Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-08@22:48:52 GMT

زلاتان داربی مورد علاقه‌اش را فاش کرد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۰۰۶۴

به گزارش ایسنا و به نقل از  اسکای اسپورت، زلاتان ایبراهیموویچ بازیکن سوئدی که تجربه زیادی از حضور در لیگ‌های مختلف اروپایی دارد، درباره داربی مورد علاقه خود، گفت‌: من داربی های زیادی را تجربه کرده‌ام. داربی میلان و اینتر، رئال مادرید و بارسلونا در اسپانیا، پاری ‌سن‌ ژرمن و مارسی در فرانسه، منچستریونایتد و لیورپول و همچنین منچستریونایتد و منچسترسیتی در لیگ جزیره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بگویم که داربی مورد علاقه من داربی شهر میلان است.

او ادامه‌ داد: داربی میلان داربی با ۲۰ هزار تماشاگر نیست، ‌ بلکه  ۸۰ هزار هوادار در یک ورزشگاه جمع می‌شوند. گاهی اوقات ورزشگاه به رنگ قرمز در می آید و گاهی هم آبی. حتی وقتی هواداران از  من انتقاد می‌کردند  برایم انگیزه می‌شد  و بهتر ظاهر می‌شدم. نمی‌دانم داستان چیست اما  همیشه سوت های مخالف انگیزه‌ای برای درخشش من میشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال مورد علاقه رهبر انقلاب اعلام شد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 25 علی‌اصغر پورمحمدی مدیر پیشین شبکه سوم سیما در گفت‌وگو با برنامه بهارستان دوازدهم از علاقه رهبر انقلاب به مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری پرده برداشت و گفت: «سریال سرزمین مادری بهترین سریال بود که در زمان حضورم در شبکه سه ساخته شد. رهبر انقلاب وقتی فیلم نامه این سریال را خواندند گفتند این از کج‌سلیقگی شماست که رمان این سریال پخش نشده است...» روایت کامل پورمحمدی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • سریال مورد علاقه رهبر انقلاب اعلام شد
  • ادین ترزیچ: شاگردانم هنوز گیج هستند و باور نکردند که چه کار بزرگی انجام داده‌اند
  • رونمایی از تیاگو سیلوا در پیراهن فلومیننزه / عکس
  • کارواخال: بعضی از هم تیمی‌هایم آخرین شب لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو را تجربه خواهند کرد
  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • تکنیک ناب بنجامین ششکو بازیکن مدنظر میلان / فیلم
  • آمادگی میلان برای فعال کردن بند تمدید ۳ ساله قرارداد لوکا یوویچ
  • سقوط منچستریونایتد اسفناک تن هاخ به یک دره جدید
  • اریک تن هاخ مورد تحسین بایرن مونیخ؛ چرا باواریایی‌ها به مربی هلندی علاقه دارند؟
  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون