این قسمت دومین نسخه از سری فیلم های مرد مورچه ای است. فیلم اول توانست در گیشه فروش بسیار خوبی کسب کند، علارقم اینکه داستان نسبتا قوی پشت آن نبود، اما به هر حال شرکت مارول تصمیم به ساخت نسخه دوم آن گرفت و در حال حاضر نیز در هفته اول شاهد فروش خوبی از آن هستیم. داستان این قسمت در ادامه نسخه پیشین شکل می‌گیرد، جایی که مرد مورچه ای قدرت بیشتری کسب کرده اما دشمنان وی نیز قوی تر شده‌اند.

 رتبه دوم: فیلم «هتل ترانسیلوانیا» / فروش : 23 میلیون دلار
این انیمیشن به کارگردانی « گندی تارتاکووسکی » ساخته شده است و در دومین هفته اکران توانست مبلغ 23 میلیون دلار فروش کند. مبلغ کلی فروش این انیمیشن نیز 91 میلیون دلار اعلام شده است.
صداپیشگان اصلی این انیمیشن « آدام سندلر » و «سلنا گومز » هستند. همچنین بودجه ساخت این انیمیشن نیز 80 میلیون دلار اعلام شده است.

در سومین قسمت از انیمیشن هتل ترانسیلوانیا، دراکولا و خانواده‌اش با قایق تفریحی بسیار شیک  به یک سفر لوکس می‌روند. اما ظاهرا این تعطیلات رویایی قرار است تبدیل به یک تعطیلات جهنمی شود. مشکلات از زمانی آغاز می‌شود که میوس Mavis دختر دراکولا متوجه می‌شود که شخصیت دراکولا در دام عشق مرموز کاپیتان کشتی گرفتار شده است.

  رتبه اول: فیلم « برابرساز 2 » / فروش : 36 میلیون دلار
این فیلم به کارگردانی « آنتونی فاکوا » ساخته شده است و در اولین هفته اکران توانست مبلغ 36 میلیون دلار فروش کند. بازیگران اصلی این فیلم « دنزل واشنگتن » و « پدرو پاسکال » هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم نیز 62 میلیون دلار اعلام شده است.

در دومین قسمت از فیلم برابرساز که در ادامه قسمت اول رخ می‌دهد، "رابرت مک‌کال " (دنزل واشنگتن) که در اجرای عدالت چه برای ثروتمندان و چه برای مظلومان هیچ ترسی از خود نشان نمی‌دهد، با فردی  روبه‌رو است که حاضر است زندگی‌اش را برای هدفش فدا کند.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس

ممکن است شاهد آخرین روزهای حضور ژسوس در ترکیب توپچی‌ها باشیم

طرفداری | به گزارش اتلتیک، آرسنال آماده‌است تا در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، گابریل ژسوس را در تابستان ۲۰۲۴ به فروش برساند. نمایش‌های خوب کای هاورتس در نوک حمله و همچنین عملکرد نوسانی ژسوس در فصل جاری، از مهم‌ترین دلایل این تصمیم عنوان شده‌اند.

گابریل ژسوس که در تابستان ۲۰۲۲ با مبلغی در حدود 52 میلیون یورو از منچسترسیتی به آرسنال پیوست، در فصل جاری 33 بازی برای تیمش انجام داده و آمار 8 گل و ۷ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. این مهاجم برزیلی تا سال ۲۰۲۷ با آرسنال قرارداد دارد و ارزش تقریبی او با استناد به سایت ترنسفرمارکت، 70 میلیون یورو تخمین زده شده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اردیبهشت؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!