Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@22:03:26 GMT

غرق شدن جوان تهرانی در دریای نوشهر

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۰۱۴۲

غرق شدن جوان تهرانی در دریای نوشهر

نقی کریمیان رییس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: ساعت ۲۱ شب گذشته ج- ه. جوان ۳۴ ساله اهل تهران با شنا در منطقه ممنوعه انارور نوشهر غرق شد.

وی با بیان اینکه این جوان بدون توجه به هشدار‌ها و توصیه‌های ناجیان غریق اقدام به شنا کرده بود افزود: از اول خرداد تاکنون ۱۲ نفر در آب‌های دریای بابلسر، نور، محمودآباد، سرخرود و نوشهر غرق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام/آ


غرق شدن یک نفر در دریای نوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار

سعید کیا کجوری مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار در سال ۱۴۰۲ حدود یک میلیون و ۵۱۷ هزار تن بوده که در مقایسه با مدت مشابه قبلی ۹۳ درصد افزایش داشته است.

او افزود: همچنین عملکرد بنادر نوشهر و فریدونکنار در این مدت در بخش صادرات کالا، از افزایش ۲۴۶ درصدی نسبت به مدت مشابه قبلی برخوردار بوده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران با بیان این که افزایش عملکرد بنادر تابعه اداره کل در سال ۱۴۰۲ طی ۱۳ سال گذشته بی سابقه بوده است، گفت: عملکرد بنادر نوشهر و فریدونکنار در بخش تخلیه و بارگیری کالا طی یک سال گذشته، در مجموع بالاترین نرخ رشد را در بین بنادر تجاری کشور داشته است.

کیا کجوری با اشاره به افزایش ورود کشتی به بنادر تابعه اداره کل با وجود مشکلات مربوط به لایروبی و کاهش تراز آب دریا، افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران اداره کل و شرکت‌های تابعه بخش خصوصی، تعداد ۴۸۸ فروند کشتی تجاری در سال گذشته وارد بنادر نوشهر و فریدونکنارشده که ۷۹ درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه قبلی نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محفل قرآن با شهدا در نوشهر
  • حادثه انفجار کپسول گاز در نوشهر
  • انفجار گاز در نوشهر ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • وداع تهرانی‌ها با تازه شهید مدافع حرم
  • هفته اول نوروز بدون غرق شدگی در سواحل رودخانه‌های خوزستان
  • تخریب دیوار باغ گیاه‌شناسی نوشهر؛ قانونی یا غیرقانونی؟
  • لحظه انفجار در نوشهر + فیلم | صدای انفجار در چالوس هم شنیده شد
  • افزایش ۹۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار
  • اهدای عضو یک تهرانی در رشت
  • ضیافت افطاری امام حسنی ها در نوشهر