Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@03:20:56 GMT

سرکشی از نیازمندان، توسط جهادگران اردوهای جهادی

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۹۵۸۲

سرکشی از نیازمندان، توسط جهادگران اردوهای جهادی

جهادگران اردوهای جهادی، همپای بسیج با سرکشی به نیازمندان در جهت شناسایی مشکلات آنان و رفع نیازها تلاش می کنند.

خبرگزاری شبستان_ خرم آباد؛

 

جهادگران اردوهای جهادی، فارغ التحصیلان یا دانشجویان دانشگاه ها هستند که در سایه تربیت انقلابی داوطلبانه در قالب تیم های  مختلف به مناطق محروم و روستایی اعزام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این افراد فارغ از سطح تحصیلات و یا مقام خانوادگی در روستا برای کمک به مردم بویژه محرومان هر کار کوچک و بزرگی را با جان دل  انجام می دهند، مهندسی که کارگر می شود، طلبه ای که بنا می شود بخشی از کارهای جهادگران اردوهای جهادی است.

 

کلاس های تفسیر قرآن، احکام، کلاس های کمک تحصیلی برای فرزندان مناطق محروم، تلاش برای بررسی مشکلات و کمبودهای موجود در مناطق محروم و دوندگی برای جذب حمایت و توجه مسئولان جهت رفع این مشکلات از دیگر برنامه های جهادگران اردوهای جهادی است.

 

در روزهای اخیر تیمی از جهادگران اردوهای جهادی با حمایت بسیج خواهران و برادران شهرستان چگنی راهی مناطق محروم این منطقه شده است.

 

این تیم سرکشی از نیازمندان را در سرلوحه کار خود قرار داده است و با شناسایی مشکلات نیازمندان در راستای رفع این مشکلات تلاش می کند.

 

سودابه فرجی، مسئول بسیج خواهران شهرستان چگنی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: سرکشی از خانواده های نیازمند روستاهای شهرستان و شناسایی مشکلات برای رفع نیازها توسط جهادگران اردوهای جهادی انجام می شود.

 

 

وی افزود: تاکنون از چند روستا بازدید به عمل آمده است و مشکلات و نیازهای خانواده های نیازمند دو روستا بررسی و در حد توان کمک رسانی شده است.

 

فرجی، با بیان اینکه به همت گروه جهادی حوزه حضرت سمیه اردوی جهادی در روستای بنارکبود دو شهرستان چگنی برگزار شده است، افزود:  توسط این گروه جهادی از خانواده های نیازمند شهرستان سرکشی شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین با توجه به تقارن این سرکشی با دهه کرامت، برنامه نقاشی دیواری ویژه کودکان و نوجوانان روستا برگزار شد.

 

 

مسئول بسیج خواهران شهرستان چگنی، بیان کرد:در این برنامه در خصوص  دهه کرامت، با زبان کودکانه شعرهای مذهبی بیان  شده است.

 

 

وی ابراز کرد: برگزاری کلاس های آموزشی چون احکام، قرآن و سبک زندگی اسلامی برای بانوان روستا برگزار شده است.

 

 

فرجی، با اشاره به همراهی پزشک با این جهادگران اردوهای جهادی، گفت: کلاس آموزشی، مشاوره و مامایی با ویزیت رایگان برای بانوان روستا برگزار شد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس امام رضا ع شانزدهمین جشنواره امام رضا ع مراسم اختتامیه ایران شورای شهر تهران دولت ترامپ امام رضا اردوهای جهادی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر صادقی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری بیجار اظهار کرد: بنا به دستور رئیس جمهور دستیاران استاندار و فرمانداران در استان‌ها انتخاب شدند و قرار است در گام بعدی برای بهره گیری از توان نخبگان هیأت اندیشه ورز در سطح کشور تشکیل شود.

وی با اشاره به نقش و جایگاه هیأت اندیشه ورز با همراهی نخبگان افزود: تصمیم سازی و تصمیم گیری‌ها با همت هیأت اندیشه ورز انجام خواهد شد.

دستیار مردمی‌سازی استاندار کردستان اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی برای چندمین سال شعار سال را با موضوع اقتصادی مطرح می‌کنند و این نشان از اهمیت این حوزه دارد.

صادقی تلاش برای ارتقای مشکلات حوزه اقتصادی را مستلزم بهره گیری از توان و ظرفیت نیروی انسانی دانست و بیان کرد: اگر از ظرفیت مردم بهره ببریم در راستای رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال موفق خواهیم بود.

وی اضافه کرد: تقویت تعاونی‌ها نیز امری ضروری است چرا که این مهم نیز می‌تواند به تحقق شعار سال و توجه به منویات مقام معظم رهبری کمک شایانی کند.

کد خبر 6094988

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد