Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمله هوایی ائتلاف سعودی به چند قایق ماهیگیری صیادان یمنی در غرب این کشور، حداقل دو کشته بر جای گذاشت.

به گزارش مشرق، بعد از آنکه طی 24 ساعت گذشته، نیروی دریایی ارتش یمن موفق شد دو کشتی نظامی ائتلاف سعودی را در آب‌های غربی این کشور هدف بگیرد، جنگنده‌های ائتلاف سعودی حملات هوایی را تشدید کرده‌اند.

در جدیدترین حملات، وبگاه اطلاع‌رسانی «انصارالله» یمن از حمله هوایی ائتلاف به یک قایق ماهیگیری در آب‌های جزیره «السوابع» در ساحل استان الحدیده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید:

حمله یمنی‌ها به یک ناو جنگی ائتلاف سعودی

شبکه خبری المسیره نیز اعلام کرد که جنگنده‌های ائتلاف سعودی به سه قایق صیادان یمنی در مقابل جزیره «الطیر» در آب‌های شهرستان الحوک حمله کردند و در نتیجه آن دو نفر شهید و هشت نفر مجروح شدند.

همچنین خبرگزاری رسمی یمن «سبأ» نوشت که «جنگنده‌های ائتلاف سعودی آمریکایی، امروز سه حمله به شهرستان زبید و الدریهمی در استان الحدیده انجام دادند». 

طبق این گزارش علاوه بر حمله به قایق‌های ماهیگیری، یک مرکز پرورش طیور (مرغ) در شهرستان زبید و مزرعه «مواطن» در شهرستان الدریهمی هم هدف حملات هوایی ائتلاف سعودی قرار گرفت.

دو هفته گذشته نیز ائتلاف سعودی به یک کاروان حامل مواد زراعی و احشام در استان الحدیده حمله کرد که در نتیجه آن دهها رأس گوسفند و گاو هدف بمب‌های عربستان قرار گرفت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی برجام کره شمالی ائتلاف سعودی الحدیده یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر پایگاه یا سرزمینی که از آن به یمن حمله شود، هدف قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، یکی از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که هر پایگاه یا سرزمینی که تجاوز به یمن از آنجا آغاز شود، در چارچوب گسترش صحنه عملیات و بانک اهداف، به هدف راهبردی و حیاتی برای نیروهای یمنی تبدیل و عمق و مناطق دارای اهمیت اقتصادی هدف قرار خواهد گرفت.

«علی القحوم» امروز چهارشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، خواستار توجه دشمنان به پیامدها و رویکردهای خصمانه و پند گرفتن از تجاوزات ۹ سال گذشته به یمن شد تٔکید کرد که معادلات و و توازن قوا تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه مزدوران هیچ آرامشی ندارند، خطاب به آنها گفت: اگر برگ برنده بودید، طی ۹ سال گذشته ارزش داشتید، اما نتیجه شرط بندی بر روی مزدوران، باخت است.

القحوم در ادامه پیام خود تاکید کرد که دستیابی به صلح و اجرای آن به نفع یمن، عربستان سعودی، امارات و کل منطقه و تحقق امنیت و ثبات است.

این مقام ارشد یمنی با بیان اینکه صلح به تنش‌ها پایان می دهد و گسترش دایره منازعه را محدود می کند، براولویت دادن و توسعه منافع مشترک و تغییر مسیر از خصومت به دوستی تأکید کرد چرا که خیر و منفعت عمومی در این خواهد بود.

کد خبر 6093927

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه؛ خسارت سنگین روس‌ها + ویدئو
  • جنگ هیبریدی روسیه با اروپا
  • آمریکا مدعی سرنگونی سه پهپاد یمنی شد
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • ببینید | حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • طوفان الاقصی| حمله هوایی ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به یمن
  • هر پایگاه یا سرزمینی که از آن به یمن حمله شود، هدف قرار می‌گیرد
  • ادعای سنتکام درباره انهدام یک قایق سطحی بی سرنشین یمن