Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت معروف سوئدی که در زمینه تولید مبلمان فعالیت دارد بعد از انتقال سنگربان تیم ملی سوئد به جالوروسی با این باشگاه ایتالیایی شوخی جالبی انجام داده است. ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود بسته شدن پرونده انتقال مالکوم به رم و رفتن این بازیکن برزیلی به بارسلونا، هنوز هم حواشی مربوط به تغییر مسیر ناگهانی بازیکن 21 ساله سابق بورد نقل محافل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باشگاه رم در هفته جاری روبین اولسن دروازه‌بان سوئدی تیم فوتبال کپنهاگن دانمارک را به خدمت گرفت تا با او جای خالی آلیسون بکر را پر کند.

به دنبال برگزاری مراسم معارفه این سنگربان ملی‌پوش 28 ساله، صفحه توئیتر باشگاه رم، پستی با عنوان «بسته‌ای جدید برای باشگاه  آ ‌اس رم» منتشر کرد که همراه با آن تصویری از محتوی بسته شامل یک دروازه‌بان، یک عدد پیراهن ورزشی، یک جفت کفش و یک جفت دستکش درج شده بود.

کمی بعد از انتشار این پست، شرکت سرشناس ایکئا (IKEA) سوئد که در زمینه تولید مبلمان فعالیت دارد، پیامی طنز‌آمیز در پاسخ به پست رمی‌ها منتشر کرد و نوشت «دروازه‌بان موجود است اما بسته دیگر ممکن است گم شده باشد». ایکئا همراه با این پیام تصویری از یک کارتن با آرم خودش که بالای آن نام «مالکوم» نقش بسته بود گذاشت تا اشاره‌ای طعنه‌آمیز به شیوه عقد قرارداد بارسایی‌ها با بازیکن سابق بوردو (بازیکنی که با رم به توافق رسیده و در آستانه عقد قرارداد با این تیم قرار داشت) داشته باشد.

توئیتر باشگاه رم هم در جواب پیام جالب ایکئا حرکت جالبی انجام داد و طعنه‌‌ای به باشگاه بوردو زد که بازیکن برزیلی‌اش را به حراج گذاشت و به بارسلونا فروخت. رمی‌ها در پیام دوم خود نوشتند:«این هم وقتی که از ایکئا چیزی سفارش می‌دهید و تازه می‌فهمید که در سایت (حراجی آنلاین) eBay به فروش گذاشته شده است». همراه با این پیام رمی‌ها تصویری از یک متن منتشر کرده‌اند‌ که در آن آمده است:«بسته من کجاست؟ نتیجه‌ای یافت نشد – لطفاً محدوده قیمت را تنظیم کنید». این تصویر به موفقیت بارسلونا برای خرید مالکوم به خاطر پیشنهاد بالاترشان نسبت به پیشنهاد رم اشاره دارد.

انتهای پیام/

R1015163/P1435/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی توماس مولر با لهجه جیمی کرگر: خوشحالم که متوجه سوالت شدم! / زیرنویس فارسی

توماس مولر پس از تساوی 2-2 بایرن مونیخ و رئال مادرید در مصاحبه با CBS پس از پاسخ به سوال جیمی کرگر، با لهجه مدافع سابق لیورپول شوخی کرد.

دانلود (1.7MB)

دیگر خبرها

  • تکرار هتک حرمت قرآن توسط زن سوئدی
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • اعمال بسته نوسازی بافت فرسوده در ۵۸۱ شهر
  • شوخی توماس مولر با لهجه جیمی کرگر: خوشحالم که متوجه سوالت شدم! / زیرنویس فارسی
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال
  • قابلیت قدیمی تلگرام به اسنپ‌چت رسید!
  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر
  • دولت با نظام بانکی شوخی ندارد
  • ۶ سال زندان برای هکری که اطلاعات ۳۳ هزار بیمار را سرقت کرد