Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصیب امیری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با اشاره افتتاح هتل بین الحرمین اظهار کرد: هتل بین الحرمین با سرمایه گذاری ۴۲ میلیارد تومان و با متراژ ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع و زیر بنای ۷ هزار متر مربع در بافت تاریخی- فرهنگی شیراز بنا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این هتل با ظرفیت ۶۰ اتاق و ۱۲۰ تخت ساخته شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس اضافه کرد: با افتتاح هتل بین الحرمین زمینه اشتغال ۷۰ نفر به صورت مستقیم و حدود ۲۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم امکانپذیر شده است.

مصیب امیری تصریح کرد: توسعه و ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری در منطقه غنی تاریخی- فرهنگی شیراز، فرصتی را برای گردشگران داخلی و خارجی فراهم می‌آورد تا در سفر خود در فضا‌های متفاوت گردشگری اقامت داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس با بیان اینکه در حال حاضر ۹۱ هتل با ظرفیت ۷ هزار و ۵۸۳ اتاق در فارس وجود دارد، افزود: با افتتاح هتل بین الحرمین و افزوده شدن ۶۰ اتاق دیگر، تعداد اتاق‌های هتل‌های فارس به ۷ هزار و ۶۴۳ اتاق می‌رسد.

امیری اضافه کرد: همچنین تعداد تخت‌های استان هم که در این هتل‌ها ۱۸ هزار و ۱۷ تخت بود به حدود ۱۸ هزار و ۱۳۷ تخت افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ن

افتتاح هتل در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت هتل جاذبه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • مافیای «بافت تاریخی» به زمین می‌خورد؟
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • تصویب محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس