Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل رحیمی صدر  مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  خواستار توجه جدی به بازنشستگان توسط دستگاههای اجرایی و تکریم هرچه بیشتر این عزیزان و همچنین بهره مند شدن بازنشستگان از خدمات رفاهی و ورزشی دستگاههای اجرایی همچون شاغلین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی به ارائه برخی خدمات به بازنشستگان اشاره کرد و گفت: برخی خدمات رفاهی به بازنشستگان شامل پرداخت غرامت بیمه عمر و حوادث ،بیمه تکمیلی درمان،برگزاری تورهای سیاحتی و زیارتی با یارانه 770 هزار تومانی صندوق بازنشستگی ، برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای برای بازنشستگان و خانواده های آنها ارائه شده است.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز در این دیدار   گفت: تمام تلاش خود را بکار خواهند گرفت تا مشکلات بازنشستگان در استان را به حداقل رسانده و دستگاههای اجرایی را نیز موظف به تکریم و توجه جدی به بازنشستگان و بهره مند شدن این عزیزان از کلیه خدمات رفاهی و ورزشی همچون شاغلین نمایند.

بازوند موافقت کرد:  با هماهنگی شهرداری استان زمینی در سطح شهر برای ساخت باشگاه ورزشی در اختیار صندوق بازنشستگی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/ز

احداث باشگاه ورزشی برای بازنشستگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق فروردین ماه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق طبق مصوبه هیئت دولت همراه با ۲۰درصد افزایش، امروز پرداخت می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جعفر امیرآبادی‌زاده با اعلام خبر واریز حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب نامه شماره 3034 مورخ 14فروردین ماه 1403 هیئت وزیران امروز (چهارشنبه 29فروردین ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

اجرای رتبه‌بندی برای 5306 بازنشسته دیگر آموزش و پرورش

امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیئت وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر در هرمزگان از بیمه بازنشستگی رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • سلسله اقدامات راهگشا برای حل مسائل صندوق‌های بازنشستگی