Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر- گروه استان ها: گروه کارخانجات دارویی بایر افلاک، بزرگترین داروسازی خاورمیانه، در استان لرستان، شهرستان ازنا واقع شده و در جهت محرومیت زدایی این منطقه و افتخار آفرینی در عرصه علم و صنعت دارویی، پزشکی و دامپزشکی میهن سبز اسلامیمان عزمی جزم و دیرینه و با دانش روز پیوندی ناگسستنی دارد.

این مجموعه شامل ۷ کارخانه عظیم تولیدی داروسازی دامی، داروسازی انسانی، مواد اولیه دارویی، واکسن، سرم، سموم دفع آفات کشاورزی، حیوانی و خانگی و مواد آرایشی و بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارخانه داروسازی دامی و انسانی بایر افلاک مجموعاً دارای زمینی به مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع با زیر بنایی به مساحت ۷۵۰۰۰ متر مربع و سالن تولیدی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع و شامل ۷ خط تولید داروهای مورد مصرف دامپزشکی و ۱۳ خط تولید داروهای مورد مصرف انسانی با هدف تولید بالغ بر ۲۰۰ قلم داروی دامی و ۵۰۰ قلم داروی انسانی است.

یکی از فاکتورهایی که موجب شده مجموعه «بایر افلاک» در ردیف برجسته ترین ها در صنعت داروسازی آسیا قرار گیرد، استفاده از تکنولوژی روز اروپا در ماشین آلات و تجهیزات است

کارخانه دامی این مجموعه در سال ۹۳ با حضور معاون اول ریاست جمهوری دکتر جهانگیری افتتاح شد و با بکار گیری متخصصین مجرب در زمینه های گوناگون و آموزش آنها همسو با علم روز دنیا پیشگام در عرصه صنعت دارو سازی ایران و آسیا شده است.

یکی از فاکتورهایی که موجب شد این مجموعه در ردیف برجسته ترین ها در صنعت داروسازی آسیا قرار گیرد، استفاده از تکنولوژی روز اروپا در ماشین آلات و تجهیزات است که توسط مهندسین و مشاورین عالی رتبه در واحد فنی مهندسی مورد تحقیق و بررسی قرار گرفت و توسط تیم بازرگانی تامین شد.

واحد تحقیق و توسعه با بازار سنجی و مطالعات گسترده در زمینه فرمولاسیون، آنالیز و مستند سازی فعالیت خود را آغاز و در کوتاهترین زمان موفق به اخذ پروانه تحقیق و توسعه از وزارت صنایع کشور شد. با همکاری تمامی واحدهای تخصصی این مجموعه، اعم از واحدهای بازرگانی، آزمایشگاه ها، برنامه ریزی و انبار، بخش تحقیق و توسعه موفق به اخذ پروانه دامپزشکی نیز شد.

واحد بازرگانی برای تامین مواد با کیفیت و مورد تایید سازمان دامپزشکی و وزارت بهداشت تحقیقات و بررسی گسترده ای میان منابع در سرتاسر دنیا انجام داده است.

«بایر افلاک» در جمع ۶۲ واحد صنعتی نمونه ملی

بختیار رازانی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان با اشاره به اینکه واحد صنعتی بایرافلاک لرستان در همایش ملی روز صنعت و معدن در تهران، به عنوان واحد نمونه و برگزیده ملی انتخاب و معرفی شد، گفت: از ۶۲ واحد نمونه ملی از جمله واحد صنعتی بایرافلاک مستقر در ازنا، تجلیل شد.

وی اظهار داشت: این واحدها لوح تقدیر خود را با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و محمد شریعتمدای وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کردند.

بیش از ۱۴۰ نفر به صورت مستقیم و هزار و ۵۰۰ نفر نیز به صورت غیر مستقیم در «بایر افلاک» کار می کنند

رازانی بیان کرد: شرکت بایر افلاک یکی از بزرگترین کارخانه های خاورمیانه در تولید دارو در دو فاز دامی و انسانی است که در حال حاضر بیش از ۱۴۰ نفر به صورت مستقیم و هزار و ۵۰۰ نفر نیز به صورت غیر مستقیم در این کارخانه مشغول به فعالیت هستند.

وی با تاکید بر اینکه اقداماتی که برای فعالیت کارخانه دارو سازی «بایر افلاک» صورت گرفته بزرگ و بر اساس فعالیت های دانش بنیان بوده است، اظهار داشت: در این شرکت با کیفیت ترین و استانداردترین داروهای دنیا تولید می شود.

«بایر افلاک» افتخاری بزرگ برای لرستان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان با تاکید بر اینکه این صنعت برای لرستان یک افتخار بزرگ محسوب می شود، گفت: در این راستا باید با اقدامات و برنامه ریزی های لازم برای رفع مشکلات و ایجاد طرح های توسعه ای این کارخانه عظیم گام برداشت.

کد خبر 4357653

منبع: مهر

کلیدواژه: داروسازی شهرستان ازنا بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد دهه کرامت خرم آباد شهرکرد یاسوج شیراز مجلس شورای اسلامی بیرجند زیر سایه خورشید سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۴۱ واحد تولیدی در گستره شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سال گذشته که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده بود، راه اندازی مجدد شد.

علیرضا راشکی   بیان کرد: این واحد‌های تولیدی راه اندازی شده مجدد، واحد‌هایی هستند که در سال‌های گذشته به دلایل مختلف دچار رکود و تعطیل شده و با کمک شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط به چرخه تولید بازگشتند.

وی افزود: از این تعداد واحد تولیدی ۲۷ واحد تولیدی در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان و ۱۴ واحد نیز در محدوده خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی راه اندازی مجدد شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: این ۴۱ واحد تولیدی در زمینه‌هایی همچون غذایی، سلولزی، فلزی، غیر فلزی، شیمیایی، برق و الکترونیک فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان، ارایه تسهیلات توسط شبکه بانکی در راه اندازی مجدد این واحد‌های تولیدی موثر بوده است.

راشکی گفت: بیشتر واحد‌های تولیدی راه اندازی شده مجدد در شهرک‌های صنعتی زاهدان و جنوب سیستان و بلوچستان هستند.

وی تاکید کرد: پرداخت تسهیلات، پیگیری در تامین مواد اولیه از جمله صنایع بسته بندی گوشت، واگذاری واحد‌های راکد و تعطیل به سرمایه گذار جدید، بازاریابی صنایع کانی‌های غیر فلزی با توجه به طرح نهضت ملی مسکن از عوامل راه اندازی مجدد این واحد‌های تولیدی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این ۴۱ واحد تولیدی با سرمایه بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۵۴۰ نفر را فراهم کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح توازن سرمایه گذاری صنعتی در مناطق مختلف استان
  • صنعت نفت با اقدام‌ جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • صنعت نفت با اقدام‌های جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • ۶ روند فناوری که آینده صنعت خودروسازی را شکل می‌دهند
  • صنعت نفت در دولت سیزدهم با اقدام‌های جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲