Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@07:22:14 GMT

جزییات بیشتری از یورش داعش به سویداء

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۹۹۲۳

به گزارش مهر، منابع امنیتی سوری به روزنامه الاخبار اعلام کردند: آمار قربانیان غیرنظامی در حملات السویداء در حملات اول به بیش از ۱۰۰ نفر افزایش یافت و این قبل از شروع درگیری با ساکنان و رسیدن ارتش، نسور الزوبعه و کمیته های مردمی از روستاهای دیگر بود.

این منابع بیان نکردند که تروریستهایی که دست به این حملات زده اند وابسته به شبکه های پنهان در داخل استان السویداء بودند یا از بازماندگان گروههای تروریستی بودند که سلاح خود را به دولت سوریه داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع مذکور به نظم عالی که تروریستها در  همزمانی حملات و دقت انتخاب اهداف از آن پیروی کردند، پرداختند.

این منابع اعلام کردند: کارشناسان نظامی بیش از ۱۴ کمربند انفجاری که هنوز منفجر نشده بود، بر اجساد تروریستها را خنثی کردند.

به گفته منابع مذکور؛ تعداد تروریستهای داعش در صحرای سوریه حدود ۱۰۰۰ نفر است که در این منطقه جغرافیایی پیچیده هستند.

منابع امنیتی سوری تشریح کردند: ارتش سوریه پس از پایان عملیات در حوض الیرموک و قنیطره  به عملیات نظامی جدید که هزاران سرباز نیاز دارد برای غلبه نهایی بر تکفیری ها دست خواهد زد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان:حکومت سابق افغانستان زمینه فرار داعشی‌ها را فراهم کرد

معاون نظامی اداره تنظیم امور زندان‌های هیئت حاکمه افغانستان اعلام کرد مقامات حکومت سابق در حین تصرف کابل توسط طالبان، زمینه فرار داعشی‌های زندانی را فراهم کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «قاری حبیب‌الله بدر» معاون نظامی اداره تنظیم امور زندان‌های حکومت طالبان در گفتگو با «شمشاد» اظهار داشت مقامات حکومت سابق در زمان به قدرت رسیدن مجدد امارت اسلامی در کابل، زمینه فرار داعشی های زندانی را از زندان ها را فراهم کرده بودند.

به گفته بدر، در آن زمان حدود 600 داعشی از زندان «پلچرخی» در کابل فرار کردند و اکنون بیشتر آنها دوباره بازداشت شده و به نهادهای قضایی سپرده شده‌اند.

وی در ادامه با رد گزارش‌های مربوط به زندان‌های شخصی در افغانستان گفت هیئت حاکمه به کسی اجازه نخواهد داد زندان شخصی بسازد و مردم را محاکمه کند.

«وست»: حملات داعش در افغانستان کاهش یافته استرصد داعش در افغانستان با چشمان چینیحقانی: تهدید داعش در افغانستان، نگران‌کننده نیست

معاون نظامی اداره تنظیم امور زندان‌های حکومت طالبان درباره شمار زندانیان در افغانستان گفت: ما در تمام زندان‌های کشور 21 هزار زندانی داریم که از این تعداد 1400 نفر زن هستند.

بدر گفت: حدود 40 زندانی خارجی هم در افغانستان هستند که به اتهام جرایم مختلف دستگیر شده‌اند، آنها از برخی کشورهای همسایه مانند پاکستان هستند.

این مقام حکومت طالبان همچنین تاکید کرد در افغانستان زندان سیاسی نداریم.

گفتنی است اخیراً به دستور رئیس طالبان و به مناسبت عید فطر 3 هزار نفر از زندان‌های سراسر افغانستان آزاد شدند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دو پایگاه آمریکا در شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف حمله قرار گرفت
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • جزییات دستگیری یک صهیونیست در مالزی
  • نصف اعضای داعش خراسان اتباع این کشور هستند
  • روایت طالبان از اتباع نیمی از اعضای داعش خوراسان
  • طالبان: نیمی از اعضای داعش خوراسان اتباع تاجیکستان هستند
  • سوریه از حمله به مقر تروریست‌ها در دیرالزور و تدمر خبر داد
  • انهدام مقرهای تروریستها در حومه دیرالزور و تدمر/ سرنگونی پهپادها
  • طالبان:حکومت سابق افغانستان زمینه فرار داعشی‌ها را فراهم کرد