Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:47:32 GMT

اجرای نمایش «ترس و لرز» در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۰۷۳۱

اجرای نمایش «ترس و لرز» در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «ترس و لرز»  به نویسندگی و کارگردانی مریم زرینی که از دانشجویان دانشگاه سوره است، درباره زنی در حال ضبط کردن فیلم تبریک سال نو برای ارسال به برادرش که در خارج از کشور زندگی می‌کند، است و در این فیلم راز فاجعه‌ای را که برایش رخ داده است بازگو می‌کند.

در این نمایش زینب گرمارودی به ایفای نقش می پردازد و زهرا سلیمیان مشاورکارگردان، مونا غیاثی دستیار کارگردان، نازنین بابایی مجری طرح، کمال کچوئیان طراح لوگو،پوستر و بروشور، حسام خوانساری عکاس و روح اله بیات ساخت ویدئو در نمایش «ترس و لرز» همکاری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان برای دیدن نمایش «ترس و لرز»  که تا ۲۴ اردیبهشت هر روز غیر از شنبه‌ها، ساعت ۱۸ به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

کد خبر 4357683 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران دانشگاه سوره مرکز تئاتر مولوی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی فیلم کوتاه سینمای مستند برنامه تلویزیونی سریال ایرانی رادیو جشنواره سینمایی کنسرت موسیقی خانه هنرمندان ایران رادیو نمایش سینمای آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود

به گزارش ایسنا به نقل از روابط اداره کل هنرهای نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و ارزشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق(ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.
مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان