Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون باشگاه نساجي گفت: قطعي برق محل تمرين ذوب آهن ربطي به باشگاه نساجي ندارد و اين دوستان را اصلا ما نديديم.
محمد کاظمي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاي فارس درباره گلايه باشگاه ذوب آهن مبني بر قطعي برق محل تمرين روز گذشته اين تيم و اتهام اينکه اتفاق افتاده تقصير باشگاه نساجي بوده اظهار داشت: محل استقرار تيم ذوب آهن ساري است و اين تيم روز گذشته در ورزشگاه شهيد سيمرغ تمرين کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعي نور اين ورزشگاه چه ربطي به باشگاه نساجي دارد که دوستان در يک بيانيه اي اين موضوع را به ما ربط داده اند؟
وي افزود: ورزشگاه سيمرغ در شهري غير از قائمشهر است با امکانات و شوراي شهر و فرمانداري جدا و اين چه ربطي دارد که باشگاه نساجي بخواهد کارشکني کند. مثل اين مي ماند که تيم نساجي در مبارکه اصفهان تمرين کند و برق برود و ما باشگاه ذوب آهن را مقصر بدانيم. 
معاون باشگاه نساجي ادامه داد: اين صحبت ها کمال ناجوانمردي است که هنوز ليگ شروع نشده برخي دوستان در حال جوسازي هستند. ما اصلا جز سرمربي محترم ذوب آهن که براي نشست خبري در ورزشگاه وطني حاضر شد بقيه را نديده ايم و بهتر است دوستان هنوز فصل شروع نشده اقدام به حاشيه سازي نکنند و بگذارند 5 هفته از ليگ بگذرد و بعد فضاسازي کنند. باشگاه ذوب آهن هم اگر مشکلي دارد بهتر است يک شخصي حقوقي در مورد مسائل صحبت کند تا جواب شخص را بدهيم. 
کاظمي تصريح کرد: در استان مازندران چون رطوبت بالاست نوسانات برقي هم زياد است و به همين دليل روز گذشته فيوز برق ورزشگاه سيمرغ سوخته است. اين سوختگي فيوز چه ربطي به کارشکني از طرف نساجي دارد را نمي دانيم. 
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد.

محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه گفت و گو با برخی دانشجویان دانشگاه یاسوج در محوطه این دانشگاه  در جمع خبرنگاران افزود:  اساتید چشم‌ و چراغ دانشگاه و جامعه هستند که همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

وی اظهارکرد: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت های آنها نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند و یک سری قوانین و مقررات وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

زلفی گل تصریح کرد: برای نمونه یک عضو هیات‌ علمی باید نظم کلاس، اداری و حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، چنانچه یک عضو هیات‌ علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود.

وی ادامه داد: به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیات‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

به گزارش ایسنا، وزیر علوم بیان کرد: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند و بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند، خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بارورسازی ابرهای کشورهای همسایه ربطی به بارش سیل‌آسای ایران ندارد
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • طرز تهیه لوبیا پلوی اصیل شیرازی را اینجا بخوانید
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • پهلوانی به قامت «حیدر»
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان